Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – jak byste řešili

flegma
verified
rating uzivatele
11. 1. 2013 08:23:51
Trestní oznámení nepřipadá v úvahu, by si mysleli, že je 1. dubna. Ještě bych si chtěl ověřit správný postup. Zákazníkovi pošlu emailem reklamační protokol, pak jsem povinen reklamaci vyřídit ve lhůtě 30 dní ode dne přijetí. Takže reklamaci zamítnu, musím vystavit jiný papír s odůvodněním reklamace nebo to stačí dopsat do toho protokolu a ten znovu zaslat? Reklamované zboží následně zašlu na adresu zákazníka. Tím bych to viděl jako vyřízené. Ještě by mě zajímalo, když mu vyřízení pošlu se zbožím v balíčku a on si jej nepřevezme. Bere se to jako vyřízené nebo je lepší zaslat výsledek reklamace emailem? Díky za rady, ale nějak jsem dosud měl štěstí na zákazníky i zboží, takže jsem reklamaci neřešil.
11. 1. 2013 08:23:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-byste-resili/strana/2#reply851694
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 1. 2013 08:45:33
Mohu Vás poprosit? Je to sice mimo téma, má někdo vzor reklamačního protokolu? Třeba v excelu?
Děkuji
11. 1. 2013 08:45:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-byste-resili/strana/2#reply851693
strihac
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
11. 1. 2013 12:14:07
Napsal kavecko;893121
Mohu Vás poprosit? Je to sice mimo téma, má někdo vzor reklamačního protokolu? Třeba v excelu?
Děkuji
https://www.google.cz/search?hl=cs&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=9&gs_id=j&xhr=t&q=chinavasion&pf=p&tbo=d&output=search&sclient=psy-ab&oq=chinavasi&gs_l=&pbx=1&biw=1280&bih=909&ion=1&cad=cbv&sei=mejvUNHmO5OAhQfa7IDoAQ#hl=cs&gs_rn=1&gs_ri=serp&tok=b9PNZiHXjyJ1tB1slzt6rQ&pq=reklama%C4%8Dn%C3%AD%20protokol&cp=21&gs_id=45&xhr=t&q=reklama%C4%8Dn%C3%AD+protokol+vzor&pf=p&tbo=d&sclient=psy-ab&oq=reklama%C4%8Dn%C3%AD+protokol+v&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357700187,d.ZG4&fp=6b4499d2b9b86019&ion=1&biw=1280&bih=909
jinak osobně mám zakoupené propisovací, snadné a rychlé řešení se všemi náležitostmi. koupíš v papírnictví
11. 1. 2013 12:14:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-byste-resili/strana/2#reply851692
saas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 1. 2013 14:35:44
kavecko: reklamační protokoly máme k dispozici v demu aplikace pro evidenci reklamací www.abcreklamace.cz
11. 1. 2013 14:35:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-byste-resili/strana/2#reply851691
mmm.edia
verified
rating uzivatele
11. 1. 2013 16:07:44
Jednoznačně zamítnout. V případě, že by podával oznámení, pak bude důkazní břemeno na něm. Neotírejte lahvičku, pokud jsou na ní zákazníkovy otisky, je to jen dobře. V případě, že by Vás neoprávněně špinil, aniž by podával trestní, budete mít otevřenou cestu, abyste se dal do občanskoprávního sporu Vy.
11. 1. 2013 16:07:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-byste-resili/strana/2#reply851690
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit