Zadejte hledaný výraz...

Problém s rezervačním serverem Agoda.com

Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 2. 2013 09:55:12
Ahoj,to bych nebyl zase já aby se nevyskytnul nějaký problém.Zarezervoval jsem si hotel v číně přes tento server.Zaplatil ihned přes Paypal a na email jsem v sobotu dostal tento email:
Děkujeme Vám za rezervaci s Agodou. Vaše rezervace je zpracovávána a náš tým Vám pošle Váš hotelový poukaz během následující hodiny. Prosím, předložte jej v hotelu při přihlášení.
Přejeme Vám příjemný pobyt.
Tým Agoda.com.
Samozřejmě žádný email nepřišel a podpora nereaguje na moje emaily a telefon tak je jenom automat.Když jsem se koukal opět na ten hotel tak už je vyprodaný....napadá někoho co mám nyní dělat?dík
4. 2. 2013 09:55:12
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-rezervacnim-serverem-agoda-com/#reply861852
Tak kdyz jsi platil pres paypal, pozadej o refund..
ale pockal bych jeste den, prece jenom kdyz jsi to delal o vikendu..
4. 2. 2013 10:10:25
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-rezervacnim-serverem-agoda-com/#reply861851
Martin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 2. 2013 11:12:02
no na to že tam mají že podpora funguje 7/24 tak je to nějaké dlouhé....Přes booking hotels atd mě zase nefunguje platební karta Mastercard i když normálně sní na internetu platím...
---------- Příspěvek doplněn 05.02.2013 v 09:45 ----------
ufff tak dobry...už to poslali...
4. 2. 2013 11:12:02
https://webtrh.cz/diskuse/problem-s-rezervacnim-serverem-agoda-com/#reply861850
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit