Zadejte hledaný výraz...

Registrovaný zákazník bez objednávky

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
18. 10. 2010 21:07:27
Všechny zdravím.
Manželka provozuje eshop se second hand oblečením http://www.megasecondhand.cz/ .Celou dobu provozu pozoruji, že asi pětina zákazníků se zaregistrovala, ale nic neobjednala. Teď, když běží prokliková reklama na FB a sklik, tak se počet reg. uživateletk bez objednávky ještě zvýšil.
Chci se zeptat, zda je to normální. Protože podle mého názoru se většina lidí nikam nechce registrovat, když nemusí. Prostě se registrují, až když se rozhodnou, že si něco objednají.
Obávám se, aby to nebylo způsobeno nějakou chybou v kodu, kdy to např. při nějaké akci nebo kombinaci akcí hodí nějakou chybu a lidé se na to vykašlou.
Jaké nástroje použít a co sledovat, abych mohl případnou chybu najít.
Díky MOC za pomoc.
18. 10. 2010 21:07:27
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575138
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
18. 10. 2010 21:42:06
nemyslím si že by to bola chyba v kóde :), rovnaký internetový jav pozorujem aj ja, je to normálne u určitej časti užívateľov, proste chcú skúsiť "nakúpiť", ale objednávku nedokončia (niektorí zákazníci sa k tomu vrátia a dokončia ju neskôr, iní zas nie)
18. 10. 2010 21:42:06
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575137
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
18. 10. 2010 22:59:00
:) mel jsem stejnou zkusenost... tezko rict proc se to deje, taky se registruji az kdyz nakupuji, ale nekdo zrejme ne :) nebo nakoupit chteji a nakonec nenakoupi nebo si nakup nechaji na pozdeji...
18. 10. 2010 22:59:00
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575136
Jelikož e-shop vyžaduje registraci před nákupem (velká chyba!), jde s největší pravděpodobností o opuštění nákupního trychtýře. Lidé se zaregistrují, ale od odeslání objednávky je něco odradí.
Pokud se prokoušete Analytics a zjistíte, co je odradilo, hodně si pomůžete.
Je to doprava? Platební metody? Obchodní podmínky? Pole pro slevový kupón?
19. 10. 2010 00:09:09
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575135
kalda
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 10. 2010 00:49:49
V Google Analytics si nastav cíle. Pokud je máš nastavené, tak k nim ještě dodatečně dodělej "Cestu k cíli" - tj. postupně si tam dej jednotlivé kroky v objednávkovém procesu.
Pak sám uvidíš, kde konkrétně se Ti uživatelé ztrácí.
Web jsem netestoval, a proto jen obecně z praxe - u některých systémů je třeba dát pozor na to, jaké URL řeší případné "chyby" v jednotlivých krocích. Může se totiž stát, že řešíš "opouštění" na stránce, kde už se jen projevuje chyba z předchozí stránky...
A chceš-li vidět, co konkrétně může dělat problém v procesu objednávky, můžeš zkusit nějaké heatmapy.
Jinak uživatelé se chovají různě, např. jeden můj kolega mi sám říkal: "Udělám objednávku, dostanu se k ceně za dopravu a buď pokračuji, nebo jdu jinam".
Ideální stav je proto co nejvíce transparentní průběh objednávkou bez zbytečných povinných kroků - objednání bez registrace, např. již v košíku můžeš ukázat ceny dopravy atd.
19. 10. 2010 00:49:49
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575134
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
20. 10. 2010 05:48:47
Díky za rady.
Dneska bylo třeba 8 nově registrovaných a z toho jen 3 objednávky. To je fakt divný. Cíle mám nastavený. Zkusím teda ještě Cestu cíly. Taky tam někam výrazně napíšu poštovné.
20. 10. 2010 05:48:47
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575133
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
4. 11. 2010 13:01:35
tak registrace nutně neznamená objednávku... třeba chce jen dostávat info emaily, nebo info o změně ceny výrobku a tak... Určo by mě zajímalo kolik lidí, kteří se registrují se také vracejí..
4. 11. 2010 13:01:35
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575132
Chbs
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
4. 11. 2010 13:26:16
Dosť záleží ako máš objednávku spravenú. Množstvo eshopov má údaje ako poštovné atd az po registracii. takže ja sa ako pako zaregistrujem, pridám veci do košíka a v predposlednom kroku pri poštovnom stopnem a odídem. Dôvod? Cena poštovného o ktorej som dopredu nevedel.
4. 11. 2010 13:26:16
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575131
martinerko
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
15. 11. 2010 22:21:50
Sprav si sledovanie pohybu pouzivatelov, tzv who is online, aby si v administracii videl, kde sa nachadza a najlepsie aj s tym ci ma nieco v kosiku, takto zistis kde ti odchadzaju.
Ja som po asi pol roku objavil chybu, ktora sposobovala, ze zakaznici nemohli dokoncit objednavku a vykaslali sa nato. Bolo tam vela ajaxoveho volania a problem bol v javascripte pri akutalizacii DOM. Co je horsie tato chyba sa vyskytovala len v urcitom druhu a verzii prehliadaca a mne osobne sa ju nikdy nepodarilo odsimulovat, avsak niektori zakaznici mi to telefonicky potvrdili. Mal som podozrenie a hladanie bolo fakt detektivka, logoval som vsetky ajaxove volania a vyplnene polia formularu a errorove hlasky. Takto som odhalil chybu a nakoniec som musel prerobit cely sposob dokoncovania objednavky.
Taktiez, ako vravi Chbs, mnohych ludi odradi postovne, nesmie byt vysoke, pretoze inak ti objednavku nedokoncia.
15. 11. 2010 22:21:50
https://webtrh.cz/diskuse/registrovany-zakaznik-bez-objednavky/#reply575130
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit