Zadejte hledaný výraz...

Provider: Zaplať, pokud chceš oznámit chybu mimo pracovní dobu. Co si o tom myslíte?

David2011
verified
rating uzivatele
9. 1. 2016 01:42:53
Většina sdružení, působí neoprávněně na trhu přes 8-10 let a často je to dost slušně živí (tím nemám namysly patlaly o pár desítkách členů po víc jak roce na trhu).
K tomu pětikilu, to borec majitel sítě volil dost nešťastně, ale zase orginálně to musím uznat. Když chce mít klid a konkurence ho moc netlačí, tak proč ne. Stejně nejde ani tak o to nahlášení, jako o to dokdy pak musejí tu závadu odstranit a to se u domácích tarifů mnohdy počítá na 1-3 či víc pracovní dny (viděl jsem všeobecné podmínky kde na to odstranění bylo 30 dnů). Tak je většinou vuřt že má telefon v sobotu cenově ustřelený.
Monitorovat a proaktivně zákazníkovi domácí linky hlásit její nedostupnost je blbost. Plno hňupů si to vypíná jak přes den tak přes noc či dovolenou nebo po prvních kapkách deště. Sice by jim dohledový systém mohl posílat smsku s dotazem zda jsou tak spořiví nebo v hlavě citliví na záření, ale nemělo by to cenu tímhle se denně babrat a dráždit operátora že neomezené SMSky nejsou úplně neomezené.
9. 1. 2016 01:42:53
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/strana/2#reply1164247
Hlavní problém vidím v tom, že je to opravdu velmi nešťastně formulované, kdyby to bylo označeno třeba jako "prioritní rozšířená podpora", tak by to bylo myslím úplně v pořádku. Myslím si, že je to cílené především na ty, kteří využívají domácí připojení pro komerční účely a pak se nejvíce vztekají, že to zrovna nejde. Dříve jsem pracoval pro velkého operátora a občas sem musel zaskočit na podporu pro "domácí" uživatele a často sem se setkával s tím, že mi zákazníci v sobotu večer střídavě plakali a střídavě vyhrožovali soudem, že jim na internetu stojí business a z hlavy mi vypočítávali mnohatisícové škody, které jim nefunkčnost linky za 300 korun měsíčně se smluvní reakční dobou do 2 pracovních dní přináší. Já jim na to odpovídal, že pokud jim nefunkční domácí připojení zastaví podnik a způsobí velké finanční ztráty, že by měli mít především záložní linku, nebo tarif s vyšším SLA. Neměli mě rádi :-)
Chápu tedy nabídku poskytovatele, jen ji mohl komunikovat mnohem lépe, toto se mu nepodařilo.
10. 1. 2016 17:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/strana/2#reply1164246
David2011
verified
rating uzivatele
10. 1. 2016 19:30:53
Dva internety?:) To mi jeden podnikatel co na tom měl jednu ženskou na přeposílání ubytovacích nabídek řekl památnou větu "Ano, ale musí si to na sebe vydělat" . Dva nety bratru za 800-900 s DPH (předražené Adslko v díře 2/0.128Mbs když hodně + 20Mbs v agregaci bezdrát)...inu česká kotlina, stojí jim na tom "megabussiness", ale pár stovek navíc je problém. Ale abych jen nehanil, nikdo nemá rád výpadky internetu obzvlášť pokud se sejdou za sebou.
Ale mě to vždy potěší to vysvětlit ohledně těch 2-3 linek, to pak jsou fakt protáhlé xsichty :). Zase někteří to berou jako normální věc, ale těch je opravdu minimum.
10. 1. 2016 19:30:53
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/strana/2#reply1164245
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit