Zadejte hledaný výraz...

Procesy ve vašem e-shopu

unabombe
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
17. 5. 2013 11:26:49
Napsal Iceman_21;950233
zaměstnance již brzy mít budu, ale později, veškeré finance dáváme do rozvoje dalšího eshopu, před dvěma lety jsme otevřeli salon, taky vysoká investice..... Eshop již docela frčí, ale prostě to trvá než si člověk udělá stálou klientelu, navíc marže v našem oboru nejsou tak velké
Jo, pokud to nekam smeruje a ma to vyvoj tak to je jina, clovek ale nesmi stat na miste. Kdyz se to stane mel by se zamyslet co dela spatne. drzim palce
17. 5. 2013 11:26:49
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902236
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 5. 2013 11:27:11
Tak to máte kvalitní projekty, protože ve většině projektů se spíš zezačátku dotuje a když už je to lepší tak tipuju nejde o to dát za brigádníky část příjmů, ale celej příjem, takže proto si to dost lidí radši obstarají sami. Když se k tomu jstě přidá nedůvěra v najmutou pracovní sílu, tak ty rozpaky i docela chápu.
Je ovšem jasné, že z hlediska další prosperity je to nevhodné uvažování.
17. 5. 2013 11:27:11
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902235
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
17. 5. 2013 13:27:52
Napsal inet-creative;950169
No...
u mého klienta fungují body 1 - 5 (viz. init.22) jen v různém pořadí a v různém stádiu průběžnosti.... ono odbavit 150 - 250 objednávek denně se už nedá takto naplánovat :-)
---EDIT:------
ještě dodám, že průměrná objednávka má 20 - 25kg a sestává z 5ti - 8mi položek
--- / EDIT----
Což mě vede k myšlence, že vlastně závidím těm, kteří to ještě dokážou sepsat takto bod po bodu v daném pořadí :-)
My odbavujeme v jednom shopu cca 100 obj. denně - o Vánocích jsme v tomhle režimu řešili i 400 obj./den a dle mě je důležité, aby šly tyhle procesy jednoduše definovat a rozfázovat (samozřejmě hodně věcí se dělá paralelně v několika lidech), ale zásadní činnosti jsou zhruba tyhle a některé jsou na sobě závislé .. pokud se to dodržuje, tak to lze lépe optimalizovat / automatizovat a pokud je potřeba nových sil, tak se jim zadají jednoduché úkoly, které jen opakují a postupně se jim přidávají nové.
Zkrátka mě jen zajímalo, že kdybychom dopracovali náš systém a nabídli ho i ostatním e-shopům, tak zda by dokázaly ty kroky adaptovat.. Ostatně si nemyslím, že by ty jednotlivé aktivity mohly být diametrálně odlišné u většiny ostatních shopů - banku je potřeba stáhnout, vybrat zásilky pro expedici také atp.
17. 5. 2013 13:27:52
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902234
Napsal init.22;950271
Ostatně si nemyslím, že by ty jednotlivé aktivity mohly být diametrálně odlišné u většiny ostatních shopů - banku je potřeba stáhnout, vybrat zásilky pro expedici také atp.
No nemyslim si.... každý má jiné pořadí, jiný systém skladu, objednávek apod...
Jaký systém chcete nabízet?
17. 5. 2013 14:35:25
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902233
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
18. 5. 2013 12:06:12
Na pořadí až tak záležet nemusí .. ale jak jsem psal, tak třeba před expedicí je potřeba alespoň projet e-maily jestli zákazník něco nezrušil nebo nechtěl změnit a pokud máte platby i převodem tak stáhnout banku, aby se toho dalo vybavit co nejvíc najednou .. zbylé úlohy už jsou víceméně nezávislé, ale jde mi primárně o to "jádro" ..
Už jsem to psal v jiných diskuzích - původně jsme dělali e-shopy na zakázku a pak přišel známý, jestli do toho nechceme jít s ním na podíl - takže jsme se jako programátoři snažili vše co nejvíce zjednodušit či zautomatizovat a to zároveň tak, aby to nebylo na míru jen tomu známému, ale stejný systém jsme pak prodávali i ostatním a zatím z hlediska procesů s tím neměl nikdo problém. Teď jsme ve fázi, že bychom už ten systém chtěli nabízet zaběhlým e-shopům jako právě nástroj na zrychlení práce (taková vylepšená Pohoda) a potřebujeme vědět, jestli nenarazíme na to, že spousta e-shopů má ty postupy úplně odlišné (ale zastávám názor, že co se týče nákupu, expedice a komunikace tam není moc co měnit, alespoň s ohledem na to, v čem ten systém může pomoct).
18. 5. 2013 12:06:12
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902232
Maria980
verified
rating uzivatele
19. 5. 2013 09:58:35
Ako riesite vybavovanie objednavok ?
Mam v kazdej objednavke tovar od viacerych dodavatelov. Na niektory tovar sa caka aj 4 tyzdne.
Spravovat objednavky kde je strasne vela dodavatelov je celkom komplikovane.
Teraz sa vytahuju produkty od rovnakeho dodavatela z objednavok a raz za par dni sa odosle objednavka dodavatelovi..
Problem je ze niektory tovar uz nie je na sklade, na iny sa musi dlhsie cakat. To vsetko sledovat je dost velky problem.
Kazdy eshop ma moznost nastavit stav celkovej objednavky ale je potrebujem nastavit stav /objednane, na sklade, nie je, stornovane, .../ kazdeho produktu zvlast z objednavky.
Eshop bezi na Preste.
Mate nejaky soft na spravu objednavok voci dodavatelom ?
19. 5. 2013 09:58:35
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902231
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 5. 2013 13:47:46
U nás to máme právě rozděleno do dvou bloků - expedice ukazuje pouze objednávky, které se dají s ohledem na aktuální sklad a jejich stav (nesmí být stornované, pozastavené, nezaplacené při platbě převodem atp.) zaslat a fungují jako fronta - pokud tam jsou objednávky, kde je málo kusů skladem, tak se znázorní následovně a je možnost zboží mezi nimi drag&dropem přeházet (např. tak, aby jedna hra neblokovala velkou objednávku, která přišla krátce po ní).
To, co je potřeba objednat u dodavatelů (více ks v obj. než je skladem) hlídá subsystém "Nákupy", kde rovnou vidíme spárované nabídky od jednotl. dodavatelů a klikáním na tyto nabídky se zboží rovnou u některých dodavatelů objednává a dále pak eviduje v našem systému v objednaném zboží (druhý obrázek). Výhodu to má, že pokud dodavatel odepíše, že něco již nemá, tak se ta položka vyhodí z jeho objednávky a spadne opět do seznamu k nákupu. A nakonec když přijde zboží od dodavatele, tak se vybere od kterého a systém si již pamatuje co je od něj objednáno, tak se to jen potvrdí a je to.. Neskutečně to zrychluje celý proces a jeden člověk tak může hlídat nákupy a příjem zboží i ve větším e-shopu..
Zatím je to pouze součástí administrace našich e-shopů, ale chceme z toho udělat právě externí IS pro e-shopy, který půjde napojit na váš již zaběhlý e-shop. Ukázka nákupů je zhruba tak 1/5 toho, co se dá v běžném shopu vylepšit.
19. 5. 2013 13:47:46
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902230
Maria980
verified
rating uzivatele
19. 5. 2013 14:19:41
mi takmer vsetko objednavame od dodavatelov -takmer nulovy sklad. Ziadny dodavatel nema svoje produkty v elektronickej forme.
Takze objednavky sa riesia manualne cez mail + sa posliela obrazok tovaru aby to v PL nepoplietly a vyrobili to co chce zakaznicka ;)
19. 5. 2013 14:19:41
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902229
init.22
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
19. 5. 2013 14:25:41
Díky za objasnění - v jednom z našich shopů to mají podobně. Zboží objednávají buď z letáků anebo podle toho, co mají na prodejně/showroomu. V těch nákupech se právě kvůli tomu dají i naklikat objednávky k dodavatelům, kteří položku v ceníku nemají, ale Vy víte, že to od nich berete, takže to propojení s jejich katalogem je spíše pomůcka pro aktualizaci dostupností. Jinak zbytek by fungoval analogicky.
19. 5. 2013 14:25:41
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902228
init.22: pěkně to máte zpracované jen co je pravda.... konečně jsem získal představu co tím dotazem vlastně myslíte :-)
Pokud z toho uděláte IS s xml komunikací (nejen eshop, ale i dodavatelé) pak to bude určitě zajímavý počin - zvlášť, pokud nastavíte schopnou cenovou politiku.... asi bych měl rovnou zájem (případně se nebráním spolupráci při vývoji napojení - u mě primárně Open Cart) .... kdyžtak PM ;-)
EDIT: Ještě mě napadá, že do OC by se z toho dalo udělat modulové řešení, případně to přímo integrovat do kódu (což není šťastné z hlediska budoucích aktualizací, ale přináší to více možností v integraci)
20. 5. 2013 08:38:40
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902227
Iceman_21
verified
rating uzivatele
20. 5. 2013 17:34:23
většina našich dodavatelů pomalu nemá ani ceníky v excelu natož aby jsme viděli co je skladem :D vše objednáváme emailem a často se stává co přijde to přijde, dále si některé objíždím sám a nabírám zboží ve skladu co potřebuji
20. 5. 2013 17:34:23
https://webtrh.cz/diskuse/procesy-ve-vasem-e-shopu/strana/2#reply902226
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit