Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace záměny zboží po dvou měsících od obdržení z E-shopu

vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 10. 2019 10:01:06
o IP kameru, podobná velikostí, podobná vzhledem, prakticky totožná váhou ...
10. 10. 2019 10:01:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419564
kolousek
verified
rating uzivatele
10. 10. 2019 10:33:55
Takže na první pohled to vidět nebylo a zákazník na to přišel zřejmě až při instalaci.
Pokud jste měli na skladě to samé zboží, tak bych řek, že to je jasný.
10. 10. 2019 10:33:55
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419563
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 10. 2019 10:37:07
A tak máš ve skladu o jednu navíc nebo ne?
10. 10. 2019 10:37:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419562
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2019 14:21:33
Pořád může zákazník odstoupit od smlouvy. Není mu jak prokázat, že mu bylo doručeno zboží dle smlouvy. Vrátil bych mu rozdíl ceny co požaduje a nebo navrh odstoupení od smlouvy. Bohužel pochybení je tady na straně prodejce.
10. 10. 2019 14:21:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419561
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 10. 2019 14:22:14
Máme tu skladem cca 80ks kamer od každé, průběžně se doobjednávají, kusově se to nepočítá ani se nevede podrobná průběžná kusová evidence. Jen na začátku a na konci účetního období se vždy spočtou kusy inventurou, chybějící neprodané se odepíšou (nevím přesnou účetní operaci) ve smyslu reklamace či ztráty. Rozdíl mezi kamerami jenNa první pohled vidět, mají úplně jiné obaly jedna má bílý obal, druhá červený a jedná se o různé značky a označení i značka je přímo na krabici uvedeno.. Udivuje mi uživatel kolousek, jak je mu to hned jasný ...tedy že to zákazník zkouší ? A že balík určitě po dvou měsících musel rozbalit ?
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2019 v 14:23 ----------
iPekelník: jak to máme nezávisle prokázat a uchovávat ? Máme záznamy archivovat 6 měsíců, což je v rozporu s registrací kamerového systému ?
---------- Příspěvek doplněn 10.10.2019 v 14:29 ----------
Vlastně mi napadlo, že bychom se mohli zachovat jako zákazníci a mohli říct a nikdo nemá jak prokázat opak že:
1) SN dodané kamery bylo XXXXX
2) že jsme udělali interní inventuru a vše souhlasí
3) že si pamatuji před třemi měsíci, že zrovna jemu kolegyně posílala správnou kameru a kolegyně si to pamatuje také
4) že kontrolou váhy balíku se vše potvrzuje
Tvrzení zákazníka:
1) dostal jsem jinou kameru, chci vyplatit rozdíl
Důkaz zákazníka: žádný,ani foto ani video z rozbalování
Je vidět, že s poctivostí člověk nejdřív pojde (i podle smýšlení některých diskutujících), tedy zní to takto líp ? (IRONIE)
10. 10. 2019 14:22:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419560
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2019 14:38:35
Václave rozumím ti, ale bohužel tady má zákazník opravdu navrch (on je ta hájená "zvěř"). On nyní nic dokazovat nemusí, to musí prodejce. Proto je lepší do budoucna při naskladňování i výdeji, zapisovat SN.
Předpokládám, že to nebude částka, která by tě měla položit. Tady vidím jediné řešení, ať vrátí kameru a peníze mu zpět.
10. 10. 2019 14:38:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419559
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
10. 10. 2019 14:41:41
je to cca 1500Kč z 3500Kč ...tedy mi to upřímně štve, zákazník nemá za důkaz vůbec nic, může vlastně předložit klidně i dlažební kostku podobné váhy a tvrdit, že mu přišla...a že chce vrátit celou částku...když mi to tak dochází
10. 10. 2019 14:41:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419558
kolousek
verified
rating uzivatele
10. 10. 2019 15:13:14
Vy jste psal, že vypadají stejně, takže mě napadla záměna na skladě...
10. 10. 2019 15:13:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419557
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 10. 2019 19:47:30
Napsal vena.vaclav;1548835
je to cca 1500Kč z 3500Kč ...tedy mi to upřímně štve, zákazník nemá za důkaz vůbec nic, může vlastně předložit klidně i dlažební kostku podobné váhy a tvrdit, že mu přišla...a že chce vrátit celou částku...když mi to tak dochází
Upřímně prvních 6 měsíců nic nenaděláš. Co mě však zaráží jak v době PC vedeš či spíše nevedeš sklad (to se potom špatně argumentuje zákazníkovi), jak potom vystavuješ faktury, doplňuješ zboží, vyhodnocuješ. Doufám, že nemáš zaměstnance protože 1 trošku chytřejší tě přivede na buben:)
10. 10. 2019 19:47:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419556
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 10. 2019 08:52:00
zaměstnanci i zákazníci jsou přece poctiví, proto nic nehrozí. Byrokratické papírování zabírá produktivní čas, a ANI v tomhle případě by mi nebylo k ničemu. Základní skladové stavy a statistiky dělá eshop. Faktury Flexibee, takže nejsme 100 let za opicemi. Každopádně díky za rady, pochopil jsem, že sebelepší papírování a vlastně nic nad čím se podivujete vlastně prvních 6 měsíců neřeší a vždy se věří zákazníkovi.
Jinak do cca 5-10ti ks (po pár kusech za měsíc, ne najednou) by se nějaké ztráty nepoznaly, pak už ano... to jen k tomu, že jeden zaměstnanec by to zlikvidoval. Pravdou je, že už jsem také nějaké záškodnické praktiky z minulosti u kolegů zažil... Nejsou zatím tak velké, aby se vyplatilo byrokratizovat
11. 10. 2019 08:52:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419555
kolousek
verified
rating uzivatele
11. 10. 2019 09:02:31
Pokud si to vemete z druhého pohledu, tak mě nenapadá, co se u zákazníka stalo. Nezávisle na tom, jestli lže nebo ne, musí mít u sebe stejnou kameru, kterou máte běžně na skladě. Pokud lže v tom, že jste mu ji poslali, tak ji musel koupit odjinud, tzn. má teď doma zřejmě 2 kamery, jednu vaši a jednu odjinud, kterou z nějakého důvodu také koupil (z nějakého důvodu úplně jinde). Mně to moc smysl nedává. Ale možnost to samozřejmě je. Jinak i když si nevedete sériová čísla, budou pravděpodobně hodně podobná (můžou se lišit třeba jen v posledních 3 číslech s těmi na skladě).
11. 10. 2019 09:02:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419554
lada1979
verified
rating uzivatele
11. 10. 2019 09:14:38
Napsal vena.vaclav;1548932
zaměstnanci i zákazníci jsou přece poctiví, proto nic nehrozí. Byrokratické papírování zabírá produktivní čas, a ANI v tomhle případě by mi nebylo k ničemu. Základní skladové stavy a statistiky dělá eshop. Faktury Flexibee, takže nejsme 100 let za opicemi. Každopádně díky za rady, pochopil jsem, že sebelepší papírování a vlastně nic nad čím se podivujete vlastně prvních 6 měsíců neřeší a vždy se věří zákazníkovi.
Jinak do cca 5-10ti ks (po pár kusech za měsíc, ne najednou) by se nějaké ztráty nepoznaly, pak už ano... to jen k tomu, že jeden zaměstnanec by to zlikvidoval. Pravdou je, že už jsem také nějaké záškodnické praktiky z minulosti u kolegů zažil... Nejsou zatím tak velké, aby se vyplatilo byrokratizovat
Ale tak zákazníkovi se sice věří, ale k soudu to musí dát zákazník. Rozhodně lépe ale vypadá, když mu veškeré operace ukážeš třeba na sekundy přesně jako to dělá většina skladových systémů, než když řekneš nejde to zjistit:)
Jinak doufám, že nemáš podvojné, tam by jsi s tou antibyrokracií mohl narazit:)
11. 10. 2019 09:14:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419553
vena.vaclav
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
11. 10. 2019 09:15:03
já jen doplňuji jedná se o značku, kterou prodává každý druhý. SN, ani nic dalšího neposkytl, ani fotografie, striktně požaduje jen vrátit peníze rozdílu a odmítá se se o čemkoliv dalším bavit...taky divné a moc my to taky smysl nedává ...každopádně i když "náklady" na tenhle konkrétní případ se v časové rovině vyšplhal na vyšší hodnotu, názor většiny je o to hodnotnější na budoucí případy ...
11. 10. 2019 09:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419552
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
11. 10. 2019 09:18:14
Vyzvěte ho, ať zboží klasicky reklamuje - tedy zabalí a pošle k vám. Potom je pomyslný míč na vaší straně. Můžete mu zboží vrátit a vyplatit rozdíl, nebo vyměnit za správné. Dokud toto neudělá, není důvod s ním cokoliv řešit nebo mu snad něco vyplácet.
11. 10. 2019 09:18:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419551
lada1979
verified
rating uzivatele
11. 10. 2019 09:23:42
Napsal kolousek;1548933
Pokud si to vemete z druhého pohledu, tak mě nenapadá, co se u zákazníka stalo. Nezávisle na tom, jestli lže nebo ne, musí mít u sebe stejnou kameru, kterou máte běžně na skladě. Pokud lže v tom, že jste mu ji poslali, tak ji musel koupit odjinud, tzn. má teď doma zřejmě 2 kamery, jednu vaši a jednu odjinud, kterou z nějakého důvodu také koupil (z nějakého důvodu úplně jinde). Mně to moc smysl nedává. Ale možnost to samozřejmě je. Jinak i když si nevedete sériová čísla, budou pravděpodobně hodně podobná (můžou se lišit třeba jen v posledních 3 číslech s těmi na skladě).
U zákazníků, kteří lžou je to takhle. Koupil levnější kameru na zkoušku, nevyhovuje a prošvihl 14 dnů, tak koupil druhou jinde a chce vrátit tu první nebo peníze. Bohužel s tímto se setkáváme poměrně často, že lidé u nás reklamují něco co koupili jinde, takže na některých věcech už raději používáme neviditelný fix. Nic nepotěší více než objednávka, kdy klient požaduje perfektní prohlédnutí zboží a zvláště perfektní krabicí a za dva dny ti to vrátí bez uvedení důvodu, zboží je polámané a krabice se dvěma dírami skrz a jako vrchol idiocie to pošle v obalu, ve kterém mu to přišlo od eshopu z Německa a strašně se diví, že ho pošleme někam.
11. 10. 2019 09:23:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zameny-zbozi-po-dvou-mesicich-od-obdrzeni-z-e-shopu/strana/2/#reply1419550
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit