Zadejte hledaný výraz...

Reklamace map v navigace

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
21. 10. 2009 21:41:22
Dobrý den,
rád bych znal Váš názor.
- vztahuje se záruka na stálou platnost map v navigaci, tzn. po čase navigaci nelze plně využívat k účelu, jelikož neobsahuje nové cesty?
- má povinnost prodejce tyto aktualizace zákazníkovi dodávat (jako například náhradní díly)?
- pokud u některého typu navigace již nejsou výrobcem vydávány aktulizace map (navigace je však stále v záruce), nebo výrobce nabízí takové aktualizace, které omezí některé funkce navigace (napřl. bluetooh atd.) lze to považovat za vadu navigace a tu reklamovat?
Děkuji za všechny názory
21. 10. 2009 21:41:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-map-v-navigace/#reply389948
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
4. 11. 2009 16:36:42
Napsal avensis;381516
Dobrý den,
rád bych znal Váš názor.
- vztahuje se záruka na stálou platnost map v navigaci, tzn. po čase navigaci nelze plně využívat k účelu, jelikož neobsahuje nové cesty?
- má povinnost prodejce tyto aktualizace zákazníkovi dodávat (jako například náhradní díly)?
- pokud u některého typu navigace již nejsou výrobcem vydávány aktulizace map (navigace je však stále v záruce), nebo výrobce nabízí takové aktualizace, které omezí některé funkce navigace (napřl. bluetooh atd.) lze to považovat za vadu navigace a tu reklamovat?
Děkuji za všechny názory
Jsem přesvědčený, že to na reklamaci nebude, a to ani pokud kupující je spotřebitel. Záruka de facto znamená jen to, že produkt bude mít po dobu trvání záruční doby vlastnosti, které měl (měl mít) v době prodeje, tj. pokud to prodávající extra neslíbil, nemáte na aktualizace právo.
Jinými slovy, prodejce navigace nemůže nést následky toho, že se někde změní silnice atp. a aktualizace/updaty jsou jen jeho nabídkou/benevolencí vůči zákazníkovi.
4. 11. 2009 16:36:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-map-v-navigace/#reply389947
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit