Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Proč nemají největší eshopy on-line chaty?

Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
15. 12. 2016 12:20:33
Napsal beraniste;1346464
To s těma mobilama tu ještě nepadlo - pravda
Chatovat se da i pri prohlizeni na mobilu.
15. 12. 2016 12:20:33
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/4/#reply1242117
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 12. 2016 12:37:20
Napsal iPekelnik;1346519
Chatovat se da i pri prohlizeni na mobilu.
To asi jo Pekelníku, ale musí to být pekelné :-)
15. 12. 2016 12:37:20
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/4/#reply1242116
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 12. 2016 14:51:06
Napsal beraniste;1346454
A udělat chat pouze pro registrované a ty co již nakoupili, jako službu navíc?
Pomoc potřebují hlavně noví zákazníci, takže tahle verze by nedávala moc smysl.
Navíc když už by chtěl pomoci "starý zákazník", tak by spíš šlo o složitější dotazy a ty by nezvládala dělat nějaká obyčená námezní síla...
15. 12. 2016 14:51:06
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/4/#reply1242115
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 12. 2016 15:40:49
Hele, tak fakt nevím Kovboji. Ano, nebylo by to o nových zákaznících, ale udělalo by se s 20% práce možná 80% muziky. Pomáhal byste někomu, kdo už provedl nějakou interakci a mohl byste ho motivovat k opakovanému nákupu. Když už byl takový zákazník ochoten nakoupit jednou, tak naše ceny a podmínky zná. Nebylo by pak tak častým jevem, že by si přišel jen pro podporu a pak šupky dupky na Heureku. Navíc by se chat zpřístupnil i těm, co si např. nechali poslat na mail slevový kód, nebo se zaregistrovali apod. Nevím, jak jinak odfiltrovat ty, s kterými by byla komunikace drahá a jak nabídnout některým zákazníkům o které stojíme, něco navíc. Oni mohou volat prakticky stále a vždy jim to někdo vezme, ale jak tu bylo řečeno ... někdo na ty telefonáty prostě není.
To, aby se neřešilo jen "kdy ta objednávka přijde", se dá přeci také ošetřit. Pokud má zákazník právě aktivní objednávku, tak hold chat nevyběhne. Ale to záleží na tom, jak by se to pojalo. Spíš bych to nechal opravdu plošně pro všechny, co objednali.
15. 12. 2016 15:40:49
https://webtrh.cz/diskuse/proc-nemaji-nejvetsi-eshopy-on-line-chaty/strana/4/#reply1242114
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit