Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – výměna zboží

MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 22:18:42
Napsal Radek O.;1004512
v tom pripade to jejich reseni je takove hranicni a dle meho to maji zrejme chytre osetreno, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Pokud by to dali jako neopravitelne, tak musi vymenit/vratit penize, takto se z toho vyvliknou. Nicmene mohl byste je obejit tim, ze trvate na vraceni puvodniho vyrobku a pres znalce to prohnal, aby udelal zaver, zda je to ci neni opravitelne. Ono ve finale je opravitelne vse, jen je to otazka te ekonomicnosti. Nicmene v pripade vymeny trvejte na dodani noveho kusu. Ze daji zaruku 2 roky je jejich pravo. On prodejce nemusi vubec resit to, ze HP dava zaruku 3 roky, vy mate vztah s prodejcem ne s HP a prodejce drzi zaruku. To, ze mu HP zbozi vyreklamuje i v tom tretim roce na tom nic nemeni.
Souhlasím. To že napíšou že věc má odstranitelnou vadu, ale vzápětí mi dávají jiný kus, tak tím si vlastně protiřečí. Budu chtít buď vrátit peníze nebo vyměnit za nový monitor s doplatkem. Zítra tam zavolám a dám vědět, jak se mnou "vyběhnou" :)
Jinak, mě by u nového monitoru 2 roky záruky nevadily, ale ta záruka toho monitoru co mi posílají je od 2.8.2012 :-O
---------- Příspěvek doplněn 01.10.2013 v 09:38 ----------
Tak jsem před chvilkou volal na zákaznickou podporu, tam mi slečna řekla, že ohledně té záruky na ten "nový" monitor se zeptá techniků na reklamačním oddělení. Po chvilce mi sdělila, že je to řešeno výměnou a že pro mě nemůže již nic udělat.
Dobře, tak jsem si řekl přímo o číslo na reklamační oddělení, to mi neochotně sdělila, ale od té doby se nemůžu dovolat na žádné číslo (reklamační středisko, přání a stížnosti, atd) Po pěti minutách vytáčení típnuto. Zkoušeno x krát :) Jdu zkusit jiné telefonní číslo.
30. 9. 2013 22:18:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/strana/2#reply950779
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit