Zadejte hledaný výraz...

Požadavky, reklamace, stížnosti a podněty – ironie jak vyřizovat

Michal Pěňkava
verified
rating uzivatele
20. 2. 2018 10:22:01
Po zkušenostech s několika firmama, jako českou poštou, korporátem kde pracuji a pár dalšími firmami jsem se rozhodl sepsat ucelený návod, jak přistupovat k požadavkům zákazníka
  • Telefony nezvedejte, nechte zákazníka na pobočce vystát dlouhou frontu, aby s vámi mohl mluvit, a pak mu sdělte, že požadavky řešíte jen telefonicky nebo písemně.
  • E-mail v žádném případě nezveřejňujte, požadavky umožněte zadávat jenom přes systém požadavků, který udělejte tak, aby fungoval pouze v IE 5.0, Windows 98 a podporou Javy a flashe.
  • Pokud se zákazníkovi přesto podařilo přihlásit do vašeho systému, udělejte ho neskutečně pomalý, a jako povinné údaje vložte ty, které zákazník nemůže vědět.
  • Nechte zákazníka požadavek vyplňovat co nejdéle a nejsložitěji, a když se mu to po hodině podaří, požadavek držte 30 dnů, a pak ho zavřete s předdefinovanou odpovědí z nejčastějších otázek a dotazů.
  • Zřiďte si placenou bílou linku, a pak na půl milionu zákazníku dejte jednoho operátora, ať si zákazník příště rozmyslí, jestli chce čekat na lince hodinu a půl za 100 Kč.
  • Zřiďte ombudsmana, napište že je to pro zákazníka, a pak napište velmi krátký seznam případů, kdy je možno ho kontaktovat a dejte dobu řešení 60 dnů.
  • Posílejte zákazníka mezi pobočkami, nejlépe přes celé město a dokonale s hodinovými frontami, to zaručeně vzdá.
  • Když si na vás někdo bude stěžovat, stěžujte si na něj, karma se tak vyrovná.
    Máte i vy nějaké tipy? :)
  • 20. 2. 2018 10:22:01
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330979
    David Hampl
    verified
    rating uzivatele
    (86 hodnocení)
    20. 2. 2018 10:27:43
    Až si přestaneš stěžovat, nebudeš posranej, a založíš si vlastní byznys, tak to bude dokonalá firma!
    20. 2. 2018 10:27:43
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330978
    Michal Pěňkava
    verified
    rating uzivatele
    20. 2. 2018 10:32:16
    Napsal hampl.david;1445705
    Až si přestaneš stěžovat, nebudeš posranej, a založíš si vlastní byznys, tak to bude dokonalá firma!
    Přesně, call centrum postavím na dědině na východním Slovensku blízko maďarska a najmu tam místní zemědělce s maďarským přízvukem na vyřizování požadavků, tím hodně ušetřím a zbyde mi víc peněz na děvky :D
    20. 2. 2018 10:32:16
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330977
    marat
    verified
    rating uzivatele
    (2 hodnocení)
    20. 2. 2018 11:26:23
    Jsou dva typy lidí:
    1. Jsou nezaměstnatelní pro nízké vzdělání nebo přístup k práci.
    2. Jsou nezaměstnatelní pro svou dokonalost.
    Vyber si....
    20. 2. 2018 11:26:23
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330976
    litarvan
    verified
    rating uzivatele
    20. 2. 2018 12:41:59
    Tohle je skvělé!
    20. 2. 2018 12:41:59
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330975
    arsenik1
    verified
    rating uzivatele
    (14 hodnocení)
    20. 2. 2018 12:47:07
    Bart28 karma neexistuje nje len kauzalita
    20. 2. 2018 12:47:07
    https://webtrh.cz/diskuse/pozadavky-reklamace-stiznosti-a-podnety-ironie-jak-vyrizovat/#reply1330974
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit