Zadejte hledaný výraz...

Proč nemají největší eshopy on-line chaty?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
9. 12. 2016 09:13:32
U shopu s desítkami tisíc přístupů to prostě není lidsky realizovatelné, navíc aby to fungovalo tak by operátoři museli opravdu dokonale znát nabízené zboží a nejenom spoléhat na popis uvedený na eshopu. U velkého eshopu opět těžko realizovatelné.
A i u "menšího specializovaného" eshopu je to problematické, měli jsme to asi tak měsíc a spíš než větší konverze to přineslo o něco víc dotazů které nevedly k objednávce. Část klientů na něj reagovala dokonce špatně. Takže to šlo pryč a nijak nám to nechybí.
9. 12. 2016 09:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242147
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 12. 2016 09:21:10
Mě osobně to také štve, ale to není vůbec směrodatné. Jakmile mi vyskočí onlinechat a ještě to vydá nějaký zvuk, štve mě to zhruba podobně, jako když vejdu do krámu a ještě než si otřu boty o rohožku, už mě prodavač otravuje slovy "mohu vám nějak pomoci" ... když budu chtít, tak se zeptám. Takže si dokážu představit, kdyby to byl jen pasivní prvek, který by nijak neobtěžoval, ale byl tam a svítilo tam "online" ... ale to je tak všechno.
9. 12. 2016 09:21:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242146
my chat mame.. sam o sobe jeho pritomnost konverzni pomer nijak nemeni
- nicmene je to extremne narocne na kapacity lidi
- prumerny chat trva 7x dele, nez hovor
- psat je slozitejsi na cas i na vyjadrovani
- vetsina dotazu (u nas) jsou hodne odborne a ani pri nejlepsi vuli je neni schopno nikdo kvalitne zodpovedet, takze je treba si pak brat kontakty, zjistit a dat vedet a to mame jen jeden segment kosmetiky a parfemu. Takovy multistore, co ma od masticky na kuri oko po vrtulnik je chat nesmysl, protoze na 99,999% dotazu by ten clovek neodpovedel. Ono staci si zavolat do multistore obchodu a chtit po operatorovi info o pneumatikach, televizi a notebooku najednou a mate smulu
- spousta dotazu je o tom, co tam clovek vidi na webu typu (kdyz tam pisete, ze mim to dorazi zitra, dorazi mi to zitra?)
A pres ten veskery servis skrze chat shop vykazuje stejny vykon, at tam je, ci neni. Je to draha a casove narocna sluzba pro lidi, zprijemnite jim nakupovani, maji lepsi komfort apod.
plus byvaji vtipni lide :)
9. 12. 2016 09:45:24
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242145
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 12. 2016 10:30:11
My chat taky máme a je přínosem. Nejdůležitější je (spoň pro nás) kontakt s klientem a budování důvěry.
Beraniste: - Pracovní slepota ;) Taky s tím občas mám problém, ale pokud se něcco nelibí mně, tak to neznaméná, že se to nelíbí všem.
9. 12. 2016 10:30:11
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242144
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 12. 2016 10:41:52
Pekelníku, to myslíte na webu atis.cz? Právě na to koukám a píšete, že odpočíváte. Ani se vám nedivím takto při pátku :-) Jako vy to máte takhle v off-line módu a zdá se vám to přínosem? A jak s tím pracujete? Používáte opakovaně emaily, posíláte novým kontaktům nějaké poukazy, máte to otagované pro RTG popř. vytváříte z nasbíraných emailových kontaktů publika? Jaká jsou čísla ... rozdíly konverzních poměrů apod? Pro mne "budování pozitivního PR" má asi takovou hodnotu, jako když vám PPC opičáci nedokáží dodržet stanovené cíle a ohání se budováním brendu.
9. 12. 2016 10:41:52
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242143
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 12. 2016 10:49:28
Aha :) Děkuji za upozornění, jdu se podívat na ženský proč odpočívají a kdyžtak si přilehnu :) Už by to mělo být v pořádku. Mrknu se na cisla, jak budu mit chvilku.
9. 12. 2016 10:49:28
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242142
No... já mám sociální fóbii... nerad telefonuju s lidma, a ještě k tomu s cizíma lidma. Pro mě chat dobrej, ale když není, zeptám se na FB nebo mailem.
Rozhodně pokud vlezu na stránky, kde na mě po pár vteřinách štěkne zvuk, a otevře okno chatu s univerzální větou typu: "Dobrý den, jak Vám můžeme pomoci?" tak to zavírám a odcházím. Přeci až se budu chtít zeptat, tak se zeptám.
Ale nevím, asi nebudu reprezentativní vzorek :-) tak to ber jen jako výkřik do větru :-)
9. 12. 2016 10:58:42
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242141
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
9. 12. 2016 11:36:49
Ta uvodni veta "Dobry den, jak Vam muzeme pomoci?" je fakt priserna .. Na nekterych eshopech vam napisou i 2x a nekdy mam pocit jako by me nekdo sledoval :D Jako kdyz prijdete k vietnamcum do obchodu.
A jinak taky uprednostnuji online podporu / email.Muzu si tak vklidu rozmyslet co napisu a jak popisu muj problem .. Misto blekotani do telefonu :D.
9. 12. 2016 11:36:49
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242140
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 12. 2016 11:55:02
Takže zatím má s chatem někdo takovou a někdo onakou zkušenost. Tak si říkám, že opravdu to tam mít tou nenásilnou formou někde stranou by nemuselo být na škodu. Možná ve spojení s nějakou jednoduchoučkou analytikou ... co je to za člověka, zda už někdy nakoupil atd. a podle toho mu třeba druhý den poslat kupon by nemuselo být špatné.
9. 12. 2016 11:55:02
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242139
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 12. 2016 12:07:33
Radek O.: "nicmene je to extremne narocne na kapacity lidi" - ja mam na to urcite trochu zkresleny pohled, ale vzdy mi pripadalo, ze tohle je presne ten typ prace, ktera se da delat uplne v pohode z domova (po nejakych skolenich) + stihat u toho dalsi veci. Pokud je to tak, ze vetsinu dotazu stejne neni nikdo schopen hned zodpovedet, tak mi moc nepomuze, ze sedim u vas a ne doma. :) Ovsem rozdil je v tom, ze kdyz jsem doma, tak budu vyrizovat pripadne dotazy na chatu klidne v patek ve 23h v noci, coz z kancelare proste nehrozi.
To ted teda pisu subjektivne za sebe, ale celkove je takovych lidi spousta, kteri jsou hodne on-line a klidne by to delali.
9. 12. 2016 12:07:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242138
Honza Vorel
verified
rating uzivatele
9. 12. 2016 12:18:10
Smartsupp jde nastavit aby neotravoval. V offline může být i úplně skrytý.
Osobně si ho zapínám občas večer doma, mám nastaveno "Jsem online i teď večer, klidně se ptejte", zakázané veškeré automatické kraviny jako Jak Vám můžeme pomoci, vidíme, že jste tu poprvé, jsme rádi, že jste se vrátil apod.,
Většinou když se někdo v pozdních večerních hodinách na něco zeptá, tak hned nakoupí. Když jsme to měli zapnuté v pracovní době, tak byla spousta zbytečných dotazů ale skoro žádné konverze, zákazník Vás vyzpovídal a šel to zkusit jinam.
Takže defaultně máme Smartsupp skrytý, největší jeho přínos vidím ve videonahrávkách pohybu zákazníka po e-shopu, tam jsou vidět zajímavé věci.
9. 12. 2016 12:18:10
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242137
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 12. 2016 12:18:21
Ale hodně on-line nestačí. 24h/denně online a min. pět let bez jediné chybičky a jediného přerušení spojení. Jedině tak to má smysl a marně si lámu hlavu s tím, jak tohle zařídit.
9. 12. 2016 12:18:21
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242136
_Nightmare_
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
9. 12. 2016 12:41:26
beraniste: OK, pripoustim ze 24/7 bych nedal ani v dobach sve nejvetsi chatovaci "slavy", kdy jsem na Lidech v pohode mel pres 120h/tydne. :) Nicmene zase je otazka, kolik tak lidi muze nakupovat ve 4 rano. :)
9. 12. 2016 12:41:26
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242135
Tomáš J.
verified
rating uzivatele
9. 12. 2016 12:42:30
Chat má velký význam pro cizince co moc nezvládají jazyk aby použili telefon. Bojí se rychle mluvících operátorů.
Chat je v takovém případě rychlejší než email a s použitím Google translator se nebojí....
Jestli máte takové zákazníky tak to bude přínos.
9. 12. 2016 12:42:30
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242134
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
9. 12. 2016 12:45:49
Napsal _Nightmare_;1344994
beraniste: OK, pripoustim ze 24/7 bych nedal ani v dobach sve nejvetsi chatovaci "slavy", kdy jsem na Lidech v pohode mel pres 120h/tydne. :) Nicmene zase je otazka, kolik tak lidi muze nakupovat ve 4 rano. :)
Ale pokud to má člověk dělat jinak, nebo lépe, tak jiný způsob výrazného odlišení se nevidím. Cokoliv jiného mi přijde spíš ku škodě. Lidé budou naštvaní, když uvidí chat, budou ho chtít použít a do 10s neobdrží odpověď. No já to zkoušet nemohu, protože nemám lidi, co mi tam mohou sedět 24/7, ale kdyby to šlo ...
9. 12. 2016 12:45:49
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/2#reply1242133
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit