Zadejte hledaný výraz...

Potřebujeme rozeslat cca. 18tis. e-mailů a ověřit jejich platnost

Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 11:47:21
Potřebujeme rozeslat cca. 18tis. e-mailů a ověřit jejich platnost (zda existují, či o přijímání mají zájem). Existuje nějaká služba, kde by se dalo udělat zkušební newsletter odeslat a pročistit si tak klienty, abychom jim poté již nic neposílali a aby nás ta služba za velký počet bounced rovnou nepozastavila účet a nezablokovala kontakty?
2. 5. 2016 11:47:21
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192945
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 12:02:28
to je occamova břitva, buď použiješ službu, která je spolehlivá (mailchimp), jenže ta tě velice rychle zablokuje, kdyby to neudělala, poškodila by sama sebe nebo použiješ méně důvěryhodnou službu a ta ti to sice rozešle, ale skončí to ve spamu a stejně nezjistíš, jestli ty emaily jsou živé.
Pokud budeš emaily posílat z nové domény, k českým uživatelům se to nedostane a Seznam a Centrumem tě zablokují velice rychle. Pokud použiješ svojí doménu s malou historií posílání emailů, poškodíš sebe pro budoucí posílání a nejspíš to stejně skončí ve spamu.
Osobně bych si emaily nejprve roztřídil, předpokládám, že jsi je někde nekoupil, ale máš je z několikaletého provozu nějakého portálu. Předně bych vzal jen emaily starší třeba 3 měsíců (registrací, aktivitou, whatever), poté bych je rozdělil na ty na freemailech (ty mají přísnější pravidla pro spam) a na ty na vlastních doménách. Poté z každé skupiny vzal malý náhodný vzorek (klidně desítky) a postupně rozesílal emaily a sledoval jaká je reakce, jaký je clickrate, kolik bylo označeno spamu. Pokud budou čísla špatná, zvýšil bych intervaly a snížil velikost skupiny a případně upravil obsah emailu, pokud budou ok, můžeš velikost skupiny postupně zvětšovat. Rozesílku bys měl naplánovat přibližně na období 1 - 2 měsíců.
Vždy vycházelo lépe si lidi hlídat, ptát se jich, být k nim otevřený, raději pošlu 100 emailů těm kdo o to stojí, než 1000 a budu spammer a nedostane to nikdo.
2. 5. 2016 12:02:28
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192944
Roman Lelek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 5. 2016 12:33:51
Ano, takové služby existují - například Datavalidation (http://www.datavalidation.com/) nebo třeba Brite Verify (http://www.briteverify.com/). A samozřejmě pak udělat reaktivační kampaň (Chcete dostávat náš newsletter? Přihlaste se. ) Tím odpadnou lidi, kteří již nechtějí dostávat newsletter.
Pěkný den přeje
Roman Lelek
2. 5. 2016 12:33:51
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192943
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 12:44:51
Datavalidation a ani briteverify ale nefungují na největší české freemaily
2. 5. 2016 12:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192942
Nemyslim si že by Seznam a jiní blokovali. Neustále mi chodí emaily od vdovců s částkami v milionech dolarů. Jeden za druhým a pattern je stejný, k blokování rozhodně nedochází.
2. 5. 2016 13:26:23
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192941
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 13:44:25
Ano, všechny kontakty jsou naše, jsou nasbírané od roku 2011 a i seznam byl i pročisťován od lidí, kteří tam již nechtěli být.
2. 5. 2016 13:44:25
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192940
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 14:34:07
metaxa: tak určitě vyzkoušel služby, které doporučoval Roman a pak začni postupně obesílat. Stejně tak reaktivační kampaň s vysvětlením co budete lidem posílat a co tím získají je ten nejlepší způsob jak lidi nenaštvat. Kvůli statistikám a přehledům bych doporučil třeba mailchimp, ale chce to postupně plnit.
salab: nejspíš protože často mění servery a domény, z kterých to posílají. Ano, blokují (buď označují jako spam, dávají do speciální newsletter záložky nebo vůbec nedoručují). Stejně tak odmítají přijímat emaily ve špičce a občas trvá při velkých rozesílkách i několik hodin než email příjmout, to se mimochodem týká i transakčních emailů z objednávek a rozmrzelost Seznamu jednu dobu postihla i Alzu.
2. 5. 2016 14:34:07
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192939
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 16:08:33
ano asi to dáme dohromady a uděláme to co psal Roman L. to bude asi nejlepší a dle toho, kolik toho zbude, tak uvidíme dále, pak bychom si vybrali poskytovatele pro reaktivační kampaň. Ale zase ten mailchimp nás zablokuje hned, pokud odešleme i ten zbytek a většina lidí, kteří třeba nakoupili u nás před pár lety a již si nepamatují a daj spam atd..
2. 5. 2016 16:08:33
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192938
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2016 18:29:03
na to jsou nejlepší personalizované emaily, kdy lidem jasně řekneš odkdy a proč na ně máš kontakt (před dvěma lety jste u nás koupil nový bazén, nabízíme vám registraci na newsletter, ve kterém vám pošleme slevu na dezinfekci...). Jen nezapomeň, je hodně důležité, aby reaktivace byla opt-in, tj. adresáti musí potvrdit souhlas se zasíláním. Formulace emailu je důležitá a proto doporučiji pokračovat s malým vzorkem a zkoušet si různé varianty textu.
2. 5. 2016 18:29:03
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192937
Roman Lelek
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 5. 2016 00:49:28
MailChimp Vás nezablokuje hned, pokud postavíte tu reaktivační kampaň správně (Chcete dostávat náš newsletter? Přihlaste se.). Tím se Vám do databáze dostanou opravdu lidi, kteří Vaše newslettery chtějí dostávat (a číst).
Pěkný den přeje
Roman Lelek
5. 5. 2016 00:49:28
https://webtrh.cz/diskuse/potrebujeme-rozeslat-cca-18tis-e-mailu-a-overit-jejich-platnost/#reply1192936
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit