Zadejte hledaný výraz...

Reklamacia – je vybavena?

STO055
verified
rating uzivatele
3. 5. 2011 16:48:23
Riesim taku vec, zakupil som mobilny telefon v hotovosti v Orange, telefon sa mi dvakrat pokazil, obidva pripady bola softwarova chyba, na tretikrat som prisiel do servisu a chcel som ziadat odstupenie od kupnej zmluvy. "zbezne" mi to odhadli opat na softwarovu chybu, podla popisu problemu a tak ma odporucili na predajcu, teda Orange, ze jedine tam mozem zaziadat vratenie kupnej ceny.
V Orange sa spisal protokol o reklamacii, kde bolo doslovne napisane:"Ziadam prednostne o diagnostiku a posudenie pravneho naroku na: vratenie kupnej ceny.
V pripade, ze nevznika narok na vratenie kupnej ceny alebo vymenu MT, ziadam o opravu MT."
Telefon poslali na diagnostiku do Ciech, na 31. den sa mi ozvali (ale nie je to po zakonnej lehote, lebo posledny den vysiel na nedelu a podla &122, ak vyjde posledny den na vikend, tak sa pocita az nasledujuci pracovny den), ze mam telefon na pobocke a mam priniest protokoly zo servisu z predchadzajucich oprav.
Ukazali mi protokol o diagnostike, kde bolo napisane, ze zavada sa prejavila, to je vsetko. Pracovnicka na pobocke mi povedala ale, ze sa nejedna o rovnaku vadu ako predchadzajuce dve, kedze prejav je iny. Presviedcal som ju, ze nejde o prejav problemu, ale pricinu.
Tu sme sa nezhodli, tak som telefon nechal na pobocke s tym, ze oni zajtra zavolaju do diagnostickeho centra a zistia tu zavadu a daju mi vediet.
Teraz opatovne cakam, lebo stale tvrdia, ze to je ina vada, aj ked na to nemaju dokaz, rovnako ako ani ja nemam dokaz, ze je.
Co ma ale trapi, telefon mi zdiagostikovali, na 31. den, ked som prisiel, tak mi povedali, ze mi nevznika narok na vratenie penazi a chceli mi ho vratit a teda neopraveny. Splnili tymto vlastne reklamaciu do 30 dni, aj ked v protokole je jasne napisane, ze ak mi nevznikne narok na vratenie penazi, tak ziadam opravu?
3. 5. 2011 16:48:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-je-vybavena/#reply633515
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
12. 5. 2011 19:02:11
Dobrý den,
nevím, jaký předpis nyní platí na Slovensku.
V ČR musí být do 30 dnů reklamace vyřízena včetně odstranění vady, zde zjevně k odstranění nedošlo, mohl byste se tedy domáhat vrácení peněz nehledě na to, jestli šlo o stejnou vadu nebo ne.
JK
12. 5. 2011 19:02:11
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-je-vybavena/#reply633514
STO055
verified
rating uzivatele
13. 5. 2011 10:16:51
Dobry den,
dakujem za odpoved, najskor mate pravdu, pretoze aj predajca uznal narok na vratenie kupnej ceny, ale zaziadal si aj pokladnicny blok, ktory neviem vypatrat, takze mi to nechcu prebrat.
nemam ja v tomto stastie
13. 5. 2011 10:16:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-je-vybavena/#reply633513
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit