Zadejte hledaný výraz...

Reklamace mobilního telefonu

hajkim
verified
rating uzivatele
30. 1. 2015 15:51:23
Dobrý den,před asi rokem a půl jsem si zakoupil u firmy T-mobile mobilní telefon Sony xperia J. Po asi roce začaly s mobilem problémy s baterií,takže jsem dal mobil na reklamaci a ta byla úspěšně vyřízena,problémy už se dále neopakovaly.O pár týdnů později ale začal blbnout displej. Už 2x jsem ho dal na reklamaci,poprvé mi pouze obnovili tovární nastavení s tím,že nenašli žádnou vadu. Po druhé už mi vyměnili nějakou součást displeje,ale během pár hodin jsem zjistil,že tato výměna vůbec nepomohla a problém přetrvával. Tak jsem ho dal asi před týdnem už po třetí reklamovat se stejnou vadou...až bude reklamace vyřízena,mohu už požadovat výměnu nebo vrácení peněz? Děkuji
30. 1. 2015 15:51:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-mobilniho-telefonu-2/#reply1087104
Ne. Pokud se jedná o stejnou závadu (což se jedná), je třeba požádat o vrácení peněz ještě před podáním třetí reklamace. Oni to pošlou do servisu, tam ti řeknou, jestli je to OK a pak i vrátí peníze. Teď jen doufat, že to neopraví a ty to pak budeš muset posílat znova. Každopádně TM posílá mobily do Britextu, to je servis na ho*no. Naschvál jsem editoval nějaký config, reklamace přijata, přehrán FW. "Vada" se po pár dnech opět projevila, a tak jsem dostal zpět peníze a upgradoval jsem na novější model :-)
30. 1. 2015 15:59:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-mobilniho-telefonu-2/#reply1087103
hajkim
verified
rating uzivatele
30. 1. 2015 16:08:27
Takže pokud mi to vrátí zase s obnovením,musím tam jít znova a před tou 4. reklamací požádat o vrácení peněz? Je to takhle možné? Děkuji
30. 1. 2015 16:08:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-mobilniho-telefonu-2/#reply1087102
Obnovení SW = záruční oprava. Dal jsi reklamaci, oni ti vyřešili problém. Nezáleží na tom, jak ho vyřešili. Ano, jakmile bude 4 reklamace (pokud bude), požádat o vrácení peněz. Oni to pošlou do servisu na posouzení, jestli je mobil způsobilý (rozbitý displej, naschvál zásahy abys dostal peníze - ale mě to tak vyšlo 3x u toho samého mobilu, takže šance minimální...) a pokud způsobilý je, doneseš krabičku apod. Na prodejně ti zkontrolují příslušenství (já cáloval sluchátka). Každopádně pokud to není velká prodejna, kde denně lidi čekají před otvíračkou, aby si mohli koupit iPhone, běž odpoledne. Hrozí, že nebudou mít hotovost na prodejně, tak ti to budou chtít poslat na účet s 30 denní lhůtou.
30. 1. 2015 16:13:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-mobilniho-telefonu-2/#reply1087101
hajkim
verified
rating uzivatele
30. 1. 2015 16:20:56
Děkuji
30. 1. 2015 16:20:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-mobilniho-telefonu-2/#reply1087100
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit