Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – výměna zboží

MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 19:03:33
Chtěl bych se jen zeptat, jak je to s výměnou zboží při reklamaci?
Reklamoval jsem monitor, který jsem koupil v CZC.cz. Monitor po dvou letech odešel a já ho reklamoval (záruka 3 roky), nyní mi přišl reklamační protokol , kde technik napsal:
Oprava - Vada odstranitelná, z ekonomických duvodu rešeno výmenou
V protokolu vidím, že můj stávající monitor mi vyměnili za jiný s jiným sériovým číslem, které když zadám na HP stránkách, tak je tam záruka na dva roky. Přitom na stávající monitor je záruka již jen rok.
Myslíte, že mi vyměnili monitor za jiný "zbastleny"? Protože nový by měl určitě jinou záruku.
Mám tedy právo na výměnu za nový monitor, nebo mi můžou dát nějkou vratku?
Díky za info
30. 9. 2013 19:03:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950794
Ja340
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 19:48:16
Ano je to přesně tak. Monitor vyměnili za jiný opravený, to znamená že se na něm nejspíš v nejbližší době vyskytne jiná závada.
S tou zárukou jsem to nepochopil. Na Ten monitor co vám vyměnili máte záruku 2 roky u HP?
Důležité je jestli je monitor kupován na IČ nebo na koncáka. Pokud na IČ můžou si dělat co chcou (a taky budou)
30. 9. 2013 19:48:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950793
Pokud jsi v rámci reklamace dostal nový výrobek (což jsi dostal) máš na něj automaticky novou zárku 2roky od vyřízení reklamace. Druhá věc je, že můžeš tento "nový" monitor odmítnout a nechat si vráti peníze nebo vybrat něco jiného. Záleží také jaké řešení jsi požadoval v reklamačním protokolu.
30. 9. 2013 20:15:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950792
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 20:36:51
Upřesním:
U HP monitorů je záruka 3 roky. Na ten "nový" je záruka 2 roky (kdyby byl nový, je tam zase záruka 3 roky), tudíž asi nebude nový. V protokolu jsem požadoval výměnu s tím, že když bude věc neopravitelná, že se mi ozvou ze servisu a nabídnou mi buď monitor nový (výměnou), monitor s doplatkem, nebo vrátí peníze, samozřejmě nikdo nevolal.
Jinak kupoval jsem to jako koncák a teď bych samozřejmě radši buď nový monitor s doplatkem nebo odstoupit od smlouvy?
Takže mám ještě nějakou možnost co s tím udělat? Zboží z reklamace nepřevzat a trvat na novém monitoru a nebo na opravení toho starého a když to nebude možné tak na vrácení peněz? Jinak samozřejmě že nechci nějaký zbastlený monitor co měli ve skladu.
30. 9. 2013 20:36:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950791
Pokud jsi reklamaci ještě nepřevzal a v reklamačním protokolu jsi požadoval v případě neopravitelné závady vrácení peněz, máš nárok na to, co jsi požadoval. Nový monitor určitě přebírat nemusíš.
30. 9. 2013 20:55:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950790
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 21:02:24
No to je právě problém, v reklamačním protokolu jsem chtěl výměnu zboží (naivně jsem myslel, že to bude nový kus), ale v reklamačním protokolu napsal techni z CZC.cz toto:
Oprava - Vada odstranitelná, z ekonomických duvodu rešeno výmenou
Tzn, vada neni neodstranitelná (čímž se jakoby vyhnul tomu aby mi dal nový kus), ale oni to řeší výměnou za nějaky kdovíjaký monitor co jim tam ležel.
Na webu je spousta lidí co jim přísel takovýto reklamační protokol s touto "výmluvou" technika.
Já nechci jiný monitor, buď chci ten starý s novou součástkou a nebo nový výměnou, případně nový s doplatkem.
A teď nevím jestli monitor přebrat a nebo nepřebrat. Samozřejmě že zítra budu volat do CZC, ale chtěl jsem mít nějaký pádny argumenty a nenechat se "ochcat".
30. 9. 2013 21:02:24
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950789
Prostě nový monitor, hlavně když je to jiný model, můžeš určitě odmítnout. Prostě jim řekni, že ho nechceš, že jsi myslel, že to vymění za ten stejný co jsi reklamoval.
30. 9. 2013 21:05:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950788
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 21:11:29
Model je to stejný, ale z původní informace, že vada je odstranitelná, mi i přesto dali úplně jiný monitor (sériové číslo, jiná doba záruky) ale stejný model.
30. 9. 2013 21:11:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950787
Aha ... tak pokud je to ten stejný model, tak proč ho nehceš?? Psal jsi, že chceš ten starý jen s novou součástkou ... tady máš nový s novou součástkou a nechceš ho?? WTF??
30. 9. 2013 21:16:17
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950786
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 21:18:46
Nový by měl záruku 3 roky. Tento má záruku už jen dva, takže nový není.
30. 9. 2013 21:18:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950785
Standartní záruku máš 2roky, takže nový určitě je. Psal jsi, že u toho původního ti zbývá záruka už jen rok. Tak o co jde??? Máš nový monitor a dokonce s 2-letou zárukou. Co víc by jsi proboha chtěl ...
30. 9. 2013 21:23:19
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950784
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 21:27:22
Prosím čti první post, standartní záruka na monitory HP jsou tři roky, né dva. Tzn. nový monitor to není.
Jinak, tahle věta na reklamačním protokolu je CZC velmi používána a dá se dohledat na google, o nové věci se rozhodně nejedná, bohužel.
30. 9. 2013 21:27:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950783
Napsal neattom;1004469
Pokud jsi v rámci reklamace dostal nový výrobek (což jsi dostal) máš na něj automaticky novou zárku 2roky od vyřízení reklamace. Druhá věc je, že můžeš tento "nový" monitor odmítnout a nechat si vráti peníze nebo vybrat něco jiného. Záleží také jaké řešení jsi požadoval v reklamačním protokolu.
to plati pouze v pripade zakone zaruky ve lhute 24 mesicu. Tech dalsich 12 mesicu je zaruka nad ramec zakona a tam plati smluvni ujednani, takze v te dobe 24.-36. mesic to proste platit nemusi.
30. 9. 2013 21:51:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950782
MicBlack
verified
rating uzivatele
30. 9. 2013 22:05:47
Napsal Radek O.;1004505
to plati pouze v pripade zakone zaruky ve lhute 24 mesicu. Tech dalsich 12 mesicu je zaruka nad ramec zakona a tam plati smluvni ujednani, takze v te dobe 24.-36. mesic to proste platit nemusi.
Záruka byla uplatněna ještě ve lhůtě 24 měsíců.
30. 9. 2013 22:05:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950781
Napsal MicBlack;1004508
Záruka byla uplatněna ještě ve lhůtě 24 měsíců.
v tom pripade to jejich reseni je takove hranicni a dle meho to maji zrejme chytre osetreno, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Pokud by to dali jako neopravitelne, tak musi vymenit/vratit penize, takto se z toho vyvliknou. Nicmene mohl byste je obejit tim, ze trvate na vraceni puvodniho vyrobku a pres znalce to prohnal, aby udelal zaver, zda je to ci neni opravitelne. Ono ve finale je opravitelne vse, jen je to otazka te ekonomicnosti. Nicmene v pripade vymeny trvejte na dodani noveho kusu. Ze daji zaruku 2 roky je jejich pravo. On prodejce nemusi vubec resit to, ze HP dava zaruku 3 roky, vy mate vztah s prodejcem ne s HP a prodejce drzi zaruku. To, ze mu HP zbozi vyreklamuje i v tom tretim roce na tom nic nemeni.
30. 9. 2013 22:11:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vymena-zbozi/#reply950780
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit