Zadejte hledaný výraz...

Reklamace záměny zboží po dvou měsících od obdržení z E-shopu

lada1979
verified
rating uzivatele
11. 10. 2019 12:57:41
Aby seděl sklad není zase tak nepodstatné, zaprvé by jsi věděl zda se tato tvoje situace mohla stát a zadruhé kontroluješ zaměstnance. Když tak vidím co píšeš asi se do těch kamer pustím taky, když je to tak lukrativní, že ti je to jedno:) Prostě pořádek ve skladu je jedna z největších položek v provozu a proč myslíš, že do ní firmy tolik investují.
Jinak celou situaci by jsi potom mohl vyřešit 2 emaily, jedním litujeme, ale sklad nám sedí/nesedí a pokud by se mu nelíbilo, tak dalším at podá reklamaci. Taky nikde není rečeno, že bys mu musel vracet rozdíl, ale taky bys mu mohl dát správnou kameru. Nikdy nevíš takto co je zatím, třeba jenom prudí proto, že ji rozbil.
Jinak nevím na kolik si ceníš svoji hodinu práce, ale ČOi by to řešila pokud nejste ze stejného města asi korespondenčně, tak ty dva řádky ti tolik času nezaberou, navíc více času jsi asi ztratil tady.
11. 10. 2019 12:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419534
AntiRadary.cz
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 11. 2019 11:08:41
Něco podobného se mi také stalo, že zákazník si objednal aktuální model zboží a byť byl OSVČ, chtěl jej striktně jako fyzická osoba i když si mohl odečíst 2-3 tisíce DPH. Druhý den po té, co jej obdržel, jej beze slova poslal zpátky s tím, že odstupuje od smlouvy. To všechno spolu bylo dost podezřelé, tak jsem po vrácení okamžitě zboží otestoval a hle - uvnitř nového obalu stará verze s horšími technickými parametry a výrobní chybou.
Takže jsem mu napsal dopis, že je každý kus před odesláním testován a kontrolován, že není možné, abychom mu poslali verzi, která se již pár let nevyrábí, že mám na kontrolu daného kusu svědky a že není problém přes SN zjistit u výrobce aktuální verzi HW i SW. Dopis jsem vytiskl, vložil do balíku včetně se zbožím a zaslal mu jej zpět.Samozřejmě do dopisu jsem napsal i to, že pokud zašle zboží v původním stavu, nemám problém mu vrátit peníze. To samé jsem mu napsal do emailu. Balík převzal a již se nikdy neozval.
2. 11. 2019 11:08:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419533
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 11. 2019 09:07:40
Napsal láďa1979;1548998
Aby seděl sklad není zase tak nepodstatné, zaprvé by jsi věděl zda se tato tvoje situace mohla stát a zadruhé kontroluješ zaměstnance. Když tak vidím co píšeš asi se do těch kamer pustím taky, když je to tak lukrativní, že ti je to jedno:) Prostě pořádek ve skladu je jedna z největších položek v provozu a proč myslíš, že do ní firmy tolik investuje.
Nevím v čem podnikáte, ale ono to není tak jednoduché zvláště u nějakých rychloobrátkových položek držet přesně stav skladu. Může tam nastat spousta situací kdy dojde k chybě ve stavu skladu. Zboží se vrátí ve 14 denní lhůtě a zapomene se připsat. Stav skladu se připíše špatně. Něco se špatně zabalí a pošle se jinému zákazníkovi. Pošle se jiné množství než zákazník objedal atd. Tenkrát jsem to počítal a je asi 8 možností jak ten sklad nemusí sedět
14. 11. 2019 09:07:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419532
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 11. 2019 12:01:34
Napsal Jiří Hudec;1553606
Nevím v čem podnikáte, ale ono to není tak jednoduché zvláště u nějakých rychloobrátkových položek držet přesně stav skladu. Může tam nastat spousta situací kdy dojde k chybě ve stavu skladu. Zboží se vrátí ve 14 denní lhůtě a zapomene se připsat. Stav skladu se připíše špatně. Něco se špatně zabalí a pošle se jinému zákazníkovi. Pošle se jiné množství než zákazník objedal atd. Tenkrát jsem to počítal a je asi 8 možností jak ten sklad nemusí sedět
To všechno co popisuješ se může stát tak jedině, když sklad vedeš v sešitu nebo nevím v čem Standartní dnešní skladový soft ti neudělá jediný doklad bez promítnutí do stavu skladu a většinou má funkci "stav skladu ke dni". I kdyby sklad vedla až účetní na základě ručních dokladů nemělo by se to stávat. Máme skladem 40 tisíc položek a jsem schopen na minutu přesně říci kolik bylo před 6 měsíci skladem. Samozřejmě, že se občas zamění barva zvláště u položek co na sobě nemají EAN. Zboží co se vrátí se přece naskladní vystavením dobropisu. Ale kolega s kamerami přece nevede kusový sklad skoro vůbec a už vůbec bych nenazýval kamery rychloobrátkovým zbožím. Takže já tom nevidím nic složitého, ani kdyby se to vedlo ručně, je to jenom o systému a lenosti.
14. 11. 2019 12:01:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419531
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
14. 11. 2019 12:04:35
Napsal láďa1979;1553658
To všechno co popisuješ se může stát tak jedině, když sklad vedeš v sešitu nebo nevím v čem.
Myslím že mluví o lidské chybě, která se může stát komukoliv bez ohledu na technologii, se kterou pracuje, pokud tedy nejsi robot. Jsi? (Pozor, je to chyták!)
Jinak by se většina těch věcí samozřejmě dít neměla, pokud je někdo pravidelně schopen napočítat špatné množství zboží, nebo je poslat špatnému zákazníkovi, tak by asi měl dělat něco jiného.
14. 11. 2019 12:04:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419530
lada1979
verified
rating uzivatele
14. 11. 2019 12:33:07
Jedeme vše přes EAN, pokud nesejme kod zboží co je v objednávce, dodacím listu/ faktuře, navíc je balení pod kamerou, nedostane se dál k expedici a odeslání, takže i nerobot by musel vynaložit značné úsilí aby se mu toto povedlo i když to lze udělat poměrně jednoduše, že štítek a adresou někdo přehodí a toto se dozvíme docela rychle jelikož aspoň jeden ze zákazníků bude reklamovat, že má něco jiného. Jinak všichni víme jak to bylo za socíku, vše se vedlo ručně, ale i tak byly sklady, kde to sedělo a ručně jsme to vedli i my někdy do roku 1992, ale to těch položek nebylo tolik. Ani v případě kamer a ani v případě, že nevedu sklad, se přece vždy jde dopočítat kolik kamer bylo v ten den skladem, akorát je to práce a nebo na faktuře je pouze položka 100x kamera. Náš jeden dodavatel košil to má přesně tak, 2 skladové položky jako košile s dlouhým a krátkým rukávem a když po něm chceme nějakou velikost či dokonce barvu musí se jít podívat do skladu, takže taky se nikdy ničeho zpětně nedopočítá, ale zase na druhou stranu reklamace záměny zboží řeší briskně dobropisem.
14. 11. 2019 12:33:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419529
bormino
verified
rating uzivatele
16. 11. 2019 09:42:11
my zákazníkům ustupujeme vždy, pokud tě nenahlásí na ČOI, tak tě bude špinit jinde, když mu nevyhovíš a za to to opravdu nestojí, když dáš peníze, zavřeš mu ústa a ztrácí pak motivaci tě někde pomlouvat
16. 11. 2019 09:42:11
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419528
Jirka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 11. 2019 10:31:46
Napsal bormino;1553888
my zákazníkům ustupujeme vždy, pokud tě nenahlásí na ČOI, tak tě bude špinit jinde, když mu nevyhovíš a za to to opravdu nestojí, když dáš peníze, zavřeš mu ústa a ztrácí pak motivaci tě někde pomlouvat
Co jste za eshop u Vás budu nakupovat a rád reklamovat atd.
16. 11. 2019 10:31:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/4#reply1419527
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit