Zadejte hledaný výraz...

PPC – umístění/zájmy – kritéria do zařazení

BENQ
verified
rating uzivatele
18. 9. 2017 08:53:01
Dotaz na PPC raklamu: Nevíte někdo, na základě jakých kritériií je přidělený obor zájmů? Zobrazuje se návštěvníkovi pouze raklama z jednoho oboru zájmu (převažující) nebo z více oborů zájmu?
Příklad: Pepa částo vyhledává nabídky služeb - 80%, ale občas ho zajímají i finance - 20%
Bude se Pepovi zobrazovat reklama v poměru 80% Služby a 20% Finance? Nebo z oboru Financí, kde je nabídka od inzerentů vyšší?
Abych mohl zacílit reklamou na Pepu - musim zacílit na oba obory nebo stačí na obor Služby?
18. 9. 2017 08:53:01
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-umisteni-zajmy-kriteria-do-zarazeni/#reply1301456
Cílení na zájmy by podle mě měla být jen dílčí reklamní sestava. Pokud mu chceš nabídnout něco z financí, tak nedávej cíl služby a naopak.
18. 9. 2017 09:18:30
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-umisteni-zajmy-kriteria-do-zarazeni/#reply1301455
BENQ
verified
rating uzivatele
18. 9. 2017 09:31:59
Napsal Frajerlada;1411913
Cílení na zájmy by podle mě měla být jen dílčí reklamní sestava. Pokud mu chceš nabídnout něco z financí, tak nedávej cíl služby a naopak.
Nastavení je mi jasné. Spíš mi jde o to, co se návštěvníkovi bude ukazovat za raklamu? Jen finance nebo i jiný obor? (pokud nepočítám retargeting na určitý web)
Jsem to vyřešil jinak - přidal jsem víc typů zacílení a přidal víc značek. Výsledek budu muset najít v metrice až se posbírá víc dat.
18. 9. 2017 09:31:59
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-umisteni-zajmy-kriteria-do-zarazeni/#reply1301454
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit