Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prasklý monitor – notebook

skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
11. 7. 2011 23:34:28
opravu 15.4 LCD Ti udelam za nejakych 3000Kc vcetne LCD a vcetne dokladu. Pokud je to 15.6 LED je to drazsi kvuli cene panelu. Telefon na me 605526147 Brno
Pro vsechny zajemce je to jemna a casove narocna prace a na pockani to urcite nedelam.
11. 7. 2011 23:34:28
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138557
Tkim
verified
rating uzivatele
(50 hodnocení)
3. 10. 2011 14:36:38
Já mohu vřele doporušit servis notebooků
Chtěl jsem říct, že já jsem schopen udělat výměnu též za nákupku + 400 Kč výměna. Konec konců výměnu dokáže udělat každej stačí si na výše uvedeným webu najít je tam uvedený návod. I pár fotek z demontáže.
Pokud chcete někdo nacenít zkuste: info@servisvm.cz
Obratem provedu nacenění a datum sehnání.
3. 10. 2011 14:36:38
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138556
netProspekt
verified
rating uzivatele
2. 11. 2011 10:25:59
Pokud má někdo ještě zájem, mohu zajistit opravu osobně. Výjde to levně, protože jde dovoz LCD za super ceny a na všechno máte 2 roky záruku. MKdyž napíšete typ notebooku a problém, cenu úpřesním.
2. 11. 2011 10:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138555
MAXXIS123
verified
rating uzivatele
2. 11. 2011 10:35:16
10,1" LED - ACER D255, D150, D250, lenovo s10-2-3 - 1800,-
15,4" WXGA - 1500,-
15,6" WXGA - 1800,-
15,6" LED - 2000,-
mohu zajistit nové i používané kusy. ceny od 1400 - 2500,-
montáž zdarma na počkání. jezdím Praha, Brno , Hradec Králové, Olomouc.
---------- Příspěvek doplněn 02.11.2011 v 10:38 ----------
Dnes se pohybují opravy od 1000 do 2500,-
2. 11. 2011 10:35:16
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138554
OvalOvalOval
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 12:05:32
NBSERVIS = já už nikdy!!!!! recenze, zkušenosti
Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
já: vyplňuji a podávám mpS.
mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
Já: „Ok, díky a nashle“
Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
mpS: „Máte od něj ten papír?“
Já: podávám mu ho…
mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
Já:“ Ano“
mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
já: podepisuji a beze slova odcházím
Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
Zdraví Vás
Ondřej Valoušek
8. 3. 2013 12:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138553
Politováníhodná situace, ale co tady s tím?
8. 3. 2013 12:36:00
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138552
Dobrý servis nelezneš i zde http://www.pc-servis-ostrava.cz Tam ti určitě ochodně pomohou.
21. 8. 2015 20:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138551
Fido123
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
21. 8. 2015 20:38:46
Napsal Panky;1219721
Dobrý servis nelezneš i zde http://www.pc-servis-ostrava.cz Tam ti určitě ochodně pomohou.
Není ti to hloupé propagovat své služby takovým způsobem?
21. 8. 2015 20:38:46
https://webtrh.cz/diskuse/praskly-monitor-notebook/strana/2/#reply138550
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit