Zadejte hledaný výraz...

Reklamace a vrácení tabletu v lhůtě záruky

SZEINER s.r.o.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 12. 2014 01:02:03
Dobrý den, po třetí se mi rozbil tablet a je to ta samá závada. Je možné jej vrátit prodejci i když sem třetí krát zboží ještě nereklamoval? Poslal sem mu dotaz a chce ode mne všechny tři reklamační doklady a od servisu ještě jakýsi doklad že je zboží neopravitelné. "Samozřejmě že se tablet stále kazí, mám GoClever R83.2 a stále mrzne obrazovka i když sem se snažil udělat obnovu do továrního nastaveni tak už nejde ani to. V servisu to spraví ale není to definitivní. Prosím poraďte jak mám postupovat. tu šunku bych nejraději hodil do koše. Ztratil sem tam už i firemní data :-(
Děkuji.
5. 12. 2014 01:02:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073966
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
5. 12. 2014 01:22:18
Ono stačí hledat. Reklamovat to samozřejmě musíš, ono, že si sám usmyslíš, že to je stejná závada nestačí. Při 3. reklamaci (pokud se jedná o stejnou vadu) žádej o vrácení peněz. Máš na to samozřejmě ze zákona nárok. Pokud se nebude jednat o stejnou závadu, pak máš na vrácení peněz nárok až při 4. reklamaci.
Zároveň je dobrý vědět, že pakliže si to koupil na firmu (píšeš, že si ztratil firemní data), prodejce se bude řídit obchodním zákoníkem a ne občanským...
5. 12. 2014 01:22:18
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073965
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 12. 2014 05:04:51
Je sice pět ráno, ale mám za to, ze obchodní zákoník je už 11minulosti
5. 12. 2014 05:04:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073964
SZEINER s.r.o.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 12. 2014 05:43:22
Děkuji, takže i když toto je teda 3 reklamace. Tak jej musím prostě poslat do servisu a nemohu už nyní žádat o vracení peněz ano? Až když opravdu ta třetí reklamace bude hotova. takže i tak to bude po 4té pokažené, supr. Jinak ano, měl sem tam firemní data ale tablet na firmu kupován nebyl. Někde sem četl, že když zboží bylo kupováno minulý rok, tak se musím řídit starým občanským zákoníkem.
Takže mi radíte abych to poslal po třetí do servisu a nebo obchodníkovi a žádal peníze zpátky a co s tou závadou? nebo? Děkuji.
5. 12. 2014 05:43:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073963
RL
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 12. 2014 05:52:43
Bylo 5 rano a tak mi vypadlo mesicu..
No rekl bych ze to bude hra na kocku a mys. Ty budes chtit zpatky penize a oni reknou, ze nasledek jesice stejny, ale pricina jina.
Ale treba se mejlim
5. 12. 2014 05:52:43
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073962
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 12. 2014 08:50:13
Napsal Reniezs;1147133
Děkuji, takže i když toto je teda 3 reklamace. Tak jej musím prostě poslat do servisu a nemohu už nyní žádat o vracení peněz ano? Až když opravdu ta třetí reklamace bude hotova. takže i tak to bude po 4té pokažené, supr. Jinak ano, měl sem tam firemní data ale tablet na firmu kupován nebyl. Někde sem četl, že když zboží bylo kupováno minulý rok, tak se musím řídit starým občanským zákoníkem.
Takže mi radíte abych to poslal po třetí do servisu a nebo obchodníkovi a žádal peníze zpátky a co s tou závadou? nebo? Děkuji.
podívejte se na reklamační protokoly, závada musí být popsaná vždy stejně,oni potvory to raději svedou na jinou závadu jen aby získali další pokus na reklamaci.
Vem tablet, podej reklamaci, závadu uveď stejně jako u předchozích reklamací a ze zákona musí být v reklamaci uvedeno jak požaduje zákazník vyřešit reklamaci, pokud to tam nemá tak trvej na tom aby to tam bylo. a tam uveď že chceš vrátit peníze.
joo a neposílej to do servisu ale řeš to rovnou u prodejce, servis ti prachy nevrátí, jen ti pošle protokol a k prodejci stejně musíš, tak ať si to vyřeší rovnou sám.
5. 12. 2014 08:50:13
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073961
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
5. 12. 2014 10:51:39
Přesně jak píše jakanas, řeš to s prodejcem, ne servisem. Pokud to budeš posílat, oznam prodejci, že to je 3. reklamace a žádáš o vrácení peněz.
Je sice pět ráno, ale mám za to, ze obchodní zákoník je už 11minulosti
Máš pravdu, nahradili ho zákonem o obchodních korporacích, ale to je teď nepodstatné. Zakladel, pokud by to měl koupené na firmu, by se obracel ještě na obchodní zákoník.
5. 12. 2014 10:51:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073960
SZEINER s.r.o.
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
5. 12. 2014 19:13:05
Tak vám moc pánové děkuji, teď mě teda čeká dost pěkná sranda. takže rekapitulace, když teď do třetice se tablet opět pokazil, nejde baterie a navíc ani nejde zapnout. Tak i když už sem to dvakrát reklamoval u servisu. mam to poslat prodejci teď tu třetí a říct že chci peníze zpátky že je to třetí reklamace ano? A opakovat, že tablet se nenabíjí a navíc nejde ani zapnout a freezne se i logo. Mám případně pohrozit COIkou?
Děkuji :-)
5. 12. 2014 19:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073959
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 12. 2014 19:45:32
pokud chceš vědět co obchodníka nejvíc nasere tak je to při převzetí reklamace číst vyhrožování o tom jak na něho pošleš čoiku... potom se nediv že reklamace bude trvat přesně 30 dnů i když bude už 3 týdny vyřízená u obchodníka ve skladě.
hlavně k tomu přidej kopie těch předchozích relamací a pošli kompletní balení.
5. 12. 2014 19:45:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-a-vraceni-tabletu-v-lhute-zaruky/#reply1073958
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit