Zadejte hledaný výraz...

Považujete toto za hodnotný a přínosný PR článek

Lad
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
4. 8. 2008 23:29:48
Napsal PCMark;92792
Mám pocit, že většina lidí tu nepochopila k čemu jsou ty články určené. Nejde tady o vytváření stylisticky a obsahově výborných článků. Cílem je vylepšit si pozice ve vyhledávačích. Odkazy v článku vypadají pro vyhledávače jako přirozené. Vyhledávač nepozná, jestli má článek nějaké stylistické nedostatky.
Důležité tady spíše je - jak moc jsou jednotlivé blogy autorativní pro vyhledávače. Většina lidí tady dává přednost škaredým patičkových odkazům a podceňuje sílu přirozeně vypadajících odkazů.
Presne tak, vsak o tom i nespocetnekrat psal napriklad John jako podporu pro sve XYZ bikes :-).
4. 8. 2008 23:29:48
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104308
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
4. 8. 2008 23:49:50
Napsal PCMark;92792
Mám pocit, že většina lidí tu nepochopila k čemu jsou ty články určené. Nejde tady o vytváření stylisticky a obsahově výborných článků. Cílem je vylepšit si pozice ve vyhledávačích. Odkazy v článku vypadají pro vyhledávače jako přirozené. Vyhledávač nepozná, jestli má článek nějaké stylistické nedostatky.
Důležité tady spíše je - jak moc jsou jednotlivé blogy autorativní pro vyhledávače. Většina lidí tady dává přednost škaredým patičkových odkazům a podceňuje sílu přirozeně vypadajících odkazů.
Kritika pro Vembla:
1) komentářové odkazy ani nezkoušej
2) strukturu textu vytvářej pomocí h1-h6
3) klíčová slova v textu označ strong
4) do každého článku je dobré přidat obrázek s vhodným alternativním textem
5) tvá limitace počtu odkazů v článku mi nepřijde dobře nastavená
Díky PCMarku. Všemu rozumím, ale nerozumím bodu číslo 5 - myslíš, že 3 odkazy v článku je moc nebo příliš málo.
4. 8. 2008 23:49:50
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104307
Myslím si, že je možné mít v jednom článku více odkazů. Bylo by dobré odkazovat nejen na hlavní stránku, ale i na podstránky webu. Např. slovo Dalmácie by v textu mohlo odkazovat na podstránku Dalmácie na webu klienta apod. (takových příkladů je více).
Já bych asi pevně nestanovoval limit a nechal bych to na "rozumné dohodě". Relevantní odkazy v textu tvým blogům určitě neuškodí.
5. 8. 2008 00:00:00
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104306
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
5. 8. 2008 00:04:00
Napsal PCMark;92810
Myslím si, že je možné mít v jednom článku více odkazů. Bylo by dobré odkazovat nejen na hlavní stránku, ale i na podstránky webu. Např. slovo Dalmácie by v textu mohlo odkazovat na podstránku Dalmácie na webu klienta apod. (takových příkladů je více).
Já bych asi pevně nestanovoval limit a nechal bych to na "rozumné dohodě". Relevantní odkazy v textu tvým blogům určitě neuškodí.
Ok - moc díky. Asi jsem udělal chybu, že jsem tu službu nazval nesprávně PR články. Nejsem sice školený SEO specialista, ale mě podobné články dostaly v USA web z PR 2 na PR 4 během pár měsíců:).
5. 8. 2008 00:04:00
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104305
Napsal PCMark;92792
Mám pocit, že většina lidí tu nepochopila k čemu jsou ty články určené. Nejde tady o vytváření stylisticky a obsahově výborných článků. Cílem je vylepšit si pozice ve vyhledávačích.
:-) Pak už to ale není PR článek, protože nejde ani tak o veřejnost (tedy čtenáře), ale jakýsi prostředník komunikace s vyhledávači.
Chápu, proč se tady všichni čertíte... :-)) Obhajujete svůj business.
Jen je mi poslední dobou trochu blbě z webů, kam přijdu, nic mi tam nikdo neřekne a na míle daleko z nich sálá SEO... Pokud vás takový web hodí na první místa ve vyhledávačích, ale když se na web člověk podívá a nelíbí se mu, jaký to potom má smysl?
1. Nevrátí se tam, protože tam nebude nic zajímavého, nadá si do oblíbených
2. Neklikne na odkazy, protože k nim nedočte
3. Nedoporučí nikomu, nepřepošle odkaz s důležitou informací
Takže celou tu politiku nemastných neslaných článků trochu nechápu... Jediné, co je tedy relevantní, jsou unikátní návštěvníci. Nebyli by ale vracející se lidé přínosem?
5. 8. 2008 06:53:49
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104304
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
5. 8. 2008 07:33:00
Napsal ceskytext;92854
:-) Pak už to ale není PR článek, protože nejde ani tak o veřejnost (tedy čtenáře), ale jakýsi prostředník komunikace s vyhledávači.
Naprostý souhlas. PR článek se netvoří pro roboty, ale pro lidi, navíc pokud je kvalitně napsaný zvládne obojí velmi dobře.
To Vembl: Po přečtení článku jsem byl obeznámen s geografickými fakty Chorvatska, ale dál mě ten článek nezaujal a rozhodně bych si nevybral podle něj dovolenou. NEbudu rozebírat, že tam chybí nejznámější letosviska, které je hřích neuvést (například Makarska). Popis jednotlivých destinací chybí. Jel by si do Brna, kdybych ti vypsal jeho městské části? Tak nějak mi to přišlo
Náhodou jsem včera koupil Překvapení, kde byl nádherný článek o ostrově Brač. Plno fotek, poutavé popisy jednotlivých míst, prostě mě to nadchlo a i když už jsem tam byl, po přečtení toho článku jsem měl chuť se tam vrátit. Tak nějak by měl na lidi působit PR článek, aby byli naprosto uchváceni a nadšeni a s radostí si objednali zájezd do Chorvatska. Za takový článek bych dal klidně dvojnásobnou cenu, pokud by mi přivedl zákazníky. ;)
5. 8. 2008 07:33:00
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104303
ceskytext
Pro mě PR článek = placený článek, který může mít různé cíle. A ty Vemblovi PR články mají jiný cíl, než klasický PR článek, který má působit na lidi.
Jinak já svůj bussines neobhajuji - tohle není můj bussines.
5. 8. 2008 10:22:15
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104302
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 8. 2008 10:41:30
Napsal PCMark;92932
ceskytext
Pro mě PR článek = placený článek, který může mít různé cíle. A ty Vemblovi PR články mají jiný cíl, než klasický PR článek, který má působit na lidi.
Jinak já svůj bussines neobhajuji - tohle není můj bussines.
jak píše českýtext - pokud chce vembl prodávat zpětné odkazy, zakomponované do článečků, ať tyto článečky nenazývá PR články - PR článek musí v první řadě zaujmout, aby jeho čtenář pocítil potřebu navštívit jím zmiňované odkazy - člověk není vyhledávač a nebude následovat odkaz, na který není dostatečně nažhavený...
5. 8. 2008 10:41:30
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104301
In-pocasi
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
5. 8. 2008 11:01:36
Ještě k úvodnímu příspěveku, ačkoliv už tady toho přibylo hodně
1. Připadá mi to jako okopírovaná Wikipedia - strohé informace nezaujmou
2. ne
3. ten článek je špatný, chce to něco jiného - 1200 Kč bych klidně zaplatil, ale ne za tohle (takovýto článek je práce na 20 minut a zvládne to každý)
4. neprodával bych ho
5. 8. 2008 11:01:36
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104300
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
5. 8. 2008 11:17:26
Napsal mat;92946
jak píše českýtext - pokud chce vembl prodávat zpětné odkazy, zakomponované do článečků, ať tyto článečky nenazývá PR články - PR článek musí v první řadě zaujmout, aby jeho čtenář pocítil potřebu navštívit jím zmiňované odkazy - člověk není vyhledávač a nebude následovat odkaz, na který není dostatečně nažhavený...
Souhlasím - byla to moje chyba nazývat ty PR články takto - cílem mé služby je skutečně spíše zvýšit Page Rank (S-rank) a tím i pozici webu ve vyhledávačích za nějakou rozumnou cenu. Rozhodně ale všem moc děkuji za velmi přínosné informace a rady - inu víc hlav víc ví!
5. 8. 2008 11:17:26
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104299
Neptej se, kde a na kom můžu vydělat peníze, ale jak můžu pro zákazníka udělat maximum (zvýšit mu zisk, tržby, zlepšit konkurenceschopnost, zlepšit image atd.)? To že lidi platí za hovadiny, proč by si nemohli platit další, je dost špatný přístup.
Zkus si nejprve ujasnit pojmy, poté znalosti a až nakonec si polož otázku, co a kdo je cílem mé služby (lepší SEO, noví čtenáři, turisté, klienti konkurenční stránek/kanceláře atd.)? Co cílem, co je úspěchem a jaké ukazatele mi doloží úspěch/neúspěch = kvalitu/nekvalitu mé služby?
Zhodnocení samotného článku vystihl nejlépe Plaváček, pod komentáře od ceskytext a In-počasí bych se taky podepsal.
5. 8. 2008 12:23:28
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104298
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
5. 8. 2008 12:31:59
Napsal thovt;92992
Neptej se, kde a na kom můžu vydělat peníze, ale jak můžu pro zákazníka udělat maximum (zvýšit mu zisk, tržby, zlepšit konkurenceschopnost, zlepšit image atd.)? To že lidi platí za hovadiny, proč by si nemohli platit další, je dost špatný přístup.
Zkus si nejprve ujasnit pojmy, poté znalosti a až nakonec si polož otázku, co a kdo je cílem mé služby (lepší SEO, noví čtenáři, turisté, klienti konkurenční stránek/kanceláře atd.)? Co cílem, co je úspěchem a jaké ukazatele mi doloží úspěch/neúspěch = kvalitu/nekvalitu mé služby?
Zhodnocení samotného článku vystihl nejlépe Plaváček, pod komentáře od ceskytext a In-počasí bych se taky podepsal.
Mě to jasné je, znalosti sice nemám, ale úspěchu přesto dosahuji:). Díky za kritiku:)
5. 8. 2008 12:31:59
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104297
Napsal Vembl;92997
Mě to jasné je, znalosti sice nemám, ale úspěchu přesto dosahuji:). Díky za kritiku:)
Pak hodně štěstí i do budoucna. Doteď jsem si naivně myslel, že vzdělání je celkem nezbytnou složkou pro jakoukoliv samostatnou činnost v kterémkoliv oboru. (Ale budiž, pravděpodobně pro použití slova úspěch máme jiné měřítka.) Až budeš oficiálně nabízet další články, konzultuj svou gramatiku.
5. 8. 2008 12:53:06
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104296
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
5. 8. 2008 12:58:31
Napsal thovt;93020
Pak hodně štěstí i do budoucna. Doteď jsem si naivně myslel, že vzdělání je celkem nezbytnou složkou pro jakoukoliv samostatnou činnost v kterémkoliv oboru. (Ale budiž, pravděpodobně pro použití slova úspěch máme jiné měřítka.) Až budeš oficiálně nabízet další články, konzultuj svou gramatiku.
Díky - s gramatikou jsem na štíru to máš pravdu - co mám dělat, mám jenom FJFI na pražské technice - na češtinu jsem ve škole chyběl:).
A vzdělání - dovolil bych si s tebou polemizovat:). A slovem úspěch jsem nemyslel jenom peníze:).
Ale i tak ti děkuji za podnětné připomínky:)
5. 8. 2008 12:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104295
novaczek
verified
rating uzivatele
9. 9. 2008 12:53:49
Ahoj,
mě osobně to přijde jako hodně zajímavý nápad. Rád bych ale využíval trochu komplexnější službu. Mám např. web XYZ s novou kvalitní funkcí YX - objednal bych si u tebe vytvoření PR článku (info o f-ci XY, zpětné odkazy) a ty bys zařídil přetištění toho článku na určitém počtu tématicky spjatých webů.
Cena: Pěkný článek 200Kč, přetištění podle návštěvnosti webu/blogu.
Jestli tohle rozjedeš, tak jsem tvůj zákazník. Nejde jenom o SEO, ale o kvalitní propagaci webu. Z mého pohledu je to obrovsky zajímavá služba. Pokud se setkáš s nedůvěrou zákazníků, tak zkus promyslet, že by se cena za zveřejnění článku mohla odvíjet např. od počtu přečtění (předem si stanovíte, kolik vteřin musí stránka zobrazena, v GA to lze snadno ověřit). Pak se ti vyplatí ten článek zveřejnit na linkovacích službách. Ty jsi spokojený s výdělkem, zákazník je spokojený, že platí za opravdu odvedenou práci - podle mě to může fungovat.
Jestli to rozjedeš, tak se rád zapojím do testovací fáze ;).
9. 9. 2008 12:53:49
https://webtrh.cz/diskuse/povazujete-toto-za-hodnotny-a-prinosny-pr-clanek/strana/3#reply104294
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit