Zadejte hledaný výraz...

Prosba o radu – zrušení zaplacené objednávky před expedicí a 14 denní lhůta na vrácení

Napsal propik;1042912
zákazník ti ušetril peniaze, že odstúpil od zmluvu skôr ako si mu tovar odoslal a ty ho chceš za to trestať strhnutím penazí za transakciu?
tohle je ten nejdebilnější argument, co jsem v poslední době četl :)
kdyby zákazník chtěl obchodníkovi ušetřit peníze(lol), tak by si v první řadě ani neobjednával něco (co se musí sehnat ze zahraničí), co si poté rozmyslí a zruší objednávku. Takovej zákazník je většinou akorát pěknej zm*d, a příjde mi opravdu vtipné se ho ještě zastávat :)
12. 1. 2014 09:53:07
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984509
K uzavreni smlouvy dochazi okamzikem potvrzeni objednavky. Takze pokud jste prijal penize a eshop ji zaslal potvrzeni objednavky, smlouva je uzavrena a z takove smlouvy uzavrene na dalku ma zakazice pravo odstoupit. O narokovani poplatku z transakce se v NOZ tusim nehovori.
12. 1. 2014 09:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984508
Napsal Mirator;1042955
tohle je ten nejdebilnější argument, co jsem v poslední době četl :)
kdyby zákazník chtěl obchodníkovi ušetřit peníze(lol), tak by si v první řadě ani neobjednával něco (co se musí sehnat ze zahraničí), co si poté rozmyslí a zruší objednávku. Takovej zákazník je většinou akorát pěknej zm*d, a příjde mi opravdu vtipné se ho ještě zastávat :)
dle mého nejde vůbec o zastávání se zákazníka, ale o konstatování faktu, že tím, že to zrušil ještě před odesláním to obchodníka vyjde levněji, než kdyby to poslal a pak v rámci lhůty 14 dnů od smlouvy zákazník odstoupil. Pořád to poštovné k ni, které musí proplatit při odstoupení od smlouvy vyjde dráž, než ty bankovní poplatky.
Jinak u nás toto řešíváme taky, ne moc často, ale řešíme. Prostě vrátíme peníze a jdeme dál.
12. 1. 2014 09:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984507
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
12. 1. 2014 09:59:24
Napsal Mirator;1042955
tohle je ten nejdebilnější argument, co jsem v poslední době četl :)
kdyby zákazník chtěl obchodníkovi ušetřit peníze(lol), tak by si v první řadě ani neobjednával něco (co se musí sehnat ze zahraničí), co si poté rozmyslí a zruší objednávku. Takovej zákazník je většinou akorát pěknej zm*d, a příjde mi opravdu vtipné se ho ještě zastávat :)
Ještě že nejsem nucen nakupovat u tobě podobně smýšlejících.
12. 1. 2014 09:59:24
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984506
Pavla M.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 1. 2014 15:55:02
Děkuji moc, víceméně se s tím smiřujeme, jen to naštve. A přijde mi, že u dost druhů zboží by 14 denní doba na vrácení vůbec neměla být. A někde naopak zase 14 dní vůbec není. "I když to kupuji na dálku."
Pokud si na dálku koupím zájezd, odjedu do hotelu a po týdnu napíšu cestovce, že se mi to vůbec nelíbí a že mi to nevyhovuje a basta a vraťte mi plnou částku a dopravné pěkne na můj účet.. A do 14 dnů. Proč toto není? Nebo si koupím lístky do kina přes internet, film zkouknu a pak jim řeknu, že odstupuji od smlouvy..
Napsal Radek O.;1042957
dle mého nejde vůbec o zastávání se zákazníka, ale o konstatování faktu, že tím, že to zrušil ještě před odesláním to obchodníka vyjde levněji, než kdyby to poslal a pak v rámci lhůty 14 dnů od smlouvy zákazník odstoupil. Pořád to poštovné k ni, které musí proplatit při odstoupení od smlouvy vyjde dráž, než ty bankovní poplatky.
Jinak u nás toto řešíváme taky, ne moc často, ale řešíme. Prostě vrátíme peníze a jdeme dál.
12. 1. 2014 15:55:02
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984505
Asi proto, že zhlédnutý film nebo prožitá dovolená se blbě vrací. Co myslíš? :)
12. 1. 2014 16:12:31
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984504
sh
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
12. 1. 2014 16:20:46
:)) uz aby zacli delat pro ty co chteji podnikat testy podobne jako na zbrojak, tohle je fakt dost.. :D
12. 1. 2014 16:20:46
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984503
Pavla M.
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 1. 2014 17:34:08
A proč by dovolená nemohla být na stejné úrovni jako např. televize? ...:-) Vím, že je to extrém, ale co dnes není, že?
Ale to už je pro některé jedince příliš těžký kalibr, proto raději končím diskusi na toto téma..:-)
Napsal Ondřej Veřtát;1043079
Asi proto, že zhlédnutý film nebo prožitá dovolená se blbě vrací. Co myslíš? :)
---------- Příspěvek doplněn 12.01.2014 v 17:36 ----------
Já jsem pro. Testy pro všechny eshopaře...:-)
Napsal sh;1043080
:)) uz aby zacli delat pro ty co chteji podnikat testy podobne jako na zbrojak, tohle je fakt dost.. :D
12. 1. 2014 17:34:08
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984502
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
12. 1. 2014 17:41:42
Napsal Pavla M.;1043099
A proč by dovolená nemohla být na stejné úrovni jako např. televize?
Protože pleteš dohromady služby a zboží.
12. 1. 2014 17:41:42
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984501
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 1. 2014 17:46:11
Já bych přispěl dotazem:
Vím od jednoho bývalého prodavače, že v Alze mají doslova radost z reklamací nového zboží nebo z vratek.Udajně to nějak souvisí s účetním odpisem zboží a tím , že ho pak znova prodají za zvýhodněnou cenu.
Nevíte o co se jedná?
12. 1. 2014 17:46:11
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984500
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 1. 2014 19:21:36
marat : a to maji radost ti prodavaci, nebo vedeni alzy ? :-) Nejak si neumim vysvetlit, jak se k prodavaci dostane, ze z toho ma vedeni radost - to jim jako poslou obeznik - kdyz nekdo neco vrati, tak se radujte, protoze je to pro nas vyhodne? :-)
Rekl bych, ze takova firma resi dane uplne jinym zpusobem, nez vratkami par ks zbozi.
12. 1. 2014 19:21:36
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984499
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
12. 1. 2014 19:25:37
Prodavači jsou tak školený. Mají nabízet zákazníkům výměny, místo oprav.
Mě jen zajímá, co za tím je. Jestli to jako malý, drobný prodejce nemohu použít také....:-)
12. 1. 2014 19:25:37
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984498
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 1. 2014 19:35:44
já nevím jak u jiných, ale platba kartou se vrací vždy přes kartové centrum. kliknu do adminu, zadám refundovat platbu a je to.
Jinak s vracením - nám se ted vrací dlabačka za 28tis a sněhová fréza za 36tis. oba dva typy jsme prodali tak jednou za 4 roky. At zije 14 denní lhůta.
12. 1. 2014 19:35:44
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984497
Matulik333
verified
rating uzivatele
12. 1. 2014 19:48:56
Napsal Pavla M.;1042895
Zákaznice objednala produkt, zaplatila kartou.
Při objednání věděla, že expedice potrvá cca 10 dní. Produkt byl dovezen ze zahraničí. Nyní zákaznice chce vrátit peníze a že odstupuje ve lhůtě 14 dní od kupní smlouvy. Chce vrátit plnou částku, kterou za zboží platila.
Napsali jsme ji, že jí vrátíme plnou částku, ale díky tomu, že neproběhla expedice nemůže logicky odstupovat od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní. A že ji odečteme bankovní poplatky (platba kartou + převod peněz na její účet). Je to sice málo, ale ...
Můj dotaz zní, zda na objednávku, která ještě nebyla expedována lze aplikovat 14 denní lhůtu odstoupení od kupní smlouvy? Netýká se to zboží, které by zákazník měl nejprve přijmout a rozhodnout se zda jej chce / nechce?
Řešili jste podobný problém? Nechceme se nechat neustále "šikanovat" některými zákazníky, proto bychom se rádi zeptali, zda máte někdo podobný případ. Vím, že se nabízí rada sklapnout paty a sklonit hlavu, ale někdy už je to od zákazníků příliš..:-)
Záleží od toho, ako máte ošetrené potvrdzovacie e-maily a tak.
Pokiaľ v prvom potvrdzovacom e-mailu následujúcom po objednaní a zaplatení máte niečo na sposob - Vaše objednávka byla doručena - a následne až v ďalšom e-mailu prijímate (akceptujete) objednávku može nastať situácia rozna:
za a) objednávku ste ešte v druhom e-mailu neakceptovali (zaplatené kartou je) - v tom prípade sa RUŠÍ (stornuje) OBJEDNÁVKA.
za b) objednávku ste už druhým e-mailom akceptovali - v tom prípade sa ODSTUPUJE OD KUPNÍ SMLOUVY (pretože momentom akceptace objednávky nastáva smluvní vztah)
Alebo to majú eshopy i tak, že majú v prvom e-mailu bezprostredne následujúcom po objednaní hneď aj prijatie (akceptovanie) objednávky.
V tom prípade sa vždy len ODSTUPUJE OD KUPNÍ SMLOUVY (pretože už v prvom e-mailu bola objednávka akceptovaná, tudíž nastal tým momentom smluvní vztah).
Záver: Záleží, ako to máte nastavené teda:-)
12. 1. 2014 19:48:56
https://webtrh.cz/diskuse/prosba-o-radu-zruseni-zaplacene-objednavky-pred-expedici-a-14-denni-lhuta-na-vraceni/strana/2#reply984496
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit