Zadejte hledaný výraz...

rozdíl ve zdrojích facebook (referral) X facebook (cpc)

Spustili jsme nejake proklikove kampane na facebooku a v analytics mi skacou dva ruzne zdroje
facebook(referral)
facebook(cpc)
Referral uz tam byl pred spustenim kampani a zadna profilova stranka nebo neco takoveho tam nebylo. Moje domnenka je, ze referral je diky 'word of mouth' tzn. ze nekdo na fb postne ze "hele tohle jsem si koupil tamhle" a lidi na to pak klikaji... Muzete mi to prosim nekdo potvrdit, vyvratit?
12. 1. 2011 14:44:47
https://webtrh.cz/diskuse/rozdil-ve-zdrojich-facebook-referral-x-facebook-cpc/#reply599253
ano, muze to byt tim co pisete
12. 1. 2011 14:49:20
https://webtrh.cz/diskuse/rozdil-ve-zdrojich-facebook-referral-x-facebook-cpc/#reply599252
Michal
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
12. 1. 2011 18:49:06
referral - su rozne odkazy ktore niekto postne v ramci FB (posle spravu, da zdielat na nastenku, prida do nejakej stranky, atd)
cpc - klasicka platena reklama
12. 1. 2011 18:49:06
https://webtrh.cz/diskuse/rozdil-ve-zdrojich-facebook-referral-x-facebook-cpc/#reply599251
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit