Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Registr špatných kupujicích

1) rozhozené řádkování není sice právní problém, ale přehlednost tohoto dokumentu je katastrofální - člověk lehce něco přehlédne
2) nikde není uvedeno, že obchod bude v případě nepřevzetí zboží údaje předávat třetí straně!
3) a s větou Ne vždy máme zboží skladem ačkoli je uvedeno, že je skladem. si snad dělá prd..
8. 7. 2011 14:32:13
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633074
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 7. 2011 14:37:12
Napsal quinux;674465
1) rozhozené řádkování není sice právní problém, ale přehlednost tohoto dokumentu je katastrofální - člověk lehce něco přehlédne
2) nikde není uvedeno, že obchod bude v případě nepřevzetí zboží údaje předávat třetí straně!
3) a s větou Ne vždy máme zboží skladem ačkoli je uvedeno, že je skladem. si snad dělá prd..
1. no comment, já to přejel očima za pár vteřin a nenašel jsem nic závadného
2. Pokud si normálně objednáváš a přebíráš zboží, tak tě tohle trápit nemusí. Nepřebíráním zásilek e-shopu způsobuješ škodu a každý má právo si svoje peníze hlídat a šlapat škodičům na paty.
3. Jmenuj mi někoho, kdo má vždy skladem vše, co označuje, že má skladem. Tahle ti to aspoň řekne narovinu.
4. nakupuj radši v Tescu, internet je pro tebe až moc nebezpečná džungle plná nástrah
8. 7. 2011 14:37:12
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633073
2) správně, takhle argumentoval i nějaký politik, když se ho ptali na uchovávání komunikace přes mobilní telefon. Trápit mě to musí, protože pokud takto daný prodejce přistupuje k osobním datům, v jakém bezpečí jsou data těch poctivých? Co když ty data bude předávat třetím firmám, které mne pak budou obtěžovat nabídkami? Nikdo nebrání provozovateli se bránit, ale jsou jisté hranice...
3) nejmenuji nikoho, protože mne to u nikoho nezajímá. je-li uvedeno, že je zboží skladem, tak prostě skladem bude a nějaká informace v nepřehledných podmínkách mne nezajímá. Nakupoval jsi třeba někdy na alfacomp.cz? proč tam to jde?
Bohužel dnes má e-shop kdejaký ňouma, který jej nestíhá při zaměstnání spravovat a to se pak není čemu divit, že e-shopy vypadají tak jak vypadají...
8. 7. 2011 14:56:20
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633072
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
8. 7. 2011 16:30:48
Napsal Jameson;674470
3. Jmenuj mi někoho, kdo má vždy skladem vše, co označuje, že má skladem. Tahle ti to aspoň řekne narovinu.
3. Silver.Ag (sme prevadzkovatelom) :D
8. 7. 2011 16:30:48
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633071
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2011 00:24:47
Rad bych se do tohoto trosku vlozil jako zastupce provozovatele serveru http://www.pozornanej.cz
1) Například na našem serveru není možné vložit zákazníka, který si zboží objednává na osobní odběr, a osobní odběr není ani případ o kterém se na začástku mluvilo. Mimochodem, proč jsi si nenechal zboží zaslat rovnou na svoji adresu, ale kamsi na prodejnu?
2) Do jakehokoliv registru muze jakykoliv e-shop nebo jiny provozovatel zadat Tvoje udaje, pokud jsi mu zpusobil skodu a tuto neuhradil a to bez Tveho souhlasu. Jedna se totiz o vyjimku ze zakona na utajovani osobnich informaci. On v zasade cini kroky, ktere napomahaji k vymozeni jeho pohledavky (skody) takze studovani obchodnich podminek je k nicemu. Souhlas v obchodnich podminkach je treba k tomu, abych mohl tebe jako zakaznika proverit v takovem registru, zda v nem nejsi a tedy Tvymi daty se dotazat.
3) Obchoduji s vypocetni technikou a stalo se mi xkrat, ze jsem dojel prave do zminovaneho Alfacompu, TSBohemie apod., kde byla objednavka na zbozi skladem, byl mi zaslan mail, ze je pripravena k vyzvednuti a panove mi s usmevem sdelili, ze to zbozi proste ve skladu nenasli. Takze ano souhlasim s tebou, ze skladova informovanost u Alfacompu je na dobre urovni, ale 100% urcite neni.
4) Objednavka v e-shopu je z Tve strany navrhem k uzavreni kupni smlouvy, pripis tedy do poznamky, ze trvas na dodani na prodejnu do 24 hodin a pokud toto prodejce nestihne pak porusil smlouvu a ty od ni muzes bez jakekoliv sankce (tedy bez zpusobene skody) odstoupit.
9. 7. 2011 00:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633070
Napsal skranc;674643
Rad bych se do tohoto trosku vlozil jako zastupce provozovatele serveru http://www.pozornanej.cz
1) Například na našem serveru není možné vložit zákazníka, který si zboží objednává na osobní odběr, a osobní odběr není ani případ o kterém se na začástku mluvilo. Mimochodem, proč jsi si nenechal zboží zaslat rovnou na svoji adresu, ale kamsi na prodejnu?
Pokud to lze, vždy si vyzvedávám zboží na prodejně. Je to podstatně rychlejší než dodání poštou, protože jsem v době, kdy pošta doručuje v práci. Nemluvě o tom, že je to i levnější, protože 120 Kč co bych dal za poštovné za benzín zcela jistě nikdy neprojedu.
Napsal skranc;674643
2) Do jakehokoliv registru muze jakykoliv e-shop nebo jiny provozovatel zadat Tvoje udaje, pokud jsi mu zpusobil skodu a tuto neuhradil a to bez Tveho souhlasu. Jedna se totiz o vyjimku ze zakona na utajovani osobnich informaci. On v zasade cini kroky, ktere napomahaji k vymozeni jeho pohledavky (skody) takze studovani obchodnich podminek je k nicemu. Souhlas v obchodnich podminkach je treba k tomu, abych mohl tebe jako zakaznika proverit v takovem registru, zda v nem nejsi a tedy Tvymi daty se dotazat.
I když to považuji za nesmysl a humbuk, který dělají pouze malé e-shopy, které akorát kazí ceny, tak proti takovým "registrům" v zásadě nic nemám, ale mělo by to být za jasně daných podmínek. Asi je ti jasné, že nějaký souhlas na prověřování v případě veřejného nespolehlivizakaznici.cz není vůbec potřeba a je otázka jak je to v případě tvého systému, ač se zdá, že se jedná o uzavřenější systém (moc jsem to nestudoval)
Napsal skranc;674643
3) Obchoduji s vypocetni technikou a stalo se mi xkrat, ze jsem dojel prave do zminovaneho Alfacompu, TSBohemie apod., kde byla objednavka na zbozi skladem, byl mi zaslan mail, ze je pripravena k vyzvednuti a panove mi s usmevem sdelili, ze to zbozi proste ve skladu nenasli. Takze ano souhlasim s tebou, ze skladova informovanost u Alfacompu je na dobre urovni, ale 100% urcite neni.
To co píšeš jsem u alfy nikdy nezažil a neznám nikoho kdo by si na toto stěžoval, ale může se to opravdu stát, ale to budou spíše ojedinělé výjimky a nic to nemění, že pokud by mi něco takového řekli, tak bych je s objednávkou asi taky poslal víš kam.
Napsal skranc;674643
4) Objednavka v e-shopu je z Tve strany navrhem k uzavreni kupni smlouvy, pripis tedy do poznamky, ze trvas na dodani na prodejnu do 24 hodin a pokud toto prodejce nestihne pak porusil smlouvu a ty od ni muzes bez jakekoliv sankce (tedy bez zpusobene skody) odstoupit.
Jako promiň, ale obchod sám si stanovil nějaké podmínky a ty by měl dodržet bez toho, že bych něco připisoval do poznámky. To bych už rovnou mohl do té poznámky vkládat celou kupní smlouvu s upravenými pasážemi jejich podmínek, které se mi nelíbí.
A abych jen nehanil :) tak megapixel se pochlapil a ještě včera večer mi přišla SMS s tím, že je zboží na prodejně, takže jsem před šestou večerní měl zboží v doma. mohli ale tedy více komunikovat, obzvláště, když jsem kladl dotaz na vysvětlení toho "čtyřdenního naskladnění".
9. 7. 2011 09:59:57
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633069
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2011 10:32:25
Napsal skranc;674643
Rad bych se do tohoto trosku vlozil jako zastupce provozovatele serveru http://www.pozornanej.cz
1) Například na našem serveru není možné vložit zákazníka, který si zboží objednává na osobní odběr, a osobní odběr není ani případ o kterém se na začástku mluvilo. Mimochodem, proč jsi si nenechal zboží zaslat rovnou na svoji adresu, ale kamsi na prodejnu?
2) Do jakehokoliv registru muze jakykoliv e-shop nebo jiny provozovatel zadat Tvoje udaje, pokud jsi mu zpusobil skodu a tuto neuhradil a to bez Tveho souhlasu. Jedna se totiz o vyjimku ze zakona na utajovani osobnich informaci. On v zasade cini kroky, ktere napomahaji k vymozeni jeho pohledavky (skody) takze studovani obchodnich podminek je k nicemu. Souhlas v obchodnich podminkach je treba k tomu, abych mohl tebe jako zakaznika proverit v takovem registru, zda v nem nejsi a tedy Tvymi daty se dotazat.
3) Obchoduji s vypocetni technikou a stalo se mi xkrat, ze jsem dojel prave do zminovaneho Alfacompu, TSBohemie apod., kde byla objednavka na zbozi skladem, byl mi zaslan mail, ze je pripravena k vyzvednuti a panove mi s usmevem sdelili, ze to zbozi proste ve skladu nenasli. Takze ano souhlasim s tebou, ze skladova informovanost u Alfacompu je na dobre urovni, ale 100% urcite neni.
4) Objednavka v e-shopu je z Tve strany navrhem k uzavreni kupni smlouvy, pripis tedy do poznamky, ze trvas na dodani na prodejnu do 24 hodin a pokud toto prodejce nestihne pak porusil smlouvu a ty od ni muzes bez jakekoliv sankce (tedy bez zpusobene skody) odstoupit.
Co je tohle proboha za logiku? Je až s podivem, kam jste někteří schopni zajít. Remise zásilek patří k podnikatelskému riziku provozování internetového obchodu a musí být tedy zakalkulovány do poměru náklady-výnosy-zisk.
Pokud si to provozovatel propočítat neumí, ať jde dělat něco jiného, ale přenášet zodpovědnost na zákazníka za (v naprosté většině) svoji neschopnost, to je skutečně podnikatelský záměr jako koleno.
Mimochodem - bod 2) Do jakehokoliv registru muze jakykoliv e-shop nebo jiny provozovatel zadat Tvoje udaje, pokud jsi mu zpusobil skodu a tuto neuhradil a to bez Tveho souhlasu. Jedna se totiz o vyjimku ze zakona na utajovani osobnich informaci.
Co je to prosím za paragraf?Rád bych si rozšířil obzory. Děkuji.
9. 7. 2011 10:32:25
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633068
mat: mate +, navic mnozi zapominaji, ze je nulovy rozdil mezi tim, kdyz si zakaznik neco objedna a ani neprevezme a tim, kdyz to prevezme a obratem posle s odstoupenim od smlouvy. V obou pripadech prodejce proste plati postovne apod. a v obou pripadech se mu balik vrati zpet.
Jinak u UOOU ma na svych strankach, ze zpracovavat osobni udaje lze jen tim zpusobem, ke kterym byly ziskany. Tzn. chce-li nekdo davat neplatice na nejake "nastenky" musi k tomu mit od nich predem souhlas. A odkrizkovani nejakeho butonu "souhlasim s obchodnimi podminkami" ve kterych by byla snad zminka o tom, ze souhlasi se zpracovanim osobnich udaju napr. ve smyslu toho, ze pokud bude dluznik, muze zverejnit jeho osobni udaje, neni v tomto smeru dostatecne. Navic dukazni bremeno poskytnuteho souhlasu je na strane obchodnika, tzn. pokud ja nekde vyplnim neci udaje a udelam ze sebe dluznika a obchodnik to zverejni je dukazni bremeno na nem, aby prokazal, ze tim dluznikem je opravdu ona osoba. Proto by mel mit k tomu v podstate podespany souhlas minimalne elektronicky, coz neni v podstate realizovatelne, tudiz obchodnici na to tak nejak kaslou a "doufaji".
9. 7. 2011 10:56:01
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633067
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2011 11:02:49
Napsal Radek O.;674692
mat: mate +, navic mnozi zapominaji, ze je nulovy rozdil mezi tim, kdyz si zakaznik neco objedna a ani neprevezme a tim, kdyz to prevezme a obratem posle s odstoupenim od smlouvy. V obou pripadech prodejce proste plati postovne apod. a v obou pripadech se mu balik vrati zpet.
tak úplně stejné to není (když to pošleš zpět po vyzvednutí, prodejce ti vrátí pouze částku za zboží, resp. má na to právo), ale každopádně platí -> bez důvěry prodávat nejde. A kdo vyhrožuje ještě před uzavřením obchodu, důvěryhodný není.
9. 7. 2011 11:02:49
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633066
Napsal mat;674696
tak úplně stejné to není (když to pošleš zpět po vyzvednutí, prodejce ti vrátí pouze částku za zboží, resp. má na to právo), ale každopádně platí -> bez důvěry prodávat nejde. A kdo vyhrožuje ještě před uzavřením obchodu, důvěryhodný není.
je to prece uplne stejne. Poslete balik za 1000 + 100 postovne a vrati se. Stalo vas to 100 kc na postovnem. Poslete balik za 1000 + 100 postovne. On to prevezme a posle zpet. Vy mu vyplatite 1000 Kc. Opet vas to stalo tech 100 kc postovneho.
"postovne zdarma"
posilam balik za 1100 Kc - vrati se, stalo mne to 100 Kc. Posilam balik za 1100 Kc a zakaznik vyzveden a posila zpet. Vracim mu 1100 Kc. Opet mne to stalo 100 Kc.
9. 7. 2011 11:05:26
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633065
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2011 11:11:08
Napsal Radek O.;674699
je to prece uplne stejne. Poslete balik za 1000 + 100 postovne a vrati se. Stalo vas to 100 kc na postovnem. Poslete balik za 1000 + 100 postovne. On to prevezme a posle zpet. Vy mu vyplatite 1000 Kc. Opet vas to stalo tech 100 kc postovneho.
"postovne zdarma"
posilam balik za 1100 Kc - vrati se, stalo mne to 100 Kc. Posilam balik za 1100 Kc a zakaznik vyzveden a posila zpet. Vracim mu 1100 Kc. Opet mne to stalo 100 Kc.
Z pohledu zákazníka to ale stejné není:)
nevyzvednu - nemám žádné náklady
vyzvednu a do 14 dnů vracím - musím zaplatit dopravu do e-shopu, tj. 100 Kč poštovné a obchodník mi vrátí pouze cenu zboží - zaplatil jsem tey poštovné 2 x - jednou při převzetí zboží od e-shopu (a toto poštovné mi e-shop při vrácení nevrátí) a podruhé, když zboží vracím.
9. 7. 2011 11:11:08
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633064
Napsal mat;674700
Z pohledu zákazníka to ale stejné není:)
nevyzvednu - nemám žádné náklady
vyzvednu a do 14 dnů vracím - musím zaplatit dopravu do e-shopu, tj. 100 Kč poštovné a obchodník mi vrátí pouze cenu zboží - zaplatil jsem tey poštovné 2 x - jednou při převzetí zboží od e-shopu (a toto poštovné mi e-shop při vrácení nevrátí) a podruhé, když zboží vracím.
pokud ma obchod "postovne zdarma" tedy vabnicku, kdy je kalkulovane postovne v cene vyrobku, pak jej zakaznik dostane zpet. Protoze bude cena vyrobku ne 1000 ale 1100. A obchodnik nemuze snizit cenu vyrobku, byt v ni ma kalkulovane postovne.
Nicmene ja se bavim o obchodnikovi, ze mu je to proste jedno. On to postovne proste zaplati tak jako tak. Je tam rozdil jen pro zakaznika, ale zde dle meho resime naklady prodejce a ty jsou pro nej v obou pripadech stejne.
9. 7. 2011 11:13:30
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633063
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2011 11:23:21
Napsal Radek O.;674702
pokud ma obchod "postovne zdarma" tedy vabnicku, kdy je kalkulovane postovne v cene vyrobku, pak jej zakaznik dostane zpet. Protoze bude cena vyrobku ne 1000 ale 1100. A obchodnik nemuze snizit cenu vyrobku, byt v ni ma kalkulovane postovne.
Nicmene ja se bavim o obchodnikovi, ze mu je to proste jedno. On to postovne proste zaplati tak jako tak. Je tam rozdil jen pro zakaznika, ale zde dle meho resime naklady prodejce a ty jsou pro nej v obou pripadech stejne.
Poštovné zdarma není žádná vábnička, je to normální marketingový nástroj. A že je obchodníkovi jedno to ohledně poštovného?
Provozoval jsem roky e-shop jako živnostník a sakra mi nebylo jedno, jestli mi zákazník vrátil do 14 dnů balíček za 250 Kč (s poštovným 350 Kč) a já mu zpět vrátil pouze 250 Kč nebo jestli se vrátila zásilka jako nevyzvednutá a mě to stálo celých 350 Kč. V prvním případě jsem byl s poštovným na nule, ve druhém jsem byl 100 Kč ve ztrátě.
A takhle asi vznikají registry nespolehlivých zákazníků - obchodníkovi je jedno, co je s jeho penězi a když mu začne téct do bot, hodí vše na zákazníka. A já pak musím psát takovéhle články - http://marcelkupka.posterous.com/nespolehlivi-zakaznici-versus-nespolehlive-e :)
9. 7. 2011 11:23:21
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633062
Napsal mat;674704
Poštovné zdarma není žádná vábnička, je to normální marketingový nástroj. A že je obchodníkovi jedno to ohledně poštovného?
Provozoval jsem roky e-shop jako živnostník a sakra mi nebylo jedno, jestli mi zákazník vrátil do 14 dnů balíček za 250 Kč (s poštovným 350 Kč) a já mu zpět vrátil pouze 250 Kč nebo jestli se vrátila zásilka jako nevyzvednutá a mě to stálo celých 350 Kč. V prvním případě jsem byl s poštovným na nule, ve druhém jsem byl 100 Kč ve ztrátě.
A takhle asi vznikají registry nespolehlivých zákazníků - obchodníkovi je jedno, co je s jeho penězi a když mu začne téct do bot, hodí vše na zákazníka. A já pak musím psát takovéhle články - http://marcelkupka.posterous.com/nespolehlivi-zakaznici-versus-nespolehlive-e :)
marketingovy nastroj a vabnicka je to same. Postovne zdarma v podstate nema nikdo a nikdy. Bud uctuje postovne zvalst, nebo jej ma kalkulovane v cene vyrobku. Ale toto neni otazkou disku.
Nicmene mate pravdu v tom, ze pokud uctujete postovne extra, neni kalkulovane v cene, tak prevzetim zasilky se vam to postovne nahradi. Pokud jej mate kalkulovane v cene, tak jej proste zaplatite v obou pripade.
9. 7. 2011 11:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633061
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
9. 7. 2011 22:39:42
ad quinux
Nas system je opravdu vyrazne uzavrenejsi, ale hlavne, pokud chceme poskytovat e-shopum automatickou kontrolu, tak kazdy kontrolovany zakaznik musi k tomuto dat souhlas. Nasim cilem neni zadne sbirani dat zakazniku a asi byste se divili, kdybych zverejnil jak maly je pocet udaju, ktere se v systemu nalezaji oproti registrovanym e-shopum. Snazime se totiz pomoci manualniho administratora banovat e-shopy, ktere se chovaji tak jak vy popisujete a automaticky vyrazujeme i jimi nahlasene zakazniky. To uz se velmi casto pozna podle toho, co uvedou do poznamky k nahlasenemu pripadu. Vetsinou staci pozadat o dolozeni dokladu k tomu co tvrdi a je vyreseno, dostavaji upozorneni, nasledne trvaly ban pro cely e-shop.
Dale vetsinu nahlasenych zakazniku po urcite dobe az emoce na obou stranach vychladnou kontaktujeme s tim, zda nechteji danou vec vyresit ku prospechu obou stran tedy e-shopu i jejich s tim, ze jim budeme slouzit jako prostrednici. Vetsinou se pak ukaze, ze zpusobena skoda je vlastne v radech desetikorun a v posledni dobe treba velmi casto resime celou situaci tim, ze zakaznik udela novou objednavku, kterou prevezme a e-shop tim zrusi i stary dluh a my zákazníka vymazavame.
Takze tech co v systemu trvale zustavaji je opravdu minimum a reknu na rovinu ze zkusenosti jedna se vetsinou o zakazniky, ktere byste opravdu mozna radsi blokovali uz na spam filtru podle sprostych slov a v pristupu ke kosiku ve Vasem e-shopu podle chovani a arogance :))
---------- Příspěvek doplněn 09.07.2011 v 22:55 ----------
Napsal mat;674681
Co je tohle proboha za logiku? Je až s podivem, kam jste někteří schopni zajít. Remise zásilek patří k podnikatelskému riziku provozování internetového obchodu a musí být tedy zakalkulovány do poměru náklady-výnosy-zisk.
Pokud si to provozovatel propočítat neumí, ať jde dělat něco jiného, ale přenášet zodpovědnost na zákazníka za (v naprosté většině) svoji neschopnost, to je skutečně podnikatelský záměr jako koleno.
Mimochodem - bod 2) Do jakehokoliv registru muze jakykoliv e-shop nebo jiny provozovatel zadat Tvoje udaje, pokud jsi mu zpusobil skodu a tuto neuhradil a to bez Tveho souhlasu. Jedna se totiz o vyjimku ze zakona na utajovani osobnich informaci.
Co je to prosím za paragraf?Rád bych si rozšířil obzory. Děkuji.
Soulasím s tím, že je nutné zakalkulovat vracene dobírky do ceny i s tím, že se jedná o podnikatelské riziko, ale nechapu proč vše házíš na prodejce? Vždyť nemusí být vždy vina na straně prodejce a taky velmi častokrát není. Já jsem třeba jednou měl zákaznici, která si objednala tiskárnu, k této si nechala na zakázku doobjednat barevný kryt a když jí vše 14 dnů leželo na poště tak nám do telefonu oznámila, že si to rozmyslela a že se nám balík vrátí zpátky. Aniž bychom cokoliv řekli nám ještě oznámila, že pokud chceme něco vymáhat tak to stejně objednávala její 14ti ročná dcera na její jméno. Hodil jsem to tenkrát za hlavu, protože jak správně říkáš nemá cenu se tímto zabývat, ale dnes bych ji klidně do podobného registru zadal a ten důvod není o tom, že nyní toto řeším, ale spíš o tom, že před tímto zákazníkem chci ostatní e-shopy varovat.
Přesný paragraf Ti nepošlu musel bych najít v archivu na firmě právní rozbor celé věci, který jsme si nechali udělat na UOOZ před spuštěním portálu, ale pokud si pamatuji správně ani tam žádný nebyl a bylo tam jen uvedeno, že předání osobních údajů dlužníka třetí osobě za účelem vymožení pohledávky zákon na utajování osobních informací nepostihuje.
Našel jsem k tomuto i poměrně zajimavy článek:
http://pravniradce.ihned.cz/c1-30575430-k-ochrane-osobnich-udaju
9. 7. 2011 22:39:42
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/5/#reply633060
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit