Zadejte hledaný výraz...

Řeší PPL reklamace na rozbité zboží?

on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 11. 2009 08:50:28
Napsal husky;401567
Ať ti ukáže nějaký oficiální ceník kde jsou napsány ceny za etikety...žádný takový není:-)
DPD nedávno rozjelo oficiální doručování na B2C, když obchoďákovi z PPL pohrozíš, že utečeš k DPD, tak možná půjde přeceňování těžších balíků lépe:-)
v ceníku to možná není, ale účtují si to, cena tuším 70 halířů (bez dph) za nálepku, včera jsem se o tom u obchoďáka ujišťoval. jinak přeceňování těžkých balíků šlo i bez hrození konkurencí, jsem s ppl spokojený, ceny mám teď na těžší zásilky taky pěkný + jsem domluvil i eventuelní možnost posílání 50+ kg věcí přes dhl za velmi příznivých podmínek, takže z mojí strany spokojenost. jinak kdyby někoho zajímalo, tak ppl dost řeší reklamace, když je jich u nějakého dodavatele víc, svolává se reklamační komise. každý kurýr nebo pracovník má možnost čtečkou poznačit balík, když se mu nezdá (např. je potrhanej atp.), protože když to neudělá, jde vina automaticky na posledního v řetězci, kdo s balíkem přišel do styku (z kurýrů nebo pracovníků depa). sice jsou to obchodnický žvásty, ale množství reklamací se každoročně významně snižuje, což taky o něčem svědčí.
24. 11. 2009 08:50:28
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/strana/2#reply392331
Taky si u PPL pohlídejte váhu balíků. Posílal jsem hodně těžkých balíků , u kterých se po překročení např. 40 kg cena zvedla už o 100 Kč. Nebyl problém, že u 10 těžkých balíků, které byly naprosto stejné, se váha u PPL lišila i o 4 kg a vždy v můj neprospěch. Vždy bylo vidět, že asi první balík co jim přišel pod ruku a měl třeba 39.2 kg zvážila automatika a o ty další se někdo opřel, ty už měly 41,5 , někdy i 43kg. A balíky byly naprosto identické, váha se mohla lišit max o hmotnost nějaké nálepky.
Toto jsou moje zkušenosti s PPL depo Brno. A jejich chování na brněnské zákaznické lince a reklamacích mě přesvědčily o tom, že jedině Česká pošta nebo na těžší věci Toptrans. Nestačilo jim, že jsem někdy při svozu řidiči naložil i 800kg balíků naráz, jim je to jedno, jsou to ignoranti.
24. 11. 2009 09:11:13
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/strana/2#reply392330
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
24. 11. 2009 23:17:20
Napsal Premek;402253
Taky si u PPL pohlídejte váhu balíků. Posílal jsem hodně těžkých balíků , u kterých se po překročení např. 40 kg cena zvedla už o 100 Kč. Nebyl problém, že u 10 těžkých balíků, které byly naprosto stejné, se váha u PPL lišila i o 4 kg a vždy v můj neprospěch. Vždy bylo vidět, že asi první balík co jim přišel pod ruku a měl třeba 39.2 kg zvážila automatika a o ty další se někdo opřel, ty už měly 41,5 , někdy i 43kg. A balíky byly naprosto identické, váha se mohla lišit max o hmotnost nějaké nálepky.
Toto jsou moje zkušenosti s PPL depo Brno. A jejich chování na brněnské zákaznické lince a reklamacích mě přesvědčily o tom, že jedině Česká pošta nebo na těžší věci Toptrans. Nestačilo jim, že jsem někdy při svozu řidiči naložil i 800kg balíků naráz, jim je to jedno, jsou to ignoranti.
ono vůbec vážení je u ppl taková ruleta, nějaký to kilíčko sem nebo tam neřeším, svýho času mi dokonce špatně vážili stolky, takže 40 kilo mělo v systému třeba jedno kilo (to jsem samozřejmě neřešil též :) bavil jsem se o tom s kurýrem a prý váha má jen nějaký rozměry a pokud se překročí, už to nebere, ale od tý doby co jsem mu to řekl mám vše zvážený správně :)
24. 11. 2009 23:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/strana/2#reply392329
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit