Zadejte hledaný výraz...

Redesign protipožární techniky

.
21. 7. 2012 20:03:05
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787404
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
21. 7. 2012 20:18:11
původní se mi líbí vic
21. 7. 2012 20:18:11
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787403
tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
21. 7. 2012 20:21:27
Podle mně je nový design hezčí, nicméně s přehledností to šlo spíše k horšímu.
21. 7. 2012 20:21:27
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787402
pirek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 7. 2012 21:05:26
Nový je parádní po všech stránkách, minimálně mě se trefil do noty.
21. 7. 2012 21:05:26
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787401
David Lörincz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 7. 2012 21:17:10
Napsal Caesar;821818
původní se mi líbí vic
tohle asi nebylo myšleno vážně že ? :-D
Jinak mi se to taky docela líbí. Jen bych si pohrál trochu s velikostí písma a ta holka se mi zdá trochu tlustá. Možná je to narážka na tloušťku dveří.
21. 7. 2012 21:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787400
Díky všem za poznámky. Co se týče přehlednosti a použitelnosti, tak si myslím, že je to lepší, ikdyž jsem s tím trochu bojoval. Ve starém designu byly duplicitní položky v levém menu a v hlavním menu. V hlavním menu byly umístěny zbytečně obch. podmínky a mapa stránek - to jsem přesunul do patičky a naopak důležité odkazy jsem umístil do hl. menu. Některé položky v levém menu byly zbytečné a matoucí a to jsem se snažil odstranit. Vyhledávání nebylo vůbec označeno a na hlavní stránce byl vlastně sortiment a tím pádem se shodovala s podstránkou sortiment.
Jo a zapomněl jsem dodat, že logo bylo dané.
P.S. Ta ženská mi nepřipadá tlustá, to dělá opticky ten oheň kolem ní...? :)
21. 7. 2012 21:28:13
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787399
Mierny posun vpred to je, ale len vdaka modernejsej grafike inac si tie stranky moc dalej neposunul co sa tyka pouzitelnosti, prehladnosti a zacieleneia uvodnych stranok skor naopak.
Nerozumiem preco je navigacia vpravo, okrem toho spracovana sposobom ze uplne zanika. Hlavna navigacia je spojena so slideshow, preco ?
Sortiment vyhodit zo slideshow a dat do obsahu.
Zrusit nudny nic nehovoriaciu text, nahradit sortimentom, sluzbami.
Doplnit niekde pridanu hodnotu (certifikacia, skusenosti, odborna montaz... )
Doplnit viditelny kontakt na firmu, telefon e-mail, servisny kontakt (urcite drzia srvis nonstop)
atd..atd.. Je tam vela veci ktore chybaju aby tie stranky boli solidnou prezentaciou produktov a sluzieb. Ponuka je spracovana velmi slabo.
21. 7. 2012 21:35:58
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787398
Co má ženská, nejspíš čarodějnice, společnýho s požární ochranou?
21. 7. 2012 21:45:00
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787397
Souhlasím, že ta podružnější navigace napravo pod hlavičkou může trochu zanikat, ale nechtěl jsem jí dělat moc výraznou.
Hlavní navigace spojená se slideshow..to jsem nepochopil :)
Přidanou hodnotu se ještě pokusím dodat, ale zákazník nechtěl ukazovat certifikáty, protože je to dvojsečné.
Viditelný kontakt si zákazník taky nepřál, tak jsem ho umístil do patičky, ale to se dá změnit.
Pokusím se to kompletně napravit.
Ženská symbolizuje živel.
21. 7. 2012 21:50:56
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787396
Petr Zachrdla
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
21. 7. 2012 22:31:41
Pro mě je nový design posunem ku předu, ale také mi není jasná ta ženská. Nějaké videjko "dveře v akci" by nebylo? Pravý sloupec bych rozšířil na velikost toho menu nahoře. levé a pravé vnitřní odsazení obsahové části bych zvětšil na dvojnásobek. Pocitově to pro mě není bůhví jaká lákačka.
Grafické zpracování: 5 z 10 (nevidím žádné pokročilejší techniky)
Kreativní zpracování: 3 z 10 (chybí mi tu nějaký originální nápad propagace, ale může to být částečně zadavatelem)
Komunikační strategie: - (tentokrát nehodnotím, protože mám zlé tušení, že zadavateli to nijak nezapadá do komunikační strategie - nic nebylo před webem a nic nebude po webu. důvod => jinak by ti předal více informací, aby jsi mohl více projevit kreativitu. je jasné, že pokud na to nic nenavazuje, nebude tvoje kreativita dostatečně ohodnocena, protože si nemohou dovolit zaplatit o pár desítek tisíc víc, když se to pak nikde nepoužije ;o))))
21. 7. 2012 22:31:41
https://webtrh.cz/diskuse/redesign-protipozarni-techniky/#reply787395
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit