Zadejte hledaný výraz...

Registr špatných kupujicích

ale u bankovniho registru mate s 99,999% jistotou prokazanou totoznost jedince. U neprebrane zakazky ne. Pokud vam navic nekdo bude chtit skodit a delat falesne objednavky, tak to proste delat bude, tomu zadny registr nezabrani. Navic nikomu nikdo nebrani, aby si nejaky svuj registr vybudoval. Ovsem nejaky sdileny si neumim predstavit a radeji ani nechci. Ale samozrejme, pokud za tim nekdo vidi spasu pred neprebiraci dobirek, tak proc ne. Nicmene stale je toto reseni vhodne jen pro ty, kteri uctuji postovne zvlast.
Jinak to co je arogantni a neni bych neresil. Je to spise o zvyku dane zeme, naroda apod. nase zvyky se taky mnohym narodum a zemim zdaji naprosto neprijatelne a opacne.
3. 5. 2011 23:11:01
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633104
boogey
verified
rating uzivatele
4. 5. 2011 09:35:39
Napsal MichalKocis;652603
To je dosť nezodpovednosť a arogantnosť od zákazníkov, ale to by som povedal, že sa robí skôr v SR a ČR ako vo FR, ale to je jedno. Je to pravda, že vždy je nejaké riziko či už pre predajcu, alebo zákazníka...Fakt by to chcelo register neplatičov, tak ako je bankový register aby mohla byť nejaká prevencia proti nepreberateľom zásielky.
Jenže ono by to mohlo hezky fungovat, jen kdyby samotní prodejci byli féroví. Např. já před měsícem a něco objednal 3 různé věci v jednom celkem velkým a zaběhnutým eshopu, resp. eshop zjevně zaběhnutej není, je to klasická zásilkovka, která si eshop zřídila. Všechny měly dostupnost 10 dní, v obch. podmínkách mají uvedenou dobu dodání neskladových položek max. 3 týdny. Přesně po měsíci přišel mail s tím, že to už konečně posílaj, ale jen jednu věc a zbejvající, pokud ještě chci, si mám znovu objednat! Mezitím žádná komunikace z jejich strany. Měli štěstí, že to stihli odeslat poslední den, co jsem jim dával možnost, pak bych to už objednal jinde. A ačkoliv jsem majitel shopu, za takovýhle jednání bych je to nechal odeslat a dobírku bych nepřevzal. Koneckonců oni porušili obchodní podmínky (a to dost výrazně) a ani se neobtěžovali říct, že se to trochu protáhne a že mi pak stejně pošlou jen jednu věc ze tří. Měl by mě za to nějakej kašpar od nich dávat do nějakýho registru?
Btw je zajímavý, že kdykoliv mám nějakej problém s eshopem, nikdy mi z heuréky nepřijde odkaz na hodnocení a heuréka to ani nechce řešit. Jó, kdo má peníze, má i tísíce anonymních "ověřených zákazníků" s perfektním hodnocením a všichni jistě se stejnou nebo velmi podobnými IP adresami.
4. 5. 2011 09:35:39
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633103
honza.r
verified
rating uzivatele
4. 5. 2011 23:04:17
Napsal Burák;652500
To je nějaká nová pohádka ? Proboha, nevyzvednutá dobírka není trestný čin, takže jaképak trestní oznámení ? Je to občansko právní spor. A už vůbec si nedovedu představit, že by nějakej soudce podepsal povolení k domovní prohlídce a zabavení PC , kvůli nevyzvednuté zásilce a stovce poštovného - opět opakuji, nejdená se o trestný čin.
Takže příště bych si dal o Perníkové chaloupce....
Trestný čin nevyzvednutí dobírky není, ale vzniklá škoda způsobená nevyzvednutím zásilky a její neuhrazení. A také se jedná o porušení § 588 Obč. zákoníku - tedy řádné převzetí objednaného zboží. K povolení domovní prohlídky stačí pouze podezření (např. nelegální kopie CD). I koruna je dluh a exekutor ji vymáhat bude (proč taky ne, když dostane zaplaceno). Je jen na kupujícím, zda se mu vyplatí jeho čas a nervy s vymáháním spojené. PS: pokud Vám přijde stokoruna málo, klidně můžete po vrácené zásilce účtovat zákazníkovi skladné např. 30 Kč/den (vložit do obchodních podmínek a vyrozumět po té zákazníka, že má objednané zboží u Vás uloženo) a za půl roku to máte přes 5000 Kč. Další možností je uložení do soudní úschovny, ale to je na delší povídání...
4. 5. 2011 23:04:17
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633102
stale v tom nevidim trestny cin. Pokud nezpusobi skodu nad 5tis. bude to prestupek, navic je otazkou, zda to neni ciste jenom Obcanskopravni spor. Zadna domovni prohlidka pro neprevzeti dobirky se konat nebude.
4. 5. 2011 23:26:31
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633101
radek.liberec
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 5. 2011 00:51:36
Ahoj taky mám eshop a teda když jsem si pročetl vaše téma tak bych se zaměřil proč z jakeho důvodu my nevzydávají balíky s dobírkou (skousel jste lidem volat a ptat se na duvody ?) ja posílám pouze s přepravcema ppl, general parcel ( ne postou ) a mám pouze 1% nevyzvednutých dobírek při objemu cca 130 balíku mesičně. Jinak nevyzvednuta dobirka není trestny čin ale stačí upravit obchodní podmínky a zakazník je povinen uhradit vzniklou škodu při nevyzvednuté dobírce tedy cenu za dopravu a to v plné výši.
5. 5. 2011 00:51:36
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633100
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
5. 5. 2011 10:22:52
upravit obchodní podmínky a zákazník je povinen uhradit vzniklou škodu při nevyzvednuté dobírce tedy cenu za dopravu a to v plné výši.
blbost, jak mu chceš dokázat že to obědnal? nijak, takže? nedostaneš nic
a vůbec proč se to stále řeší? proč se nepodívat nejdříve na sebe? jí když vidím některé e-shops tak bych brečel. Zboží na seznamu skladem, přejdu do obchodu a tam vidím zboží dodáváme do tří týdnů? nechápu
má stats:
500 objednávek - 1 se vrátila, zákazník byl poté ochoten zaplatit poštovné navíc a zásilku si opravdu převzal, tak tady nebrečte a nezkoušejte vymýšlet hlouposti registrů a podobné nesmysly a podívejte se nejdříve na sebe jestli není chyba u vás u prodejců. Mě třeba e-shop automaticky posílá SMS na zákazníkův mobil při přijetí objednávky při odeslání objednávky apod, zapracujte na svých mechanismech a poté sudte. howk
5. 5. 2011 10:22:52
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633099
Jakub
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 5. 2011 15:18:35
Nevím co si pomůžete když budete ze zákazíků šťourat prachy az nevyzvednutý balík, akorát to znázorňuje sociálnost toho obchodu. Je to neseriózní a sociální, já osobně bych si z takového obchodu neobjednal ani suché z nosu. Pořádnej obchodník vyjde vstříc i tomu nejhoršímu zákazníkovi, extrémy ignoruje a nikdy neškemrá korunky za nevyzvednutý balík. Přední eshopy si prostě tohle manko zapaltí a jedou dál, jsou lukratinví.
Nesmyslný udělátka na zákazníky - čím si chcete pomoct ? Je to nesmysl na entou.
5. 5. 2011 15:18:35
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633098
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 5. 2011 15:28:06
Napsal jaycob;653122
Nevím co si pomůžete když budete ze zákazíků šťourat prachy az nevyzvednutý balík, akorát to znázorňuje sociálnost toho obchodu. Je to neseriózní a sociální, já osobně bych si z takového obchodu neobjednal ani suché z nosu. Pořádnej obchodník vyjde vstříc i tomu nejhoršímu zákazníkovi, extrémy ignoruje a nikdy neškemrá korunky za nevyzvednutý balík. Přední eshopy si prostě tohle manko zapaltí a jedou dál, jsou lukratinví.
Nesmyslný udělátka na zákazníky - čím si chcete pomoct ? Je to nesmysl na entou.
Obchodníci budou rádi, když člověk se tvými názory bude objednávat jinde a ne u nich.
Nevyzvedávač zásilek není zákazník, ale škodič a tak se s ním musí jednat. A ty trapné výmluvy, že nedostali oznámení do schránky atd., to už je opravdu k smíchu. Pošta dává oznámení dvě a přece, když čekám zásilku a nejde mi, tak se o její osud zajímám. Zrovna nedávno mě jedna "zákaznice" osočila, že si prý nic neobjednávala a co prý ji něco posílám. Přitom e-mail psala ze stejné IP adresy a svoje jméno psala stejným stylem, jako v objednávce - bez háčků a čárek, malá písmena. Takového trotla si vždy rád vychutnám.
5. 5. 2011 15:28:06
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633097
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
5. 5. 2011 16:32:23
Nechci zde vyvolávat nějaké flame, ale četl jsi co jsme psali výše? Zkus hledat chybu u sebe než si budeš vychutnávat kdejakého „ trotla „ nevím ale s tímto přístupem to asi nebude to pravé, nemyslíš? Jaké máš systémy při vyřízení objednávky, jak dáš zákazníkovi vědět že mu zásilka odešla? Neříkej že jenom mailem, potom se tedy nediv.
5. 5. 2011 16:32:23
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633096
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 5. 2011 16:37:56
Napsal krnac;653138
Nechci zde vyvolávat nějaké flame, ale četl jsi co jsme psali výše? Zkus hledat chybu u sebe než si budeš vychutnávat kdejakého „ trotla „ nevím ale s tímto přístupem to asi nebude to pravé, nemyslíš? Jaké máš systémy při vyřízení objednávky, jak dáš zákazníkovi vědět že mu zásilka odešla? Neříkej že jenom mailem, potom se tedy nediv.
Já to četl dobře. Kdyby jsi se pořádně díval, tak jsem reagoval na příspěvek, podle kterého bych se měl ještě klanět zákazníkovi, který mi způsobuje škodu. To zase ne. Vrácených zásilek je zanedbatelné minimum. Pokud někdo normálně odepíše, že to nestihnul vyzvednout, tak to beru. Ale pokud někdo dělá mrtvého brouka nebo se vymlouvá na poštu, tak je to trotl a jde navždy do blacklistu ve všech shopech, se kterými mám něco do činění.
5. 5. 2011 16:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633095
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
5. 5. 2011 16:43:33
Zkus to vyřešit těma SMS, protože většina e-shopu má povinné zadání tel. Čísla, jak všichni dobře víme tak většina populace zadává mob. Tel. Často se mi stává že zákazník který chce uškodit napíše jakési tel. Číslo náhodou se trefí do čísla které je živé, systém posílá na toto tel číslo SMS, dotyčný se pak ozve že mu přišla jakási SMS a že o ničem neví, tím pádem zakázku stornujeme, zkus něco podobného vymyslet, ale určitě pomáhá že zákazník ví co se s jeho zásilkou děje i na SMS, máme hodně dobrých ohlasu na tuto službu, protože na maeil nemůžeš opravdu spoléhat
5. 5. 2011 16:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633094
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 5. 2011 16:46:39
Dělám v e-shopech už 8 let. SMS jsem taky používal a někde používám. Ale kdo nechce převzít, tak na SMS stejně nereaguje. Česká specialita je dělat mrtvého brouka. Vždyť jen slabá půlka lidí dokáže napsat správně svoje jméno, adresu a e-mail, bez překlepů, za použití malých i velkých písmen a háčků a čárek.
Nějací škodiči, kteří by dělali za jiného objednávky, to je jen taková legenda. Lidi si normálně objednají na sebe a pak často zjistí, že musí náhle odcestovat na dlouhodobě plánovanou služební cestu nebo prostě zjistí, že nemají prachy, tak to nepřevezmou.
5. 5. 2011 16:46:39
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633093
boogey
verified
rating uzivatele
5. 5. 2011 16:53:26
Napsal krnac;653052
Zboží na seznamu skladem, přejdu do obchodu a tam vidím zboží dodáváme do tří týdnů?
No fajn, takze zase jsem nejhorsi ja, poctivej obchodnik, ze uvadim skutecnou dostupnost, zejo? Vzdyt ja mel pocitat s tim, ze kdyz si seznam pred 3 dny milostive stahnul export, ze za 3 dny to zbozi uz mit nebudu a mel jsem tam uvyst jinou dostupnost, co? Teda lidi, z vas tu padaj perly! Dokud nebude seznam delat realtime kontrolu dostupnosti, tak tezko muzes nejakyho obchodnika osocovat, pokud sam nemas k dispozici jeho export, kterej ukazuje jiny hodnoty nez shop.
5. 5. 2011 16:53:26
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633092
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
5. 5. 2011 17:10:49
v žádném případě jsem to nemyslel na tebe, zase nebuď tak vztahovačný, myslel jsem to tak, že jsou e-shopy které uvádějí jinou dostupnost ve feedu než je skutečná, je jich opravdu dost a dost, nevím, ale já bych to nemohl udělat, protože můj shop je můj koníček který mě opravdu moc baví a tohle opravdu ne, apropo poznám shop který se chová hajzlovsky, takže asi tak
5. 5. 2011 17:10:49
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633091
boogey
verified
rating uzivatele
5. 5. 2011 17:17:37
No to ja to taky myslel vseobecne za vsechny poctivy obchodniky a je mi jasny, ze asi to neni takova nahoda, ze by ses trefil zrovna do myho shopu, i kdyz ta dostupnost 3 tydny je mi dost povedoma :D Seznam je proste trapnej s tim, jak chce dostupnost uvadet v hodinach, pritom sam stahuje exporty prinejlepsim 2x tydne.
5. 5. 2011 17:17:37
https://webtrh.cz/diskuse/registr-spatnych-kupujicich/strana/3#reply633090
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit