Zadejte hledaný výraz...

Reklamace v Restauraci

Ztpery
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 6. 2011 09:57:48
Zdravím webtržníky,
mám námět na jeden možná přiblblý projekt. Tento týden jsem byl ve 4 restauracích, 3x jsem jídlo reklamoval a vracel, 1x to bylo na úrovni snesitelnosti. Myslím, že tento problém neřeším sám. Česká gastronomie je v kytkách. Jdete do restaurace a tam se vás snaží zabít. Jinak než reklamací se bohužel člověk bránit nemůže, ale k tomu aby se něco změnilo je to málo. Možná, kdyby vznikla nějaká databáze špatných restaurací, respektive databáze reklamací jídel, provozovatele by to nutilo něco dělat.
Řekl bych, že důvod vzniku nějakého takového webu je stejný (podobný) jako u NejŘemeslníků. Nevím ale přesně jak to chopit; možná nějaká mapa ČR, kde vyjedou jednotlivé restaurace a k nim půjde přidat foto, coby důkaz reklamace jídla - a třeba taky to, jak personál při reklamaci postupoval. Je mi jasné, že pro provozovatele je to cesta do pekel, právně to 100% asi ošetřit ani nepůjde, ale za popřemýšlení to určitě stojí. Chci se s vámi poradit, přeci jenom, víc hlav ví víc. Kdyby se toho někdo chopil, bylo by to nejlepší, jak z toho dostat prachy je na další úvahu :c)
10. 6. 2011 09:57:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644397
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
10. 6. 2011 10:21:42
Jednodušší řešení je tam už nechodit ne? To je pro ně větší trest když ztratí klientelu. Btw. U nás (Krkonoše) se předhánějí kde jsou lepší. Neměl jsme nikdy problém. Krom putyk typu bufetů a pod.
10. 6. 2011 10:21:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644396
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
10. 6. 2011 10:25:03
Napsal Ztpery;664703
Zdravím webtržníky,
mám námět na jeden možná přiblblý projekt. Tento týden jsem byl ve 4 restauracích, 3x jsem jídlo reklamoval a vracel, 1x to bylo na úrovni snesitelnosti. Myslím, že tento problém neřeším sám. Česká gastronomie je v kytkách. Jdete do restaurace a tam se vás snaží zabít. Jinak než reklamací se bohužel člověk bránit nemůže, ale k tomu aby se něco změnilo je to málo. Možná, kdyby vznikla nějaká databáze špatných restaurací, respektive databáze reklamací jídel, provozovatele by to nutilo něco dělat.
Řekl bych, že důvod vzniku nějakého takového webu je stejný (podobný) jako u NejŘemeslníků. Nevím ale přesně jak to chopit; možná nějaká mapa ČR, kde vyjedou jednotlivé restaurace a k nim půjde přidat foto, coby důkaz reklamace jídla - a třeba taky to, jak personál při reklamaci postupoval. Je mi jasné, že pro provozovatele je to cesta do pekel, právně to 100% asi ošetřit ani nepůjde, ale za popřemýšlení to určitě stojí. Chci se s vámi poradit, přeci jenom, víc hlav ví víc. Kdyby se toho někdo chopil, bylo by to nejlepší, jak z toho dostat prachy je na další úvahu :c)
Clovece mas podobny napad, ktery jsme mel pred 7 mesici, ktery se uz realizuje :)
Problem ale mame s podminkami, neni totiz sranda nekoho pomlouvat a overovat skutecne tvrzeni uzivatele na internetu - konzultovano u trech nezavislych pravniku.
Ono totiz restaurace, jako takova, muze podat oznameni za krive pomlouvani nebo poskozovani "dobreho jmena". Primarne za toto zodpovida uzivatel, ktery tvrzeni napsal a sekundarne i sam provozovatel serveru, ktery toto zprostredkuje, navic je problem s overenim uzivatele. IP sice staci, ale je s tim problem. Proste nejde se zreknout zodpovednosti za to, ze nekdo nekoho pomlouva - skoda, ze neexistuje vyhrany soud uzivatel, ktery na netu pomlouval vs. provozovatel pohostinstvi.
10. 6. 2011 10:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644395
Podle mě je lepší stavět žebříček těch dobrých, než publikovat špatné.
A to už dobře dělá www.scuk.cz
10. 6. 2011 10:44:11
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644394
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 6. 2011 10:56:22
nesmíš to brát jako pomluvu, ale jako hodnocení, ten samý systém jako je třeba hodnocení eshopů u heureka, nejlépe by k tomu hodnocení bylo dobré přikládat účtenku
co se týče reklamací a mých zkušeností, tak neopruzuji když to není závažné, ale v jedné lepší restauraci v Karlových Varech, kam jsem chodil často, jsem měl v jídle vlas, když to obsluha viděla, že to vytahuji, tak ke mě hned přišla, jestli je všechno v pořádku, nabídli mi hned nové, když počkám 10 minut. Toto se ještě opakovalo za celou dobu 2x, buď nabídli nové nebo to jídlo nanapočítali, po čtvrté jsem ten vlas už ignoroval, jelikož mi bylo trapně jak kdybych je tam dával já schválně :) Pak se mi stalo že jsem v jedné restauraci dostal 2 knedlíky tvrdé jako kámen, a v jednom hypermarketu jsem měl střep v poháru (nabídli mi za to nový a vrácení peněz, když to nikomu neřeknu, prý že se to občas stává, a ještě někde jsem měl kus drátěnky (2cm drát) bylo to hodně nepříjemný, když mi to uvízlo v horním patře.
Abych to shrnul, v dnešní době je velký problém najít dobrou restauraci, človcěk chodí stále do stejných ověřených, ale když je člověk někde na cestách kde to nezná, tak se vždycky modlí co mu přinesou.
10. 6. 2011 10:56:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644393
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
10. 6. 2011 11:08:15
Napsal Macecha;664724
nesmíš to brát jako pomluvu, ale jako hodnocení, ten samý systém jako je třeba hodnocení eshopů u heureka, nejlépe by k tomu hodnocení bylo dobré přikládat účtenku
co se týče reklamací a mých zkušeností, tak neopruzuji když to není závažné, ale v jedné lepší restauraci v Karlových Varech, kam jsem chodil často, jsem měl v jídle vlas, když to obsluha viděla, že to vytahuji, tak ke mě hned přišla, jestli je všechno v pořádku, nabídli mi hned nové, když počkám 10 minut. Toto se ještě opakovalo za celou dobu 2x, buď nabídli nové nebo to jídlo nanapočítali, po čtvrté jsem ten vlas už ignoroval, jelikož mi bylo trapně jak kdybych je tam dával já schválně :) Pak se mi stalo že jsem v jedné restauraci dostal 2 knedlíky tvrdé jako kámen, a v jednom hypermarketu jsem měl střep v poháru (nabídli mi za to nový a vrácení peněz, když to nikomu neřeknu, prý že se to občas stává, a ještě někde jsem měl kus drátěnky (2cm drát) bylo to hodně nepříjemný, když mi to uvízlo v horním patře.
Abych to shrnul, v dnešní době je velký problém najít dobrou restauraci, človcěk chodí stále do stejných ověřených, ale když je člověk někde na cestách kde to nezná, tak se vždycky modlí co mu přinesou.
Co to bylo za restauraci v KV kde byl vlas?
10. 6. 2011 11:08:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644392
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 6. 2011 12:23:45
Oleg: to už nevím jak se jmenovala, už je to dávno asi 7 let
10. 6. 2011 12:23:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644391
Honza88
verified
rating uzivatele
10. 6. 2011 12:29:48
Nebojíš se, že stránka bude nástrojem konkurenčního boje a tím ztratí na důvěryhodnosti?? Jen taková myšlenka....
10. 6. 2011 12:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644390
Ztpery
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 6. 2011 12:50:26
Oleg: No bezva, držím palce! S podmínky je mi to jasné, provozuji databázi čajoven v ČR & SR a dobře vím, jak moc je provozovatel zodpovědný byť jen za komentáře uživatelů. U tohoto projektu je to dost riskantní. Kdysi dávno si pamatuju, že někde psal myslím Patrik Zandl, že by rád vytvořil galerii pejskařů, kteří po svých mazlíčcích neuklízí; řešilo se, kde umístit server s fotky, aby to nebylo český soudem napadnutelné. Možná by to byla taky cesta, mít web uložen na nějakém tchajwanském ostrovu...
Možná by to šlo udělat tak, jak to má scuk - ověřit si uživatele a nikoho neověřeného mezi sebe nepouštět. Sice by to bylo složitější na administraci a zbrzdilo by se přidávání, ale jako provozovatel by jsi měl trochu větší klid. Každopádně držím palce a až něco bude hotovo, rád vyzkouším, popřípadě můžu pomoci :-)
Schlemmer: Scuk.cz je bezva, problém je v tom, že pro normální restaurace to prostě nefunguje. Stačí se podívat na Ostravu, tip na jídlo je ve třech restauracích, kde je "normální" večeře za litr a hodnocení to na scuku má jako - nic/moc. Chápu ten záměr, ale pro normální smrtelníky, kteří nechtějí dávat v restauraci každý den litr to není. Krom toho to padá na omezeném počtu přispěvovatelů, např. ve Valmezu je jen jeden podnik (zrovna mého bratra :c)), ale restaurace žádná. Navíc to nemohu nijak ovlivnit.
10. 6. 2011 12:50:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644389
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
10. 6. 2011 13:04:31
Napsal Ztpery;664794
Oleg: No bezva, držím palce! S podmínky je mi to jasné, provozuji databázi čajoven v ČR & SR a dobře vím, jak moc je provozovatel zodpovědný byť jen za komentáře uživatelů. U tohoto projektu je to dost riskantní. Kdysi dávno si pamatuju, že někde psal myslím Patrik Zandl, že by rád vytvořil galerii pejskařů, kteří po svých mazlíčcích neuklízí; řešilo se, kde umístit server s fotky, aby to nebylo český soudem napadnutelné. Možná by to byla taky cesta, mít web uložen na nějakém tchajwanském ostrovu...
Možná by to šlo udělat tak, jak to má scuk - ověřit si uživatele a nikoho neověřeného mezi sebe nepouštět. Sice by to bylo složitější na administraci a zbrzdilo by se přidávání, ale jako provozovatel by jsi měl trochu větší klid. Každopádně držím palce a až něco bude hotovo, rád vyzkouším, popřípadě můžu pomoci :-)
Schlemmer: Scuk.cz je bezva, problém je v tom, že pro normální restaurace to prostě nefunguje. Stačí se podívat na Ostravu, tip na jídlo je ve třech restauracích, kde je "normální" večeře za litr a hodnocení to na scuku má jako - nic/moc. Chápu ten záměr, ale pro normální smrtelníky, kteří nechtějí dávat v restauraci každý den litr to není. Krom toho to padá na omezeném počtu přispěvovatelů, např. ve Valmezu je jen jeden podnik (zrovna mého bratra :c)), ale restaurace žádná. Navíc to nemohu nijak ovlivnit.
Takovou cestou, ze budu umistovat server nekde jinde nechci jit. Bud se do udela se souladem zakona nebo to nespustime vubec.
Ano, jedina vec je proste psat kladne hodnoceni, ale i do kladneho hodnoceni se da napsat zaporny prispevek a sledovat to cele je opravdu komplikovane. Navic pouze kladna hodnoceni moc velkou duveru u uzivatelu nevzbuzuji, protoze nabydou dojmu placene inzerce/reference.
10. 6. 2011 13:04:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644388
Matej Pilát
verified
rating uzivatele
11. 6. 2011 15:01:32
A co dat tak registraciu uzivatelov cez facebook? Aj ked sam tento sposob nemam rad, predsa len je to rychle a neanonymne. Ja som to s restauraciami prestal riesit, na SK je situacia este o dost horsia ako v CR..., jedina istota je snad len mcdonald a raz do tyzdna nejaka fakt dobra restika.
11. 6. 2011 15:01:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644387
Zaplatpanbuh za malou vesnici, kde ziju ;) Tim je mysleno, ze tu nemame Mc (jsem starsi clovek, tak sorry). Web s "nekvalitnimi" restauracemi neni dobry napad. Naopak web s reustaracemi kvalitnimi (podotykam "obycejnymi") je napad dobry. Litr za polivku fakt nedam, at ma nudle treba z farmarskeho trhu z Bolivie. Ja jsem obycejnej prumernej cech, kterej je spokojenej s uzenym, sekanou a parek v rohliku je pro me to nejdulezitejsi, co jsme svetu dali (ac nemam nic proti americanum, tak jejich hotdog je uplne na pytel...).
Takze databaze kvalitnich "prumernych" hospod a restauracek s gulaskem, sekackou, nebo cesneckou me opravdu mile prekvapi i potesi.
11. 6. 2011 21:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644386
Napsal SGD;665198
Ja jsem obycejnej prumernej cech, kterej je spokojenej s uzenym, sekanou a parek v rohliku je pro me to nejdulezitejsi, co jsme svetu dali
Nezbývá než doufat, že takových bude stále ubývat :)
12. 6. 2011 12:34:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644385
Doufas marne, bude nas pribyvat...
12. 6. 2011 13:30:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644384
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 6. 2011 13:32:50
Napsal SGD;665328
Doufas marne, bude nas pribyvat...
rekl bych ze nebude :) ale ani ubyvat, lidi se proste porad ruzne stepi a jsou proste lide hloupi, kteri se pomalu zabijeji sekanou, uzzenym a parky a jsou lide kteri si hold potrpi aby jidlo nejen dobre chutnalo ale bylo i aspon v rozumne mire zdrave. A ver ze takove jidlo ani nemusi byt drahe :)
12. 6. 2011 13:32:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-restauraci#reply644383
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit