Zadejte hledaný výraz...

Reklamace stále dokola?

MarketaS
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 9. 2015 23:28:15
Zdravím, píši jako copywriter už dlouho, ale poprvé jsem narazila na takovýhle problém, tak by mě zajímalo, zda má někdo podobnou zkušenost. Psala jsem článek cca na 2NS, zadání bylo splněno, ale jelikož nebyl daný přesný rozsah, tak jsem klientovi napsala jestli ten rozsah stačí. Na email mi neodepsal, tak jsem potom článek odeslala společně s fakturou, jako to u tohohle klienta bylo zvykem. Najednou mi odpověď přišla téměř obratem a jen samé výtky. Text jsem tedy opravila, ačkoliv nebylo moc co a poslala zpět. Odpověď ale nedorazila ani za týden, za to dorazila nová zakázka. Tak jsem se zeptala, zda už je článek v pořádku a připomněla splatnost faktury. Opět bez odezvy. Týden po splatnosti poslala upomínku, najednou přišla opět ihned reakce, v podstatě jsem dostala vynadáno, za něco co s článkem ani nesouviselo a bylo mi řečeno, že dokud článek neopravím nebude zaplaceno. Článek jsem vlastně opravila již tolikrát, že jsem vlastně napsala asi trojnásobnou zakázku, přičemž mi nikdy nebylo vytknuto nic konkrétního, ale k faktuře se klient raději nevyjadřuje a platit odmítá. Je tohle normální? Komunikuje vždy, jen když ho urguji upomínkou na fakturu, tak to odpoví ihned. Na opravený článek už ovšem neodepíše nikdy.
9. 9. 2015 23:28:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139396
kontres
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
10. 9. 2015 00:00:33
Možná nebyl zákazník spokojený již dlouho a pak mu ruply nervy. Anebo nemá prostě na zaplacení faktury. .. atd ..
10. 9. 2015 00:00:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139395
LM
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
10. 9. 2015 04:14:05
Pokud komunikuje tímhle stylem ... NECHCE platit!
Chce to slušný, ale tvrdý postoj z Vaší strany, jinak bude takhle z Váma mávat dál. Vám nadává a doma se směje.
10. 9. 2015 04:14:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139394
drtici.pest
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
10. 9. 2015 08:34:25
Napsal kontres;1224571
Možná nebyl zákazník spokojený již dlouho a pak mu ruply nervy. Anebo nemá prostě na zaplacení faktury. .. atd ..
Pokud nebyl spokojený již dlouho, tak proč objednával další článek? Jednoduše se mu nechce zaplatit.
10. 9. 2015 08:34:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139393
Roman Plencner
verified
rating uzivatele
10. 9. 2015 08:47:13
MarkétaS:
"píši jako copywriter už dlouho, ale poprvé jsem narazila na takovýhle problém"
= s niektorými klientmi je najlepšie ukončiť spoluprácu, a ušetrený čas venovať iným aktivitám.
10. 9. 2015 08:47:13
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139392
Dominik Wetter
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
10. 9. 2015 11:20:23
Pokud klient pošle nové zadání, bral bych to tak, že je s textem spokojen. Ještě by mohl k zadání zakázky připojit nějaký komentář k té předchozí, ale jinak bych nepojal podezření, že může být něco špatně. Také se domnívám, že tento člověk nechce platit a jen zkouší, co vydržíte a jestli mu třeba ještě nepošlete nějaký text. Otázka je také délka spolupráce, ale pokud to není dlouholetý zákazník z ojedinělou výtkou, pak bych spolupráci ukončil. Nemáte zapotřebí s takovým problémovým člověkem dále spolupracovat a přijít o nervy :).
Jinak mám podobnou zkušenost z úplných začátku :).
10. 9. 2015 11:20:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139391
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 9. 2015 12:53:41
pokud je to dlouholetý klient a je to ojedinělé, pak opravit, pokud je to klient se kterým spolupracujete krátce, pak poslat někam
10. 9. 2015 12:53:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139390
Jak píše Roman, doporučuji se s tímto klientem rozloučit a neztrácet s tím čas. Ale ještě předtím mu zavolej.
MaK.
11. 9. 2015 10:01:55
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-stale-dokola/#reply1139389
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit