Zadejte hledaný výraz...

Provider: Zaplať, pokud chceš oznámit chybu mimo pracovní dobu. Co si o tom myslíte?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 10:33:22
U jednoho providera, ke kterému jsou připojeni rodiče, jsem objevil úžasnou informaci která mě zároveň šokovala a rozesmála:
Nahlašování poruch je možné e-mailem nonstop na xxx@xxxx. Telefonicky v pondělí až pátek od 8:00-17:00 hod. Mimo pracovní dobu je možné hlásit poruchy výhradně přes SMS na číslo xxx xxx xxx, kde uveďte číslo smlouvy, jméno a popis závady.
V případě zájmu má zákazník možnost za poplatek 500,-Kč měsíčně včetně DPH nahlašovat poruchy i mimo prac. dobu a to pondělí až sobotu od 7:00-20:00 hod. V případě zájmu Vám zašleme registrační formulář na zprovoznění služby.
Takže když jim budete platit pětikilo navíc, tak máte právo je upozorňovat na jejich výpadky i v sobotu. Bojím se zjistit kolik by stála možnost nahlašovat jejich výpadek v neděli...
8. 1. 2016 10:33:22
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164262
i-PRESS
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 1. 2016 10:39:41
:D Zajímalo by mě, kolik jim platí třeba monitorovací nástroje za to, že jim pošlou notifikaci o výpadku služeb :D Třeba po 20 hodině!!! :D
8. 1. 2016 10:39:41
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164261
James_Scott
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
8. 1. 2016 10:56:13
slusnej fail, hned pryc od takovych "provideru"..
8. 1. 2016 10:56:13
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164260
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 10:59:57
Napsal James_Scott;1254514
slusnej fail, hned pryc od takovych "provideru"..
V době kdy se konektivita řešila v místě nebyla konkurence (menší město v Krkonoších) a ani nevím jestli tehdy něco podobného měli. Teď se právě řeší že net nejde a tak jsem na tu perličku narazil.
8. 1. 2016 10:59:57
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164259
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2016 11:12:55
Roznést na webech a najít lepší alternativu.
8. 1. 2016 11:12:55
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164258
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 11:39:45
Celkem nechápu, proč z toho děláte takovou aféru. Je přirozené, že když rodiče platí pár korun měsíčně nějakému lokálnímu providerovi, tak ten z toho těžko utáhne podporu 24/7. Vyřešil to tak, že pokud někdo tu podporu potřebuje i v sobotu, musí si připlatit. Mi to příjde fér, takhle si alespoň tu podporu 24/7 nemusí platit paušálně i ti, kteří ji nevyužijí.
8. 1. 2016 11:39:45
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164257
Roman
verified
rating uzivatele
(55 hodnocení)
8. 1. 2016 11:57:02
To je ještě dobré, když jsem bydlel u rodičů a v sobotu nejel net, musel jsem počkat až do pondělí abych to mohl nahlásit, telefon nedostupný a e-mail si četli až v pondělí...
8. 1. 2016 11:57:02
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164256
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2016 12:04:36
Fido123, mi přijde fér, že takový provider přijde postupně o všechny zákazníky. Pokud sám neví o poruše a zákazník ji musí nahlašovat a ještě za to platit...
8. 1. 2016 12:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164255
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 12:17:46
Napsal dusivk;1254550
Fido123, mi přijde fér, že takový provider přijde postupně o všechny zákazníky. Pokud sám neví o poruše a zákazník ji musí nahlašovat a ještě za to platit...
Máš malinko naivní představy o tom, co všechno zákazníci nahlašují. Ale i kdyby, tak příjde o zákazníky, no a? Taková jsou pravidla, líbí, ber, nelíbí, neber.
Kadeřnici taky roznášíš na webech, když nemá mytí hlavy v ceně stříhání?
8. 1. 2016 12:17:46
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164254
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 12:32:46
Napsal Fido123;1254541
Celkem nechápu, proč z toho děláte takovou aféru. Je přirozené, že když rodiče platí pár korun měsíčně nějakému lokálnímu providerovi, tak ten z toho těžko utáhne podporu 24/7. Vyřešil to tak, že pokud někdo tu podporu potřebuje i v sobotu, musí si připlatit. Mi to příjde fér, takhle si alespoň tu podporu 24/7 nemusí platit paušálně i ti, kteří ji nevyužijí.
Přes tři stovky měsíčně za né nějak extra zázračnou rychlost mi nepřipadá zas až tak pár korun.
A ještě jednou si to pořádně přečti - nejde o to že když chci něco zaplatit v sobotu tak zaplatím pětikilo za 'zásah', to bych celkem chápal. Ty to pětikilo měsíčně navíc platíš preventivně za tu možnost, že to v sobotu můžeš providerovi říct ;-)
8. 1. 2016 12:32:46
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164253
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2016 12:39:14
Napsal Fido123;1254557
Máš malinko naivní představy o tom, co všechno zákazníci nahlašují. Ale i kdyby, tak příjde o zákazníky, no a? Taková jsou pravidla, líbí, ber, nelíbí, neber.
Kadeřnici taky roznášíš na webech, když nemá mytí hlavy v ceně stříhání?
Kdyby neměla v ceně možnost reklamovat její špatnou práci a chtěla za to příplatek, tak bych ji roznesl.
8. 1. 2016 12:39:14
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164252
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 12:44:49
Napsal Kovboj;1254562
A ještě jednou si to pořádně přečti - nejde o to že když chci něco zaplatit v sobotu tak zaplatím pětikilo za 'zásah', to bych celkem chápal. Ty to pětikilo měsíčně navíc platíš preventivně za tu možnost, že to v sobotu můžeš providerovi říct ;-)
Není důvod, abych to četl znovu, pochopil jsem to napoprvé. To je normálni SLA, nic srandovního na tom nevidím.
---------- Příspěvek doplněn 08.01.2016 v 12:49 ----------
Napsal dusivk;1254564
Kdyby neměla v ceně možnost reklamovat její špatnou práci a chtěla za to příplatek, tak bych ji roznesl.
Ono se tady někde píše, že to připojení nelze reklamovat? Jistě, že lze, ale v předem daných dnech a hodinách. V Datartu ti taky nevymění rozbitý friťák v sobotu v deset večer.
8. 1. 2016 12:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164251
dusivk
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2016 12:59:04
Se na mne nezlobte, ale mít připojení od firmy, kde se v sobotu nikdo nedozví, že jim odpoledne kleklo připojení některých klientů a do pondělí ráno můžu čučet do zdi, tak takový provider na trhu nemá co pohledávat.
8. 1. 2016 12:59:04
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164250
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
8. 1. 2016 13:04:42
Napsal dusivk;1254575
Se na mne nezlobte, ale mít připojení od firmy, kde se v sobotu nikdo nedozví, že jim odpoledne kleklo připojení některých klientů a do pondělí ráno můžu čučet do zdi, tak takový provider na trhu nemá co pohledávat.
Náhlásit poruchu v sobotu můžeš emailem nebo SMS.
8. 1. 2016 13:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164249
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 1. 2016 13:52:47
tohle je naprosto normální stav, naopak je super, že to řikají otevřeně a netvrdí 24/7, ikdyž několik dní se člověk nikomu nedovolá.
Pomáhal jsem spravovat síť pár (asi pěti) sdružením poskytujícím internet ve středních čechách a kolem Jihlavy. Máte pár desítek až stovek zákazníků (žádná velkoměsta), HW se jen tak tak zaplatí, děláte to spíše pro zkušenost než pro peníze, trocha peněz na zaměstnance je, ale vejvar to není.
Málokterý aktivní prvek v těhle cenách na síti umí hlásit poruchy nebo umožňují sbírat metriky. Když se stane určitá porucha na routeru/směrovači, není tak snadné to hned vědět, z grafů a automatickou analýzou se dá něco poznat, ale pro realtime notifikace to není. U bezdrátových sítí (na kterých to většinou stojí) to je ještě mnohem horší, ač heartbeat prochází, může docházet k packetloss, který výrazně degraduje kvalitu spojení. Dalším velkým problémem je zahlcení sítě ve špičkách, saturace většinou zahraniční konektivity. Divné nebo chybové chování aktivních prvků je takový evergreen.
Také myslete na to, že lidé hlásí naprosto pro nás absurdní věci jako že jim "nejde internet" v případě, kdy se nemohou přihlásit na seznam, kdy si nepamatují svoje heslo nebo jim naopak nepřišel (na seznam) email, který očekávají, tak to bude internetem. Přes týden to člověk trpělivě řeší, ale o víkendu chce klid nebo někam si zajet :). Pak jsou ještě typy zákazníků, kteří v případě problémů vypínají/zapínají router, vytahují kabely a dávají zpátky nebo resetují router, aby se dostali do nastavení, samozřejmě to tím rozbijí.
Na druhou stranu tyhle sítě (netuším, jestli tahle) dělají často nadšenci, kteří se teprve na těch sítích zaučují, nemají za sebou 10 let zkušeností a dělají hodně chyb nebo nedokáží problémy tak rychle řešit, natož jim předcházet. Je to něco za něco, občas právě na žádost někam zajedu, něco jim zaškolím nebo vysvětlím, něco nastavím, tak vidím jak to funguje. Některý lidi obdivuji, co jsou vše ochotní dělat.
8. 1. 2016 13:52:47
https://webtrh.cz/diskuse/provider-zaplat-pokud-chces-oznamit-chybu-mimo-pracovni-dobu-co-si-o-tom-myslite/#reply1164248
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit