Zadejte hledaný výraz...

Reklamce poškozené zásilky s nefunkčním zbožím

jan.novak2
verified
rating uzivatele
16. 5. 2016 11:59:15
Minulý týden nám přišla reklamace s nefunkčním zbožím (ca po 3 měsících), ale zboží dorazilo jen v obálce. Po převzetí jsme zjistili že je poškozené a to docela znatelně, prakticky se již nedá použít ani opravit. Reklamovali jsme u pošty ale samozřejmě zamítnuto.
Zákazníka jsem v den přijetí reklamace kontaktoval, že zásilka byla poškozena.
Jak teď postupovat, když pošta reklamaci zamítnula a zboží nebylo řádně zabalené ?
16. 5. 2016 11:59:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamce-poskozene-zasilky-s-nefunkcnim-zbozim#reply1196159
Karel Konrad
verified
rating uzivatele
16. 5. 2016 13:34:32
Zákazník odpovídá za doručení zboží k tobě. Ty odpovídáš za doručení k němu.
Oznámit, že zboží přišlo rozbité a reklamaci není možno zahájit/vyřídit.
16. 5. 2016 13:34:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamce-poskozene-zasilky-s-nefunkcnim-zbozim#reply1196158
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
17. 5. 2016 15:09:09
Pokud si dobře pamatuju, tak na Poště jsem vždy musel vyplňovat cenu balíčku s tím, že je to pojištěné minimálně na 500 Kč.
17. 5. 2016 15:09:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamce-poskozene-zasilky-s-nefunkcnim-zbozim#reply1196157
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit