Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Recenze na Heuréce

Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
7. 9. 2015 19:50:07
kdo by si chtělnavzájem vyměnit hodnoceni na heurece napište mi sz :-)
7. 9. 2015 19:50:07
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137861
Tohle vyměňování a falšování hodnocení je opravdu kreténský nápad - když jste slušní dají se získat i jen komunikací se zákazníkem a ochotou s ním pracovat i po dokončení objednávky.
Pochopte že když se jednoho krásného dne nějaký človíček něco takového dočte, dá tip dejme tomu třeba iDnesu a ty o tom napíšou článek budou mít s tímto hodnocením problémy všechny e-shopy protože certifikátu (nejen tomu od Heureky) klesne důvěryhodnost u běžných lidí a zákazníků.
Takže takhle: komu tím prospějete?
7. 9. 2015 19:56:39
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137860
trx2010
verified
rating uzivatele
9. 9. 2015 01:24:59
Jak si mám představit takové pracování se zákazníkem po dokončení objednávky?
Heureka svým systémem malé prodejce k falšování doslova vybízí. Nemáš certifikát? Nemůžeš si nastavit cenu za proklik. Nelogické.
Napsal bartama;1223923
Tohle vyměňování a falšování hodnocení je opravdu kreténský nápad - když jste slušní dají se získat i jen komunikací se zákazníkem a ochotou s ním pracovat i po dokončení objednávky.
Pochopte že když se jednoho krásného dne nějaký človíček něco takového dočte, dá tip dejme tomu třeba iDnesu a ty o tom napíšou článek budou mít s tímto hodnocením problémy všechny e-shopy protože certifikátu (nejen tomu od Heureky) klesne důvěryhodnost u běžných lidí a zákazníků.
Takže takhle: komu tím prospějete?
9. 9. 2015 01:24:59
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137859
Samozřejmě neříkám že to Heureka takto nedělá špatně (ba naopak) a jednou s tím dle mého bude mít sama problém.
Získat se ovšem dají právě i lepší komunikací se zákazníkem (telefonicky, e-mailem) kdy se ho sami zeptáte na zkušenost, nabídnete doplňkové služby a třeba se zmíníte o možnosti vyplnit dotazník (případně dáte za jeho vyplnění nějakou slevu nebo odměnu).
Nám se osvědčilo do balíku dávat kupón na slevu nebo dárek pro příští nákup pokud zákazník vyplní hodnocení na Heurece. Jsme s tím celkem spokojeni (hodnotí tak 3 - 4 z 10 ale i tak je to dostatečné).
Vypadá to potom líp než tradiční u mnoha e-shopů: "recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek..."
9. 9. 2015 08:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137858
Jan Pokorný
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
24. 10. 2015 14:12:30
Já mám nasazeno Ověřeno zákazníky na několika e-shopech a vychází to vždy kolem 5% těch, kteří hodnocení vyplní. Postupně to asi klesá, navíc pokud mám někde sezónní zboží, tak se za ty 3 měsíce sejde tak málo hodnocení, že jsem přišel i o certifikát Ověřeno zákazníky.
Zkouším nyní posílat 9. den po objednávce poděkování a žádost o hodnocení následující den a uvidím, zda to procenta zvedne. Nejlepší by bylo si na to vyhradit čas nebo mít někoho, kdo se o to postará a každému ze zákazníků zavolá, zeptá se a to procento bude určitě lepší, navíc i více pozitivní.
24. 10. 2015 14:12:30
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137857
Napsal iPekelnik;1222804
Kladnou recenzi napíše tak 10% kupujících. Rencenze na Heurece jsou určitě důležité, hodně lidí si tam ověřuje solidnost e-shopu. Viděl jsem krásné řešení jak "donutit" k vyplnění dotazníku, nabídli slevu (popřípadě něco jiného) na další nákup za vyplnění dotazníku. Není to 100% úspěšné, ale určitě to pár zákazníků donutí vyplnit.
Ak sa nemýlim, toto je proti pravidlám heureky:).
My nasedenú heureku máme a získali sme za rok cca 1200 recenzií bez akékokoľvek navádzania zákazníkov na vyplnenie. Stačí mať dobré služby,ktoré zákazníka milo prekvapia.
24. 10. 2015 14:33:26
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137856
Jan Pokorný
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
25. 10. 2015 11:34:28
No a kolik jste za ten 1 rok měli objednávek? Bavíme se tu totiž o tom, kolik z nich hodnocení vyplňuje.
Napsal Menyhart;1235501
Ak sa nemýlim, toto je proti pravidlám heureky:).
My nasedenú heureku máme a získali sme za rok cca 1200 recenzií bez akékokoľvek navádzania zákazníkov na vyplnenie. Stačí mať dobré služby,ktoré zákazníka milo prekvapia.
25. 10. 2015 11:34:28
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137855
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 10. 2015 16:54:55
Napsal Menyhart;1235501
Ak sa nemýlim, toto je proti pravidlám heureky:).
My nasedenú heureku máme a získali sme za rok cca 1200 recenzií bez akékokoľvek navádzania zákazníkov na vyplnenie. Stačí mať dobré služby,ktoré zákazníka milo prekvapia.
heureka k tomu sama vybizi, akorat musis "odmenit" i negativni recenze. http://blog.heureka.cz/jak-na-slozku-hromadne/
25. 10. 2015 16:54:55
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137854
Napsal ixemin;1235710
heureka k tomu sama vybizi, akorat musis "odmenit" i negativni recenze. http://blog.heureka.cz/jak-na-slozku-hromadne/
Ďakujem, o tomto sme ani nevedeli! Super.
@JanPokorný - Neviem, veľa:-) V každom prípade, základná otázka je Ako získavať recenzie, nie koľko % vyplní dotazník:)
25. 10. 2015 17:06:20
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137853
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 10. 2015 19:41:34
Dejte si tu práci a zavolejte každému zákazníkovi 9. den po objednávce s otázkou zda mu zboží bylo doručeno v pořádku, jestli něco nepotřebuje atd ....
Pak se podívejte na recenze.
26. 10. 2015 19:41:34
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137852
Lukáš Benda
verified
rating uzivatele
27. 10. 2015 12:54:16
Dle mého názoru je krok, ve kterém si začnete psát sám recenze cesta do pekla a nepomůžete tím sobě ani ostatním. Odhaduji, že systém Heuréky má dohledávání příspěvků podle IP adresy a další ochandy proti těmto případům.
Jak zde psalo víc lidí, stačí trocha práce se zákazníkem a zpětné recenze vám lidé začnou psát sami. My jsme nikdy v tomto směru nedělali nic navíc a máme cca 2300 recenzí, které pravidelně narůstají. S postupujícím časem to dle mého názoru píše stále mín a mín lidí a řekl bych, že to bude ještě horší. Navíc Heuréka od doby, co ji koupilo Alegro, náledne ji zase prodalo a dnes ji údajně s Mall.cz koupila další finanční skupina uz nestojí za to co dřív. Z pohledu e-shopu ji už cca půl roku necháváme bez kreditu a neni moc důvodů toto změnit.
27. 10. 2015 12:54:16
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137851
trx2010
verified
rating uzivatele
2. 11. 2015 09:37:04
V obchodě, kde mi 9. den bude někdo volat, aby se zeptal jak jsem byl spokojen a nenápadně mě pošťouchnul k vyplnění dotazníku bych už více nenakupoval.
2. 11. 2015 09:37:04
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137850
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 11. 2015 09:54:22
taky si myslím že otravovat zákazníky je velmi blbej nápad. Mail hodně lidí přejde, ale telefonát už by mohl spoustu lidí pěkně nas...
2. 11. 2015 09:54:22
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137849
Jan Pokorný
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
2. 11. 2015 11:39:39
Já myslím, že ano, a že to nevědomky děláte pořád.
Napsal trx2010;1237486
V obchodě, kde mi 9. den bude někdo volat, aby se zeptal jak jsem byl spokojen a nenápadně mě pošťouchnul k vyplnění dotazníku bych už více nenakupoval.
2. 11. 2015 11:39:39
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137848
Matej Jadroň
verified
rating uzivatele
3. 11. 2015 10:13:43
Ahoj, skúsim prispieť naším prístupom. My motivujeme tým, že máme súťaž typu "napíš recenziu a vyhraj". V notifikačnom maily o odoslaní zásielky, resp. o pripravenom tovare na výdajne je text v zmysle. bla bla blaa, za 10 dní vám príde dotazník spokojnosti... vyplnte ho a zapojte sa do súťaže o...(cena, ktorá sa mení každý mesiac). Zákazník je tak motivovaný, no nenúteným spôsobom napísať recenziu. Všetky vyšie spomenuté "tooly" typu rýchle dodanie, príjemný prístup, podpora dodržujeme tiež.
3. 11. 2015 10:13:43
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-na-heurece-2/strana/2/#reply1137847
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit