Zadejte hledaný výraz...

Prodej webu – nedokončeno

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
27. 6. 2014 17:20:29
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
27. 6. 2014 17:20:29
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035247
Pretty Plump
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 6. 2014 17:20:29
Dobrý den, mám dotaz. V květnu jsem přes webtrh prodala web. Platbu jsme obdržela, následně jsem provedla kroky k převodu webu. Nastala však situace, že nebylo možné provést převod přes sms a e-mail zprávu, musela jsem tedy vytvořit písemnou žádost, kterou jsem odeslala a kontaktovala kupujícího o jiném postupu převodu, zaslala mu také potřebný dokument, který stačilo jen podepsat a odeslat na požadovanou adresu. On však nereagoval na e-mail ani můj telefonický kontakt, žádost neodeslal, tudíž nebylo možné, aby správce provedl změnu majitele. Nyní po třech týdnech žádá vrácení peněz dost nevybíravým způsobem s tím, že převod nebyl uskutečněn, což je pravda, ale já podnikla všechny potřebné kroky k tomu, aby se tak stalo. Má právo od obchodu v tomto případě odstoupit?
Děkuji za odpověď
S pozdravem
Naďa Vávrová
27. 6. 2014 17:20:29
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035248
Dobrý den,
počkáme na vyjádření kupujícího.
Podle vašeho popisu jste vše provedla správně a obchod by se měl dokončit.
27. 6. 2014 17:36:32
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035246
autozine
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 6. 2014 18:39:44
dobrý den, od odeslání peněz uběhla spousta času, dodnes nemam z webu nic. Ani přístup do administrace, ani obsah ftp, ani databázi. Nejdříve probihal převod domény přes wedos, vše potrebne bylo z me strany učiněno. Bohužel následně prodávající převod zrusila s tím, že má na wedosu špatně email, a tak nejde převod elektronicky uskutečnit. To je ale problém, protože Já jsem momentálně několik měsíců v zahraničí na mistech kde je pro mě komplikace uredne ověřovat podpisy a odesílat dokumenty poštou. Kdybych věděl, že druha strana není schopna udelat elektronický převod, tak se aukce nezucatnuji. Jen komplikace s tím spojené (pošta, uredne ověřeny podpis) pro mě mají větší cenu než 5000 Kc, který jsem za web dal. Za web od kterého nebyla schopna druha strana za více jak měsíc poslat jediné pristupove údaje! O web již nemám zájem, jsem celou věci naprosto znechucen A chci vrátit peníze. Pokud má druha strana problém s poplatky pro webtrh.cz, rad je za ni zaplatim, ať mi pošle 5000 minus poplatky pro Vas.
S pozdravem a přáním pěkného dne, Jan Šimr
27. 6. 2014 18:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035245
Pretty Plump
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 6. 2014 18:49:57
Dobrý den, děkuji za odpověď. Opravdu jsem se snažila vše dokončit - měla jsem u poskytovatele služeb nastaven nefunkční e-mail (ten mi nastavoval bývalý webmaster a já se toho nevšimla), tudíž jsem nemohla dokončit převod sms a e-mailem, jakmile jsem toto zjistila, okamžitě jsem kupujícího kontaktovala a odeslala svoji písemnou žádost o převod poskytovateli wedos (žádost však musí poslat i druhá strana a to do 14ti dnů). Bohužel, už nebyla možná s kupujícím komunikace. Nyní mi vyhrožuje trestním oznámením a poškozováním mého jména, přestože jsem mu znovu vše vysvětlila a snažila se o dokončení prodeje, nabídla mu znovu odeslání písemné žádosti. Není v mém zájmu někoho poškozovat, na prodávaném webu už od ledna nepracuji. Celá tato situace je mi dost nepříjemná a ráda bych vše co nejrychleji vyřešila.
S pozdravem
Naďa Vávrová
27. 6. 2014 18:49:57
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035244
Podle našich záznamů jste se, pane Šimre, od ukončení aukce připojoval na Webtrh z ČR.
Mohl jste tedy jednoduše zajít na poštu a během deseti minut na Czech Pointu smlouvu podepsat a rovnou odeslat.
Ať už jste ale byl v zahraničí nebo ne, měl jste s paní Vávrovou komunikovat. Emaily fungují i v Chorvatsku.
Jelikož jste se ale přestal ozývat a vynořil jste se po několika týdnech až s požadavkem na vrácení peněz, usuzuji, že jste prostě aukci nechtěl dokončit a zaonačil to tak, aby se zdálo, že ona vám nechce vyjít vstříc.
Paní Vávrová, vracím vám aukční poplatky. Vraťte prosím panu Šimrovi částku za web a udělte mu negativní hodnocení.
Omlouvám se za jeho chování. Aukci můžete vystavit znovu.
28. 6. 2014 10:49:02
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035243
Pretty Plump
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
28. 6. 2014 13:30:30
Dobrý den, pane Schlemmere,
děkuji Vám za rychlou reakci i vrácení aukčního poplatku. Samozřejmě panu Šimrovi peníze vrátím, negativní hodnocení mu udělím. Vy za jeho chování nemůžete. Též se domnívám, že pan Šimr obchod dokončit nechtěl, tedy záhy si jej rozmyslel. Tomu nasvědčuje jeho jednání od samého začátku, kdy jsem ho neustále musela vyzývat ke komunikaci ohledně obchodu. Od začátku vše odkládal a poté už nekomunikoval vůbec.
Přeji Vám mnoho úspěchů a co nejméně nepříjemných sporů
S pozdravem
Naďa Vávrová
28. 6. 2014 13:30:30
https://webtrh.cz/diskuse/prodej-webu-nedokonceno/#reply1035242
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit