Zadejte hledaný výraz...

Přišlo použité/poškozené zboží. Vrátit nebo reklamovat?

Dominik
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 8. 2016 15:28:21
Ahoj, v jednom českém eshopu jsem si objednal hasičák do auta. Po měsíci čekání dorazil, ale bohužel celá krabice zevnitř popráškovaná, hasičák to samé a pojistka venku. Vypadá to, že to při balení někdo trochu odfláknul a při přepravě se spustil. Vystříkala se samozřejmě jen část, ale i přesto bych to rád s eshopem řešil.
Napsal jsem jim trochu naštvaný email, na který mi odpověděli, že si příště mám radši nakoupit jinde, protože "nejsou zvědaví na moje blbé kecy", doslova. Prý jej mám poslat na reklamaci a v zákonné lhůže mi bude vyhověno. Opravdu se taková situace řeší reklamací? S přístupem jaký k situaci měli v emailu se trochu bojím, aby mi po měsíci akorát nenapsali, že mám smůlu a použitý hasičák reklamovat nelze.
Jak toto nejlépe řešit? Díky.
11. 8. 2016 15:28:21
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216937
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 8. 2016 15:30:14
Tak pokud je to co píšeš 100% pravda, začal bych tim že bych zde uveřejnil jméno eshopu kde jsi nakoupil, protože tohle je neskutečná neomalenost prodejce.
11. 8. 2016 15:30:14
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216936
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 8. 2016 16:02:16
Mas pravo odstoupit do 14ti dni od smlouvy, takze to ucin, mas na to pravo bez ohledu an to zda vec dosla poskozena nebo ne, reklamaci at si resi oni s dopravkou nebo se zamestanncem co to blbe zabalil, neni to tvoje starost... pokud toto odmitnou, pohroz ČOI a pokud i presto odmitnou, pak je na tu ČOI opravdu nahlas... Vicemene neni co jineho delat, asi nejde o takove penize aby pak treba pozdeji melo smysl se o tu castku soudit, ale ona vetsina takovejch vykuku povoli hned pri pohruzce coikou...
11. 8. 2016 16:02:16
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216935
Jen aby ta neomalenost čirou náhodou nezačala u toho "trochu naštvaného mailu". Přeci by neměl být problém psaní mailu o hodinku odložit až hlava vychladne a napsat slušný mail. Slušné jednání dělá zázraky.
11. 8. 2016 16:21:26
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216934
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
11. 8. 2016 16:23:44
Ondro bez ohledu na to jak neomaleny email jim napsal, tak odpovedet takhle neni profesinalni, navic jak rikam, prodejce odpovida za to aby zbozi v dobe predani bylo v poradku, pokud neni, musi ho bud vymenit nebo vratit penize, tohle proste neni na reklamaci... :)
11. 8. 2016 16:23:44
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216933
Jaroslav-Kral.cz
verified
rating uzivatele
11. 8. 2016 16:26:29
Odstoupení od smlouvy ti přinese méně starostí, takže bych šel do něj. Samozřejmě počítej s pesimistickou variantou, že se i tak budou cukat, takže všechno nafotit a zajistit si ideálně nepříbuzného svědka, který tě to viděl rozbalovat.
11. 8. 2016 16:26:29
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216932
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 8. 2016 19:40:17
Určite odstúpte od zmluvy.
11. 8. 2016 19:40:17
https://webtrh.cz/diskuse/prislo-pouzite-poskozene-zbozi-vratit-nebo-reklamovat/#reply1216931
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit