Zadejte hledaný výraz...

PPC – měření konverzí bez konverzní stránky

protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 5. 2014 10:01:10
Ahoj,
potřeboval bych měřit konverze pro sklik, adwords a to bez konverzní stránky.
Abyste mi dobře rozumněli. Konverze je v případě, kdy uživatel klikne na button, který ho přesměruje na externí web (něco jako affil) a právě klik na daný button znamená konverzi.
Napadá vás způsob, jak toto vyřešit?
Díky,
V
27. 5. 2014 10:01:10
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026966
top-me
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
27. 5. 2014 10:03:29
no čistě teoreticky by se za ten button dala dát konverzní stránka, která by pak uživatele přesměrovala na externí web.
27. 5. 2014 10:03:29
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026965
David Flídr
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
27. 5. 2014 10:05:51
a co když odesílám formulář přes ajax a potřeboval bych měřit jako konverzi v skliku odeslání formuláře?
27. 5. 2014 10:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026964
nastavite si v GA goal na to tlacitko a mate to... cil nemusi byt nejak thank you page, ale klidne to muze byt prihlaseni k emailu apod. a to bude pro vas splneny cil.
27. 5. 2014 10:06:27
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026963
nastavení na událost a je to.. událost bude samozřejmě kliknutí tlačítka..
27. 5. 2014 10:23:17
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026962
MadMax
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 5. 2014 10:23:29
Případně Event Tracking
27. 5. 2014 10:23:29
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026961
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 5. 2014 12:37:59
ale tím nevyřeším konverze v skliku...
27. 5. 2014 12:37:59
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026960
Matej Slavik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 5. 2014 14:35:43
Konverze Skliku vyřešíte jedině vyskakovacím oknem (nebo tím přesměrováním). V Skliku totiž můžete měřit pouze zobrazení stránky.
27. 5. 2014 14:35:43
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026959
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
28. 5. 2014 01:13:04
protected: Nejjednodušší je využít Google Tag Manager. Nastavíte si v něm, že chcete monitorovat kliknutí na všechny odkazy. Jakmile někdo klikne na odkaz, který splňuje nějakou podmínku (ten váš konverzní odkaz), tak se spustí odpovídající kód (zde tedy konverzní kódy pro Sklik, AdWords a případně Facebook).
S trochou JavaScriptu/jQuery se to dá udělat taky. Postup je úplně stejný. Nastavíte si listener na konkrétní odkaz a jakmile na něj někdo klikne, tak nejdříve odešlete konverze (spustíte JS funkci nebo připojíte k dokumentu IFRAME) a až pak uživatele pustíte na další web.
fida8: Záleží na tom, jak moc můžete ovlivňovat kód, který se spustí po úspěšném odeslání formuláře. Pokud můžete spustit nějaký JS kód po odeslání formuláře, tak lze opět použít GTM nebo přímo JS/jQuery.
28. 5. 2014 01:13:04
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026958
icaine
verified
rating uzivatele
28. 5. 2014 10:43:52
Pozor Google Analytics nebrat! Je to velice nespolehlivá záležitost, protože až 60% (možná i víc) návštěv se vůbec nezaznamená!!! Na jednom projektu řeším totéž - účtování za odchozí prokliky a naše server side statistiky se značně lišej a není to tím, že bychom i započítavali boty - kliky se nám započítávaj, jen když se user po mouse move události ajaxem dotkne touch adresy, čímž se mu do session uloží, že se jedná o člověka.
28. 5. 2014 10:43:52
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026957
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
28. 5. 2014 12:58:09
1. O Google Analytics tu vůbec v tomto příspěvku nejde. Jde o spouštění konverzních kódů nezávislých na Google Analytics.
2. Ta generalizace ohledně GA je hodně pofidérní. Třeba máte jen GA špatně nastavené. Pokud jde o 60 % nezaznamenaných návštěv, tak to tak vypadá. Popř. máte nějaký hodně specifický web nebo funkcionalitu. Nastavoval jsem a spravoval desítky různých GA a takovéto problémy jsem nikde neřešil. Maximálně jde o výchylky řádu jednotek procent.
28. 5. 2014 12:58:09
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026956
icaine
verified
rating uzivatele
30. 5. 2014 11:40:36
Bohužel, pokud to máme špatně nastavené, tak nejsme jediní. Protože nám psali naši klienti, že to mají také tak. Momentálně jsme museli udělat, že se každý proklik s cca 20% pravděpodobností ignoruje, abychom se vůbec GA trochu přiblížily a my nebyli obviňováni, že uměle navyšujeme počet prokliků a klienty tak okrádáme.
PS: chtěl jsem tu udělat vlastní topic na toto téma, ale pak mi do toho něco přišlo, tak jdu na to teď...
30. 5. 2014 11:40:36
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026955
Nelze srovnavat GA a serverove statistiky. Ty zaznamenavaji jinym zpusobem. Meri pozdavky na server, kdezto GA meri pomoci JS.
30. 5. 2014 11:56:50
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026954
icaine
verified
rating uzivatele
30. 5. 2014 12:49:43
Já to vím, ale jak to mám vysvětlit těm partnerům, obzvlášť, když je ten rozdíl i třeba 50%? (jinak založil jsem proto vlastní topic: https://webtrh.cz/267618-google-analytics-delame-neco-spatne)
30. 5. 2014 12:49:43
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-mereni-konverzi-bez-konverzni-stranky/#reply1026953
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit