Zadejte hledaný výraz...

Reklamace u Lenova

Dworza
verified
rating uzivatele
9. 4. 2015 17:24:12
Jen tak pro pobaveni screenshot z oficialni FB stranky Lenova...a pripadne i jako varovani, pokud mate pocitace od Lenova:
15122
9. 4. 2015 17:24:12
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105143
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 4. 2015 17:45:05
Nevím co je tam k pobavení. Data jsou problém zákazníka a praxe je taková, že tzv. "cenná data" jsou v reálu porno a warez. A ta vypadlá klávesa je blábol.....99% z těch co reklamují problém s klávesnicí, tu vycvaklou klávesu narafičí, aby to nebyla pozáruka.
9. 4. 2015 17:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105142
Gavarilo
verified
rating uzivatele
9. 4. 2015 17:47:40
Reklamoval jsem svoje lenovo cca dva roky zpět. Do zprávy jsem uvedl, že na hdd jsou data, která nemám nikde zazálohovaná. Žádný formát nedělali - oprava byla o výměně desky.
9. 4. 2015 17:47:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105141
Dworza
verified
rating uzivatele
9. 4. 2015 17:52:53
Napsal marat;1184965
Data jsou problém zákazníka a praxe je taková, že tzv. "cenná data" jsou v reálu porno a warez. A ta vypadlá klávesa je blábol.....99% z těch co reklamují problém s klávesnicí, tu vycvaklou klávesu narafičí, aby to nebyla pozáruka.
Mam na pocitaci cenny data a tim opravdu nemyslim porno a warez...A uz jen treba nastaveni veskeryho software a prostredi kterej denne pouzivam - to je prace ve finale na x hodin. Ale i kdyby to mely bejt treba fotky, nejaky materialy do skoly nebo ja nevim co, tak proste absolutne nepobiram, proc by mel servisak automaticky mazat HDD, resp. proc by mel zakaznik s necim takovym automaticky pocitat.
Btw - ja sam uz vypadavajici klavesu resil 2x...ale pokazdy v ramci nejaky vetsi reklamace :)
9. 4. 2015 17:52:53
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105140
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
9. 4. 2015 18:36:41
pokud nezálohuješ data na další disk, tak je vůbec nemůžeš nazývat slovem "cenný", to je pak tvůj problém, že se k cenným věcem chováš takto lhostejně
víš jak často se podělá hdd? a pak ty lidi všude brečí, že přišli o všechno, prostě 5% poruch je už velká pravdépodobnost , že tě tato situace potká, a s přibývajícím stářím 5 let se tato pravděpodobnost zvyšuje až na 20%, dále 10 let už máš 30% šanci ...
to je takový problém pro cenné data, které mají vyšší hodnotu než samotný notebook, koupit externí disk do 2 tisíc ?
9. 4. 2015 18:36:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105139
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 4. 2015 18:43:19
Vzal bych kulomet a šel to vystřílet. Jestli něco nenavidím více než vyřizovaní ztracených dokladů tak je to komplet dávání dokupy přeinstalovaného PC když člověk ještě rok zjíšťuje, co mu chybí, když to potřebuje.
9. 4. 2015 18:43:19
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105138
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
9. 4. 2015 21:08:41
Ja reklamoval v unoru piskani/chrceni. Podle zkusenosti vadna civka. Sepsal jsem A4 papir s informacema, ktere jsem postrehl. Pred zaslanim jsem udelal zalohu (kdo to nedela je idiot, nic vic....) a pocitac uvedl do stavu, ve kterem jsem ho koupil, aby mi reklamaci nezamitli kvuli nejakemu programu nebo nesmyslu.
Po 3 tydnech se mi nktebook vratil. Zjistene zavady
- padajici system (hahaha...)
- Ventylator chlazeni zaseknuty (hahaha)...
Pocitac preinstalovanej, piskal stale a protoze vymenili ventilator, tak ten novej chrcel jak kdyby v lopatce byl kus dratu....
Po dohode s prodejcem okamzite vraceni penez (i pres nakup na ico a prvni reklamaci)..
cely pribeh najdetr na http://u430.cz
Lenovo uz nikdy :-)
9. 4. 2015 21:08:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105137
Dworza
verified
rating uzivatele
10. 4. 2015 00:32:34
Napsal Macecha;1184977
pokud nezálohuješ data na další disk, tak je vůbec nemůžeš nazývat slovem "cenný", to je pak tvůj problém, že se k cenným věcem chováš takto lhostejně
víš jak často se podělá hdd? a pak ty lidi všude brečí, že přišli o všechno, prostě 5% poruch je už velká pravdépodobnost , že tě tato situace potká, a s přibývajícím stářím 5 let se tato pravděpodobnost zvyšuje až na 20%, dále 10 let už máš 30% šanci ...
to je takový problém pro cenné data, které mají vyšší hodnotu než samotný notebook, koupit externí disk do 2 tisíc ?
Nerikam, ze nezalohuji.. V podstate mam na pocitaci jen vyvojovy nastroje a zdrojaky, ktery stejnak hazu do nejaky repo...Ale jak jsem uz zminoval, tak mne konkretne by sralo nastavovani vseho, co pro vyvoj potrebuju, uplne od zacatku...jak to mam, tak je to serizeny, slape to a vim, jak se to chova... nez bych to nastavil, tak mi to zabere minimalne jedno odpoledne...jedno odpoledne, ktery me bude stat prachy, protoze nebudu moct delat nic jinyho - takze mozna ja konkretne nemam data cennejsi, nez je ten stroj, ale muj cas, kterej stravim nastavovanim, cennejsi i mozna bude..ale o to nejde..
Spis me sere fakt, ze automaticky ten disk premazou..a ne kazda teta z vedlejsiho baraku, ktera ma v tom pocitaci vsechny fotky Punti a svych vnoucat zalohuje nekam do cloudu...jasne, kdyby ji ten HDD vyhorel, tak je proste blba, ale to, ze to ma mit zazalohovany, protoze ji to v servisu sami od sebe premazou fakt neberu ;)
Napsal dkoudela;1184979
Vzal bych kulomet a šel to vystřílet. Jestli něco nenavidím více než vyřizovaní ztracených dokladů tak je to komplet dávání dokupy přeinstalovaného PC když člověk ještě rok zjíšťuje, co mu chybí, když to potřebuje.
Ano, presne tohle se snazim celou dobu naznacit...Clovek si tam za tu dobu nahaze spoustu picovinek a uzitecnych daemonu o kterych ani vlastne nevi, jak se jmenujou, co delaj, jak jsou nastaveny, a ze tam vubec bezi..ale pak kdyz je nema, tak zjisti, ze je bez nich docela v prdeli :)
10. 4. 2015 00:32:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105136
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 4. 2015 06:01:48
Ta automatická reinstalace kvůli hloupostem je oblíbená hlavně u servisů. Tam se totiž najímá nejlevnější verbež, co se nechce obtěžovat prací. Stává se to i u Dellu při servisu svozem do Polska. Ale třeba při opravě u zákazníka co vím, to technici nikdy nedělají, pokud to už disk nemá za sebou. Stejné je to s telefonama. Tam se reinstalací řeší všechno.
10. 4. 2015 06:01:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105135
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 4. 2015 14:10:31
Napsal Dworza;1184970
...absolutne nepobiram, proc by mel servisak automaticky mazat HDD, resp. proc by mel zakaznik s necim takovym automaticky pocitat...
protože to může být postup předepsaný výrobcem. třeba naše servisní střediska mají jednotný postup u různých druhů oprav, a v 99% je součástí reinstalace software. to, že zákazník neměl zálohu dat je asi mrzuté, ale není to problém výrobce ;)
10. 4. 2015 14:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105134
Dworza
verified
rating uzivatele
10. 4. 2015 16:00:33
Jasne, chapu, ze u nekterych veci, ktery smrdi SW pricinou se to premazne, ale kdyz mas ciste HW zavadu - jako jiz zminovany pismeno, praskly panty nebo ja neivm co, tak to snad nutny neni... Kdyz se ti v aute podelaj zamky, tak ti taky snad nebudou menit celej motor :)
10. 4. 2015 16:00:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105133
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 4. 2015 16:05:52
U nás flashneme software i v případě, že se mění mikrofon telefonu. Co ten má společného se software? Nic. Co to má společného s předepsaným postupem výrobce? Všechno. Může se ti to nelíbit, můžeš na to nadávat, ale to je asi tak vše, co můžeš. Technik, kterej to dělá, s tím nemá vůbec nic společnýho, ten jede podle předepsaného postupu...
10. 4. 2015 16:05:52
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-lenova/#reply1105132
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit