Zadejte hledaný výraz...

Reklamní společnosti: podmínky spolupráce a přístup..?

Zdravím,
vsadím se, že je tu i skupina lidí, kteří monetizují traffic na svých projektech prostřednictvím reklamních agentur. Mohl by mi o tom někdo sdělit víc? Tzn. jaké jsou běžné podmínky, relativní příjmy vůči trafficu (chápu, že záleží na cílovce), jaký je jejich přístup a popř. doporučení na reklamky, které oslovit?
Vím, že často chtějí dlouhodobější smlouvy, že jedou 50-50 nebo 40-60 pro jejich prospěch, že často vyžadují audit od Netmonitoru, že často točí klikačky a taky, že příjmy, které jsou schopny zajistit nejsou nic extra.
Budu rád za každý přínosný post, díky. T
25. 3. 2009 12:58:13
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-spolecnosti-podminky-spoluprace-a-pristup/#reply268957
Misha
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2009 13:15:14
řešilo se to už v tomto tématu - http://webtrh.cz/24053-zkusenosti-mediazastupitelstvim
25. 3. 2009 13:15:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-spolecnosti-podminky-spoluprace-a-pristup/#reply268956
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit