Zadejte hledaný výraz...

Řeší PPL reklamace na rozbité zboží?

Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 10. 2009 12:56:24
Webtržníci,
Jaké jsou Vaše zkušenosti s rozflákanými balíky od PPL? Právě mi po nekonečných 14 dnech přišlo mechanicky generované vyrozumění, že na mojí zásilce chybělo označení a vhodný obal. Samolepky Křehké a neklopit tam po minulých zkušenostech samozřejmě byly.
Řeší PPL reklamace nebo tohle píší každému? kde se domůžu náhrady? Zboží jsem musela zákazníkovi vyměnit a byl pěkně nasraný, když mu přišly střepy.
26. 10. 2009 12:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392346
Napsal Annalina;384103
Webtržníci,
Jaké jsou Vaše zkušenosti s rozflákanými balíky od PPL? Právě mi po nekonečných 14 dnech přišlo mechanicky generované vyrozumění, že na mojí zásilce chybělo označení a vhodný obal. Samolepky Křehké a neklopit tam po minulých zkušenostech samozřejmě byly.
Řeší PPL reklamace nebo tohle píší každému? kde se domůžu náhrady? Zboží jsem musela zákazníkovi vyměnit a byl pěkně nasraný, když mu přišly střepy.
Vůbec se s něma nepárej, PPL jsou největší vysírači s reklamacemi i s chováním k balíkům. Ten obal máš ještě schovaný nebo si ho vzali? Nedávej ho z ruky a pokud si stojíš za tím, že ten obal byl dostatečný, tak jim vyhrožuj i soudama.
26. 10. 2009 13:23:49
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392345
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 10. 2009 13:48:10
Napsal Premek;384119
Vůbec se s něma nepárej, PPL jsou největší vysírači s reklamacemi i s chováním k balíkům. Ten obal máš ještě schovaný nebo si ho vzali? Nedávej ho z ruky a pokud si stojíš za tím, že ten obal byl dostatečný, tak jim vyhrožuj i soudama.
Obal nemám, vyzvedávali si to od zákazníka, žejo.
26. 10. 2009 13:48:10
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392344
Napsal Annalina;384137
Obal nemám, vyzvedávali si to od zákazníka, žejo.
Jakmile udělají zápis, tak ti i se zápisem musí rozbitou věc i s obalem dovézt. Budou po tobě chtít ukázat i tvoji nákupní fakturu na rozbité zboží a případně vyjádření servisu, že předmětná věc nejde opravit.
Z těchto důvodů posílám všechno co jde jen přes Českou poštu a velké věci před Toptrans - tam balíky nejedou přes válečkový dopravník a několik "tupých" skladníků a řidičů, ale umí se k balíkům chovat.
26. 10. 2009 13:54:32
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392343
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 10. 2009 11:29:35
Vrchol všeho teda je, že mi to poslali zpátky k rodičům (na trvalé bydliště).
28. 10. 2009 11:29:35
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392342
Ondřej Daněk
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
28. 10. 2009 21:28:22
Napsal Premek;384141
Z těchto důvodů posílám všechno co jde jen přes Českou poštu a velké věci před Toptrans - tam balíky nejedou přes válečkový dopravník a několik "tupých" skladníků a řidičů, ale umí se k balíkům chovat.
Nějakou chvilku jsem byl nucen sanovat rozjezd eshopu penězma z brigády, kdy jsem pracoval jako tupý skladník v PPL takže jen pár info jak to tam s balíkama chodí.
Jak Přemek správně uvedl balíky jedou přes dopravník a to je problém protože na nakládce bývají 1 až 2 lidi, kteří naprosto nemohou stíhat a proto si práci urychlují jak to jde - lehčí balíky (takové které vypadají, že v nich nejsou šrouby nebo cihly a tím pádem si o ně nezlomíte nohu) se nemilosrdně nakopávají přes celý nákladní prostor kamionu, pokud nejdou nakopnout tak se hází, a je zcela jedno jaká nálepka na balíčku je - jediná modla je rychlost. Pokud balíky nakopáváte a stíháte nepřijde na vás nikdo, ale jakmile by jste snad dokonce chtěli něco skládat hned máte za zadkem vedoucího směny, která vás seřve za to že zdržujete pás. Dalším problémem je skutečnost, že náklad do velkého kamionu vozí malé výběrečné dodávky postupně, takže když se nějaká s těžký nákladem spozdí je nutno nakládat věci které jsou již na depu a blokují prostor, i přesto že je samozřejmě známo jaký náklad je teprve na cestě. Proto tam byli i situace, kdy na dně vozu byli plazmové televize a na to se naházela hromada disků na auta s již nasazenými pneumatikami. Jak televize dopadli asi nemusím popisovat. Nevím jak je to u jiných dopravců třeba je to podobné, ale protože jsem toto zažil na vlastní kůži, rozbitné věci přes PPL teda rozhodně odesílat nikdy nebudu.
28. 10. 2009 21:28:22
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392341
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 10. 2009 21:53:14
Napsal thebambus;385848
Nějakou chvilku jsem byl nucen sanovat rozjezd eshopu penězma z brigády, kdy jsem pracoval jako tupý skladník v PPL takže jen pár info jak to tam s balíkama chodí.
Jak Přemek správně uvedl balíky jedou přes dopravník a to je problém protože na nakládce bývají 1 až 2 lidi, kteří naprosto nemohou stíhat a proto si práci urychlují jak to jde - lehčí balíky (takové které vypadají, že v nich nejsou šrouby nebo cihly a tím pádem si o ně nezlomíte nohu) se nemilosrdně nakopávají přes celý nákladní prostor kamionu, pokud nejdou nakopnout tak se hází, a je zcela jedno jaká nálepka na balíčku je - jediná modla je rychlost. Pokud balíky nakopáváte a stíháte nepřijde na vás nikdo, ale jakmile by jste snad dokonce chtěli něco skládat hned máte za zadkem vedoucího směny, která vás seřve za to že zdržujete pás. Dalším problémem je skutečnost, že náklad do velkého kamionu vozí malé výběrečné dodávky postupně, takže když se nějaká s těžký nákladem spozdí je nutno nakládat věci které jsou již na depu a blokují prostor, i přesto že je samozřejmě známo jaký náklad je teprve na cestě. Proto tam byli i situace, kdy na dně vozu byli plazmové televize a na to se naházela hromada disků na auta s již nasazenými pneumatikami. Jak televize dopadli asi nemusím popisovat. Nevím jak je to u jiných dopravců třeba je to podobné, ale protože jsem toto zažil na vlastní kůži, rozbitné věci přes PPL teda rozhodně odesílat nikdy nebudu.
VELICE hodnotné informace, rep +1
28. 10. 2009 21:53:14
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392340
dave67
verified
rating uzivatele
28. 10. 2009 23:01:53
To je treba vyhoda Radialky - rekl bych ze je to nizkonakladova spolecnost, proto i ceny muzou drzet o 30 Kc na balik min, nez CP. Nemaji vybaveni na urovi PPL, CP nebo GP, ale vsechno delaj rucne. Na nalepkach nemaj ani carovy kody, jen razitkem narazeny cislo a baliky rucne presunujou podle toho, jaka barva nalepky je. Jednou jsem vezl baliky primo na depo, autem jsem vjel doprostred budovy a baliky vylozil. Pobihalo tam nekolik maniku, kteri jak mravenci presouvali baliky na spravny hromadky. Samozrejme chovani skladniku muze byt uplne stejny jako u jinych spolecnosti, ale s tim uz clovek nic nenadela...
28. 10. 2009 23:01:53
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392339
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
29. 10. 2009 20:43:53
Zase bych nepaušalizoval. Konkrétně u PPL posílám několikrát do měsíce křehké skleněné stolky a zatím jsem neřešil problém. Balení má obvykle 30 a víc kilo, takže házet s ním nejde a když obal polepím nálepkou křehké a eventuelně ještě vytištěnými A4 s textem přes celý papír "pozor sklo!", snad dojde i lopatě, že s tím nemůže třískat.
Další věc jsou jednotlivá depa - chodím do toho svého celkem pravidelně několikrát týdně, se spoustou lidí už se tam znám a i když netvrdím, že to nějak pomáhá, tak zrovna v Uhříněvsi jsem nikdy neviděl, že by někdo do něčeho kopal nebo s něčím házel a že pracovníky u pásu sleduju dost často.
Druhá věc je, jak se k samotným zásilkám chovají jednotliví kurýři, třeba tomu "mému" se jednou vykutálela z přeplněného auta krabička, na které bylo napsáno "křehké" a "neklopit", tak jí zase elegantně odhodil zpět. ale jak říkám, jedna věc je malá krabice a druhá i 50-kilovej stolek.
29. 10. 2009 20:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392338
Annalina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 11. 2009 21:22:52
Stěžovala jsem si, a odpovědí mi bylo zaryté mlčení. Přecházím na obchodní balíky se*u na to.
3. 11. 2009 21:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392337
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
5. 11. 2009 12:08:47
taky se bojím, až to budu řešit :( stolků teď prodám několik týdně a prakticky všechno posílám. lepím z obou stran A4 "POZOR SKLO!!!" + nešetrím nálepkami "KŘEHKÉ" přímo od PPL (1 ks za korunu, hezky si to naúčtujou :) Balit to třeba do bublinek nemá smysl, takže to nechávám v kartonu a vždycky balíku na cestu požehnám. Zatím bez problému. Od dodavatele mi ale tuhle přišel balík přes General Parcel, poctivě omotanej v bublince, dovezl jsem osobně zákazníkovi na druhý konec Prahy, bohužel nedal na moje rady a na místě nepřekontroloval a posléze že je rozmlácená jedna skleněná police. Naštěstí se k tomu dodavatel postavil čelem a na druhý pokus (poprvé mi dali polici jinou, na což přišel zákazník, který si pro ní jel přes celo Prahu) mi dali polici novou a snad i správnou, zákazníkovi jí teprve povezu, ale samozřejmě já jsem za toho nejhoršího a nesolventního prodejce, protože on přece musí čekat týden na novou polici.
5. 11. 2009 12:08:47
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392336
husky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 11. 2009 12:41:42
Napsal on.la;390793
lepím z obou stran A4 "POZOR SKLO!!!" + nešetrím nálepkami "KŘEHKÉ" přímo od PPL (1 ks za korunu, hezky si to naúčtujou :)
Pokud vím tak PPL dodává etikety "křehké" nebo "neklopit" zdarma. Doporučuji kontaktovat svého obchodního zástupce a zeptat se ho proč ti účtují 1,-Kč za etiketu.
22. 11. 2009 12:41:42
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392335
Napsal husky;401036
Pokud vím tak PPL dodává etikety "křehké" nebo "neklopit" zdarma. Doporučuji kontaktovat svého obchodního zástupce a zeptat se ho proč ti účtují 1,-Kč za etiketu.
Oni dávají etikety a ještě k tomu zdarma? Ať si je laskavě nechají, mým zákazníkům vozili naležato krabice olepené ze všech stran nálepkami neklopit a křehké. PPL prostě na nálepky nehledí, na žádné nálepky. Takže je jedno, jestli tam jsou nebo ne.
22. 11. 2009 12:56:24
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392334
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
22. 11. 2009 15:42:15
Napsal husky;401036
Pokud vím tak PPL dodává etikety "křehké" nebo "neklopit" zdarma. Doporučuji kontaktovat svého obchodního zástupce a zeptat se ho proč ti účtují 1,-Kč za etiketu.
zrovna v úterý s ním budu řešit přeceňování těžších balíků, tak se zmíním. ale myslím, že tyto "nadstandardní" nálepky si hezky účtují, aspoň u mě to tak bylo. ne tak, že bych dal kurýrovi kilo, ale hezky si to naúčtovalo depo na fakturu spolu s balíky.
22. 11. 2009 15:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392333
husky
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 11. 2009 00:47:36
Napsal on.la;401157
zrovna v úterý s ním budu řešit přeceňování těžších balíků, tak se zmíním. ale myslím, že tyto "nadstandardní" nálepky si hezky účtují, aspoň u mě to tak bylo. ne tak, že bych dal kurýrovi kilo, ale hezky si to naúčtovalo depo na fakturu spolu s balíky.
Ať ti ukáže nějaký oficiální ceník kde jsou napsány ceny za etikety...žádný takový není:-)
DPD nedávno rozjelo oficiální doručování na B2C, když obchoďákovi z PPL pohrozíš, že utečeš k DPD, tak možná půjde přeceňování těžších balíků lépe:-)
23. 11. 2009 00:47:36
https://webtrh.cz/diskuse/resi-ppl-reklamace-na-rozbite-zbozi/#reply392332
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit