Zadejte hledaný výraz...

Prosím o kritiku mé webové prezentace

Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
1. 10. 2017 15:35:00
Dobrý den webtržníci,
chci Vás poprosit o kritiku mého webu, který využívám jako svou webovou prezentaci. Jak poznáte, zabývám se online marketingem, klasický PPCčkař a protože si chci "sáhnout" na větší klienty v oblasti PPC marketingu, trošku jsem poupravil svůj web http://jiwo.cz/.
Vím, že se jedná o wordpressáckou šablonu, nic extra, ale pro mé účely doufám stačí.
Rád bych zjistil, jak na Vás stránka působí, jestli si dovedete představit, že firma s milionovými obraty, která hledá PPCčkaře, mi po prohlédnutí mé stránky opravdu napíše a pokud ne, co by jí mohlo vadit.
Budu moc rád za konstruktivní kritiku, opravdu, koukejte mě nešetřit.
Díky moc, Jirka.
1. 10. 2017 15:35:00
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303905
-pavel-
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 10. 2017 15:44:06
Oprav si chybu v téhle větě:
Velké reklamní kampaňě
1. 10. 2017 15:44:06
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303904
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
1. 10. 2017 16:32:31
Napsal -pavel-;1414557
Oprav si chybu v téhle větě:
Velké reklamní kampaňě
Opraveno, děkuju.
1. 10. 2017 16:32:31
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303903
Ahoj, líbí se mi jednoduchý design. Co se mi nelíbí je text. Dlouhý text. A v rubrice "Kdo jsem" nenaformátovaný text, kterému zcela chybí nadpisy. Jen se na něj kouknu a už vím, že si ho nepřečtu celý (no a taky že ne, fakt jsem ho celý nepřečetla). Chtělo by to akci, odrážky, nadpisy. Ať se to čte rychle a svižně, ne aby se na to klient podíval a řekl si "proboha, tak tohle všechno musím přečíst". A nakonec si z celé A4 odnese to, co mu řekne třeba 6 odrážek (akorát mu to zabere 10x méně času). A lidi dneska čas číst nemají. Proč? Protože čas jsou peníze :)
Co bych upravila v textu obecně: nepiš o sobě, nepiš co TY umíš, co TY můžeš udělat. Mě nezajímá, co kdo umí. Mě zajímá, co z toho budu mít já. Piš o tom, co získají FIRMY, čeho dosáhnou, když si vyberou tebe.
Viz:
"Pomohu Vám dostat se na ty nejlepší pozice ve zbožových vyhledávačích, často se zde s minimální investicí daří dosáhnout nádherných prodejů. Spravuji profily na Zboží.cz, Heureka.cz (+Productads)."
VERSUS
"Vyhledávače vás budou milovat. Dostanete se na přední příčky a zákazníci vaše stránky uvidí dřív než konkurenci. To vše s minimální investicí."
No ale to je jen můj názor, třeba někdo bude mít opačný ;)
1. 10. 2017 16:59:38
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303902
Dobrý den, Jirko,
z podstránek mi vlevo nahoře trochu chybí proklik zpět domů na hlavní stránku. Ale možná je to jen můj zvyk. Nicméně rozhodně mi na podstránkách chybí call to action prvky (formulář/tlačítko). Nebál bych se to hodit pod ten slide s testimonialy. Určitě neurazíte i nějakým přihlášením k mailingu jako to dělá třeba pan Ungr.
Ať se daří.
1. 10. 2017 17:04:23
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303901
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
1. 10. 2017 17:28:19
Napsal Martina Polamová;1414569
Ahoj, líbí se mi jednoduchý design. Co se mi nelíbí je text. Dlouhý text. A v rubrice "Kdo jsem" nenaformátovaný text, kterému zcela chybí nadpisy. Jen se na něj kouknu a už vím, že si ho nepřečtu celý (no a taky že ne, fakt jsem ho celý nepřečetla). Chtělo by to akci, odrážky, nadpisy. Ať se to čte rychle a svižně, ne aby se na to klient podíval a řekl si "proboha, tak tohle všechno musím přečíst". A nakonec si z celé A4 odnese to, co mu řekne třeba 6 odrážek (akorát mu to zabere 10x méně času). A lidi dneska čas číst nemají. Proč? Protože čas jsou peníze :)
Co bych upravila v textu obecně: nepiš o sobě, nepiš co TY umíš, co TY můžeš udělat. Mě nezajímá, co kdo umí. Mě zajímá, co z toho budu mít já. Piš o tom, co získají FIRMY, čeho dosáhnou, když si vyberou tebe.
Viz:
"Pomohu Vám dostat se na ty nejlepší pozice ve zbožových vyhledávačích, často se zde s minimální investicí daří dosáhnout nádherných prodejů. Spravuji profily na Zboží.cz, Heureka.cz (+Productads)."
VERSUS
"Vyhledávače vás budou milovat. Dostanete se na přední příčky a zákazníci vaše stránky uvidí dřív než konkurenci. To vše s minimální investicí."
No ale to je jen můj názor, třeba někdo bude mít opačný ;)
Velmi užitečná připomínka, moc děkuju. O dlouhém textu vím a už na tom pracuji, ale pohled "co z toho klient bude mít", to mi nedošlo, promyslím to a zkusím texty sepsat lépe, pro-klientsky.
1. 10. 2017 17:28:19
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303900
StepanP
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
1. 10. 2017 17:28:27
Při zmenšování okna ti zasahuje text: "PPC markeťák s přesahem do SEO marketingu a zbožáků." do první položky v menu "Co dělám/Ceník" přesněji v rozměrech mezi 1240 a 1051 px. Tzn. že to dělá i na menších laptopech. :)
Obrázek: http://imgup.cz/image/LSOL
1. 10. 2017 17:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303899
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
1. 10. 2017 18:08:10
Napsal Martin Tkaczyk;1414570
Dobrý den, Jirko,
z podstránek mi vlevo nahoře trochu chybí proklik zpět domů na hlavní stránku. Ale možná je to jen můj zvyk. Nicméně rozhodně mi na podstránkách chybí call to action prvky (formulář/tlačítko). Nebál bych se to hodit pod ten slide s testimonialy. Určitě neurazíte i nějakým přihlášením k mailingu jako to dělá třeba pan Ungr.
Ať se daří.
Dobrý den Martine,
nejprve moc děkuji že jste si dal čas a web si prošel. Dříve jsem míval proklik "domů", který vracel na hlavní stránku, ale smazal jsem ho, protože na hlavní stránku se návštěvník dostane vždy když klikne na logo nebo reference a mít v headeru 3x odkaz, který nasměruje uživatele na hlavní stránku mi připadalo moc. Zkusím promyslet, jestli by nebylo dobré přejmenovat "reference" na "hlavní stránka", případně "úvodní stránka". Děkuju za podmět k přemýšlení.
Call to action prvky (napište mi) mám ve všech článcích příspěvků v blogu, u všech klientů v portfóliu, prakticky jsou všude kromě hlavní stránky. Na hlavní stránce mi připadalo humpolácké návštěvníka nějak okatě vyzývat ke kontaktu, "jen ať si nejprve projde co jsem zač a zváží, jestli jsem to, co hledá", proto jsem odkaz na kontakt vložil pouze jako odkaz na konec textu.
Přihlášení k mailingu plánuji, mám to na "to do" seznamu, takže děkuji za připomínku, tato možnost přibude.
---------- Příspěvek doplněn 01.10.2017 v 18:11 ----------
Napsal StepanP;1414578
Při zmenšování okna ti zasahuje text: "PPC markeťák s přesahem do SEO marketingu a zbožáků." do první položky v menu "Co dělám/Ceník" přesněji v rozměrech mezi 1240 a 1051 px. Tzn. že to dělá i na menších laptopech. :)
Obrázek: http://imgup.cz/image/LSOL
Pff, vidím, zjistil jsem, že to dělá i při zvětšování okna, když se dostanu nad 175% normální velikosti mého ntb. Přiznám se že nevím, jak s tímto zatočit, optám se mého wordpressáka, děkuji za postřeh.
1. 10. 2017 18:08:10
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303898
StepanP
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
1. 10. 2017 18:22:34
Myslím si, že úplně postačí, když opravíte to, na co jsem Vás upozorňoval. To se zoomováním je až vedlejší. :)
1. 10. 2017 18:22:34
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303897
JaraV
verified
rating uzivatele
1. 10. 2017 22:20:24
Zdravíčko Jiří,
určitě bych poupravil obrázky na webu - všechny. Náhledy referencí mi bijí do očí - nehodící se font, rozmazané, nekvalitní loga, rámečky. Dále bych zvážil změnit ikonku nad sekcí "Co dělám/ceník". V sekci o Vás bych zmíněné certifikáty možná naskenoval, případně vyžádal pdf, ale to už je jen prkotina:-) V poslední řadě bych zvolil větší odsazení mezi h1 a h2.
Jinak super, ať se daří:-)
1. 10. 2017 22:20:24
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303896
Radek
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
2. 10. 2017 09:43:05
Připravuji jak reklamy ve vyhledávací a obsahové síti, remarketingové kampaně, dynamický remarketing, tak i Google shopping.
Možná tak
Připravuji reklamy ve vyhledávací a obsahové síti internetových vyhledavačů.
Vytvářím remarketingové kampaně, dynamický remarketing a Google shopping.
Jinak dobrý, líbí se mi.
2. 10. 2017 09:43:05
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303895
BENQ
verified
rating uzivatele
2. 10. 2017 12:17:41
Nebudu hodnotit grafiku (zákazníka zajímají spíš reference a cena)
- trochu mi tam chybí pro lajka vysvětlení, jaký může být pro mě přínos investování do marketingu - srovnání apod.
Taky připaravuju vlastní web, ale volim méně informací na 1. stranu a více po rozkliknutí. Někoho zajímá jen "co do toho nasype a co mu to přinese" a někoho zajímá celková problematika.
Info v ceníku mi připadá dost vyhýbavé a určovat cenu za služby podle investice klienta mi nepřipadá moc rozumný (budu chtít kampaň na 100 KW, ale budu ochotný investovat jen 5K Kč, tak to budu mít levnější?)
2. 10. 2017 12:17:41
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303894
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
2. 10. 2017 13:35:56
Napsal BENQ;1414693
Nebudu hodnotit grafiku (zákazníka zajímají spíš reference a cena)
- trochu mi tam chybí pro lajka vysvětlení, jaký může být pro mě přínos investování do marketingu - srovnání apod.
Taky připaravuju vlastní web, ale volim méně informací na 1. stranu a více po rozkliknutí. Někoho zajímá jen "co do toho nasype a co mu to přinese" a někoho zajímá celková problematika.
Info v ceníku mi připadá dost vyhýbavé a určovat cenu za služby podle investice klienta mi nepřipadá moc rozumný (budu chtít kampaň na 100 KW, ale budu ochotný investovat jen 5K Kč, tak to budu mít levnější?)
Přínos marketingu rozepíšu, díky za tip.
Info v ceníku je hodně orientační, nevěděl jsem a do teď nevím, jak jinak to pojmout. Je pravda, že ve finále je cena v 90% případů rozdílná od ceníku, ale když bych to tam popsal po reklamních sestavách, tipuju že by tomu nebylo jinak a ještě by potencionální klient netušil, co si pod reklamní sestavou představit. Kdybys měl nápad jak to hezky "pro-klientsky" vymyslet, budu za něj moc rád.
---------- Příspěvek doplněn 02.10.2017 v 13:36 ----------
Napsal Radekovic;1414654
Připravuji jak reklamy ve vyhledávací a obsahové síti, remarketingové kampaně, dynamický remarketing, tak i Google shopping.
Možná tak
Připravuji reklamy ve vyhledávací a obsahové síti internetových vyhledavačů.
Vytvářím remarketingové kampaně, dynamický remarketing a Google shopping.
Jinak dobrý, líbí se mi.
100% souhlasím, vidím to tak že si projdu celý web a upravím slovosled. Děkuju.
---------- Příspěvek doplněn 02.10.2017 v 13:39 ----------
Napsal JaraV;1414616
Zdravíčko Jiří,
určitě bych poupravil obrázky na webu - všechny. Náhledy referencí mi bijí do očí - nehodící se font, rozmazané, nekvalitní loga, rámečky. Dále bych zvážil změnit ikonku nad sekcí "Co dělám/ceník". V sekci o Vás bych zmíněné certifikáty možná naskenoval, případně vyžádal pdf, ale to už je jen prkotina:-) V poslední řadě bych zvolil větší odsazení mezi h1 a h2.
Jinak super, ať se daří:-)
A máte představu o tom, jaký font by byl hodící se? Tohle je už třetí verze fontu a zatím z mého pohledu nejlepší, rád si ale nechám poradit. Ikonka nad co dělám/ceník, děkuju, upravím jí, zkusím vybrat něco vkusnějšího. Moc děkuji za zpětnou vazbu.
2. 10. 2017 13:35:56
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303893
BENQ
verified
rating uzivatele
2. 10. 2017 13:52:45
Já cenu rozlišuju na:
a/malý projekt (segment např. služby, výroba)
b/větší projekt (eshopy, pers. ag.) - více položek/KW nebo měnící se nabídka
+ doplňkové služby (výroba bannerů, dynamická reklama aj.)
Jinak si stejně dovolim kritiku ke vzhledu webu - vadí mi různé množství fontů, co nejdou k sobě - prostě to nemám rád :-D
2. 10. 2017 13:52:45
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303892
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 10. 2017 14:56:19
Když pominu grafický design, který je nezáživný a aplikace log klientů je spíš odstrašující tak, pak je tu plno textu, ve kterém se mi, jako potencionálnímu zákazníkovi velmi těžko orientuje ... Souvětí se dají zkrátit v jednoduchou větu a věta pak v krátkou formulaci, takhle je to jako pohádka byl jednou jeden PPC markeťák ... Některé formulace mi vykouzlily i úsměv na rtu, ještě napiš, že rád kreslíš a sportuješ a přeješ si světový mír :)
3. 10. 2017 14:56:19
https://webtrh.cz/diskuse/prosim-o-kritiku-me-webove-prezentace/#reply1303891
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit