Zadejte hledaný výraz...

Reklamní agentury

skejtis
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 4. 2007 23:42:48
Pardon nedas:-),jsem zviklej celej den vykat tak sorry:)
2. 4. 2007 23:42:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5632
Pánové, píšete reklamní agentury a přitom myslíte agentury mediální. Reklamní agentura zastupuje inzerenta a objednává pro něj reklamu. Mediální agentura zastupuje jednotlivá média např. internetové servery a těm zajišťuje inzerenty.
Můžu vám tu popsat jeden konkrétní případ, ať si uděláte obrázek, jak to funguje.
Pro web s návštěvností kolem 2.000 UV denně jsme hledali mediální agenturu. Po několika mailech, telefonátech a ustavičného připomínání se jsme uzavřeli smlouvu s ARBOmedia. Sami nám řekli, že zajímavé jsou pro ně servery s návštěvností nad 50.000 UV/měsíc a samozřejmě se zajímavým obsahem. Smlouva je na dobu neurčitou. Z ceny, co zaplatí klient si ARBO bere 32%, z čehož se platí i výroba bannerů a provize pro reklamky. Jelikož ARBO klientů ještě dává slevy, dostaneme z běžné (ceníkové) ceny něco mezi 50-65%. Smlouva není exkluzivní, takže si reklamu zajišťujeme sami a to, co je od ARBO, je navíc. Jen nesmíme oslovovat velké klienty jako jsou banky, mobilní operátoři apod., kteří by se přímo s námi stejně nebavili. ARBO nám dohodí tak 1 reklamu za rok např. pro ČSOB v řádech pár desítek tisíc, takže to není žádná sláva.
3. 4. 2007 09:16:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5631
DigitalDooM
verified
rating uzivatele
3. 4. 2007 12:47:25
Jelikož sám hledám nějakoho, kdo by se o můj web (www.ddworld.cz) staral ohledně inzerce, mohl by někdo poradit nějakou slušnou mediální agenturu nebo slušného takto zaujatého člověka? Dlouhodobá spolupráce, možnost mluvit do vývoje stránek atd.
teda má-li to pro můj web vůbec význam. Jako ohledně mého oboru na tu špičku zase nemám tak daleko :) řazeno podle kvality ala seznam jsme na 4tém místě ;)
3. 4. 2007 12:47:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5630
Napsal DigitalDooM;1438
Jelikož sám hledám nějakoho, kdo by se o můj web (www.ddworld.cz) staral ohledně inzerce, mohl by někdo poradit nějakou slušnou mediální agenturu nebo slušného takto zaujatého člověka? Dlouhodobá spolupráce, možnost mluvit do vývoje stránek atd.
teda má-li to pro můj web vůbec význam. Jako ohledně mého oboru na tu špičku zase nemám tak daleko :) řazeno podle kvality ala seznam jsme na 4tém místě ;)
Škoda, že tvé stránky nefungují. Chtěl jsem se podívat na špičkový web. ;-)
3. 4. 2007 15:45:18
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5629
fungují, měl jen 10min výpadek
3. 4. 2007 16:07:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5628
Do IM media jsem napsal jestli nechteji zastupovat www.digireality.cz, ale nedostal jsem ŽADNOU! odpověď kdybyste o někom / něčem co nabídne lepší podmínky než etarget nebo potenza věděli, budu vděčný...
26. 4. 2007 20:00:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5627
garcon
verified
rating uzivatele
10. 5. 2007 22:31:21
Napsal Radin;1421
Pánové, píšete reklamní agentury a přitom myslíte agentury mediální. Reklamní agentura zastupuje inzerenta a objednává pro něj reklamu. Mediální agentura zastupuje jednotlivá média např. internetové servery a těm zajišťuje inzerenty.
Sorry, Radine, říkáte mediální agentury, ale myslíte mediazastupitelství. ;-) Mediální agentura (mediálka) nakupuje pro inzerenta reklamní prostor od médií a mediazastupitelství. Reklamní agentura (reklamka) inzerenta nezastupuje, vytváří mu reklamní strategii (slogany, vizuály a tak).
Kdybychom se bavili o možnosti, kdy mediální agentura nakoupí přímo u média reklamu, tak:
Napsal PCMark;1312
- o jaké weby mají reklamní agentury zájem
Zajímá mě cílová skupina (třeba: motorkáři) a jak velkou část z ní může médium nabídnout (je tu 20.000 motorkářů, na tenhle web jich chodí 7.000), a pak samozřejmě cena reklamního prostoru.
Napsal PCMark;1312
- kolik % si nechávají za zprostředkování reklamy
Náklady na provoz mediálky nese inzerent. Médium nabízí klientovi slevy a bonusy k ceníkovým položkám (až 50 % reklamního prostoru, podle objemu objednávky). Jako pobídku některá média nabízejí agentuře kick-back (provizi) obvykle ve výši 15--25 %.
I malé weby mají možnost uplatnit se v media mixu. Mediálky mají pro tenhle typ médií specializovaná oddělení. V těchto médiích se obvykle kampaně realizují alternativními formami (partnerství, soutěže, branding, affiliate, PPC). Problém ale je, že jde o niche market a informace odtud se těžko k mediálce dostanou. Jestli si myslíte, že máte co nabídnout, ozvěte se mi.
Napsal PCMark;1312
Myslíte si, že se dá takto vydělat na reklamě více, než třeba s adsense?
Otázka stojí jinak. Přinesete inzerentovi užitek?
10. 5. 2007 22:31:21
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5626
Napsal garcon
Otázka stojí jinak. Přinesete inzerentovi užitek?
Nedokáži to přesně posoudit z pohledu provozovatele, ale protože si již někteří klienti objednali reklamu opakovaně, tak asi ano.
15. 5. 2007 19:50:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamni-agentury/strana/2/#reply5625
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit