Zadejte hledaný výraz...

Reporty PPC kampaní – nástroj pro jejich přehledné vytvoření?

ardnoo
verified
rating uzivatele
3. 6. 2015 13:38:45
Chtěl bych se zde zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, jak co nejpřehledněji dělat reporty výsledků PPC kampaní (Sklik, Adwords).
Napadlo mne udělat nějakou složitou tabulku v Excelu, kde by se vše dalo různě filtrovat a také průběžně přidávat postupem času.
Prostě abych měl někde offline nástroj podobný samotnému rozhraní Skliku (ale osekaně) - tzn. s možností rozkliknout si kampaně, sestavy, klíčová slova, inzeráty.. - a vidět jejich CTR, prokliky, zobrazení, cenu...
Nevíte někdo o nějakém řešení? Bylo by možné něco takového udělat v Excelu?
Děkuji.
3. 6. 2015 13:38:45
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117345
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
3. 6. 2015 15:11:29
Jen dotaz: proc to musi byt zrovna offline nastroj?
3. 6. 2015 15:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117344
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
3. 6. 2015 15:42:36
1) Klienty s nadsázkou zajímají jen náklady a tržby/zisk. Jakékoli další info, zejména oblíbené řečičky typu CTR nebo doba na stránce jsou jen průvodní komentáře určené hlavně pro interní potřebu správce.
2) Přesně tak, proč offline? Všechny informace jsou přece přímo v těch systémech, z Adwords to jde navíc libovolně exportovat.
3. 6. 2015 15:42:36
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117343
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 6. 2015 15:55:53
Nejlepší je na to kontingenční tabulka v Excelu.
3. 6. 2015 15:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117342
ardnoo
verified
rating uzivatele
3. 6. 2015 16:53:46
Potřebuji to mít trochu více rozvedené, ne jen statistiky náklady/zisk. Navíc je to pro trochu specifičtější obor, kde se neprodávají produkty, ale jde o nějaké poskytování služeb (půjček), takže to nejde až tak přesně měřit. PPC je v tomto případě pouze takový doplňkový kanál.
Offline to má být pro to, aby se to dalo někomu poslat, kdo by si to prohlédl a udělal z toho ještě nějaký výstup + připomínky. Z toho důvodu tam chci jen to nejpodstatnější.
Kontingenční tabulky fungují jak? O tom jsem něco na netu našel, ale s Excelem se příliš nekamarádím...
Zatím jsem to vyřešil tabulkou, kde budou vlastně potřebné informace - jedna tabulka na kampaně a jejich statistiky, další na sestavy, další na klíčová slova, další na inzeráty... ale pořád mi to připadá takové těžkopádné...
---------- Příspěvek doplněn 03.06.2015 v 16:57 ----------
Zkouším tu kont. tabulku a možná to bude lepší řešení - udělat sloupce: prokliky, zobrazení, CTR atd.
A do řádků nasázet kampaně s rozkliknutím na sestavy, rozklik na inzeráty a klíčová slova... to by mohlo být dobré...
3. 6. 2015 16:53:46
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117341
carlos
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
3. 6. 2015 23:31:26
Proč by to nemělo jít přesně změřit? Vyplněný formulář žádosti o půjčku změřím uplně přesně stejně jako produkt vložený do objednávky.
Zmíněná Pivot table to asi řeší... Většinou data analyzuje nějaký analytik a tak nepotřebuje offline nástroj, nýbrž zpracuje přímo surová data. To bude těžkopádné vždy. Ale pokud jsou přesně dané výstupy, dají se generovat automaticky.
3. 6. 2015 23:31:26
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117340
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 6. 2015 00:09:06
Předně si pro tu pivot table musíš ty data také hezky nachystat. Tj. přidat sloupce, podle kterých budeš filtrovat, tj. cílení, produkt, obsah, nebo search. Nicméně při analýze dat z PPC atd. se bez kontingenční tabulky asi neobejdeš. Stejně tak budeš potřebovat funkce SVYHLEDAT atd.
4. 6. 2015 00:09:06
https://webtrh.cz/diskuse/reporty-ppc-kampani-nastroj-pro-jejich-prehledne-vytvoreni/#reply1117339
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit