Zadejte hledaný výraz...

Poštovné za nevyzvedlou zásilku

Napsal TutorialsBot;231054
sefler: jak by si vymáhal na e-shopu poštovné z reklamce zboží ? stejná otázka, stejná odpověď prostě to nejde.
O tohle se přece v diskuzi vůbec nejedná. Pleteš si hloupě pojmy s dojmy - NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA a REKLAMACE jsou diametrálně odlišný věci. Pokud se jedná o reklamaci nebo vrácení zboží bez důvodu do 14 dnů, tak na to samozřejmě má každý kupující právo. Ale má taky povinnost a tou je při závazný objednávce zboží vyzvednout. Pokud to neučiní, tak riskuje, že po něm bude danou pohledávku prodejce vymáhat. Pokud to má v obchodních podmínkách uvedeno, je to zcela dle zákona. Každý právník bezvýhradně potvrdí.
7. 3. 2009 20:21:41
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251973
Napsal Soup;231165
Na to bacha, zákazník má právo na uhrazení nákladů spojených s reklamací ze zákona.
O tohle se přece v diskuzi vůbec nejedná. Pleteš si hloupě pojmy s dojmy - NEVYZVEDNUTÁ ZÁSILKA a REKLAMACE jsou diametrálně odlišný věci. Pokud se jedná o reklamaci nebo vrácení zboží bez důvodu do 14 dnů, tak na to samozřejmě má každý kupující právo a při reklamaci je nutný mu poštovný hradit. Ale často se zapomíná, že zákazník má taky povinnost a tou je při závazný objednávce zboží vyzvednout. Pokud to neučiní, tak riskuje, že po něm bude danou pohledávku prodejce vymáhat. Pokud to má v obchodních podmínkách uvedeno, je to zcela dle zákona. Každý právník bezvýhradně potvrdí.
7. 3. 2009 20:23:17
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251972
Azu
verified
rating uzivatele
7. 3. 2009 21:49:12
... je to zbytečné, s těmi penězmi se rozluč, pro tvoje dobré jméno (jako e-shopu) je to lepší ...
Vymáhání nevyzvednutých zásilek rozhodně některé obchody provádí a že by to mělo na ně nějaký vliv se říct asi nedá. Za všechny bych mnohl jmenovat třeba dvdexpress.cz o kterých se toho napsalo spousta včetně reportáže v televizi. Postup je zcela jednoduchý, zákazník nevyzvedne zásilku a je následně uporozněn na tuto situaci a má na výběr bud si nechat zboží zaslat opakovaně s tím že jej uhradí předem na účet a uhradí 2x poštovné a nebo zaplatí určitou částku dle obchodních podmínek jako náklady na stornování objednávky a expedici, totéž v případě druhého nevyzvednutí. Pokud neuhradí tento poplatek tak předat k vymáhání právní firmě, rozhodci a pokud neuhradí ani jim včetně jejich nemalých nákladů tak násleudje exekuce. Celý proces funguje poměrně rychle a jednoduše.
7. 3. 2009 21:49:12
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251971
Singularita
verified
rating uzivatele
7. 3. 2009 22:25:07
Napsal Azu;232592
Pokud neuhradí tento poplatek tak předat k vymáhání právní firmě, rozhodci a pokud neuhradí ani jim včetně jejich nemalých nákladů tak násleudje exekuce. Celý proces funguje poměrně rychle a jednoduše.
A jak se pak resi pripady, kdy nejaky sprymar objedna neco svemu "nepriteli" a napise do objednavky jeho jmeno?
7. 3. 2009 22:25:07
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251970
Azu
verified
rating uzivatele
8. 3. 2009 00:08:25
To vůbec není tvůj problém, dodáš údaje které o člověku máš včetně IP adresy a jestli on tvrdí že on to nebyl, tak ať si laskavě podá trestní oznámení na neznámeho pachtelel že někdo zneužil jeho identitu, ale to už tebe jako obchodníka nezajímá a po pravdě tohle je jen teoretická situace běžně k ní vůbec nedochází, většina nevyzvedávačů je z řad lidí co si objednaj jedno zboží z několika obchodů současně a nebo objednají a následně zboží za pár hodin objeví v jiném obchodě levněji a nebo se rozhodnou pro jiné zboží, protože často objednaj a teprve po objednání jdou na diskusní fora se zeptat lidí co si o otm myslej, tam mu to rozmluvěj a on tu objednávku prostě ignoruje a neobtěžuje se to stornovat.
8. 3. 2009 00:08:25
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251969
Napsal mat;232021
ale já jsem nenapsal, že ho vymáháme, napsal jsem, že na tu možnost zákazníky upozorňueme v nákupním řádu a v emailu o expedici... ono to bohatě stačí na většinu... a abych se dohadoval s nějakým vysírkou? To ne...
Mohl by jsi napsat jaký konkretni text uvádíš v emailu o expedici? Udelam to take tak , potreboval bych inspiraci.
8. 3. 2009 12:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251968
tomi
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
12. 3. 2009 03:45:36
Napsal Unregistered;232526
O tohle se přece v diskuzi vůbec nejedná. Pleteš si hloupě pojmy s dojmy...
Přečti si téma ještě jednou od začátku včetně všech příspěvků!
12. 3. 2009 03:45:36
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251967
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 3. 2009 18:42:54
Napsal Azu;232702
To vůbec není tvůj problém, dodáš údaje které o člověku máš včetně IP adresy a jestli on tvrdí že on to nebyl, tak ať si laskavě podá trestní oznámení na neznámeho pachtelel že někdo zneužil jeho identitu, ale to už tebe jako obchodníka nezajímá...
Nexistence neceho se zasadne nedokazuje! Je tudiz na prodejci, aby dokazal, ze dany clovek skutecne provedl objednavku. Pokud se mu to nepodari, neunese dokazni bremeno a tudiz spor prohraje.
14. 3. 2009 18:42:54
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251966
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 3. 2009 18:54:10
Napsal sefler;233076
Mohl by jsi napsat jaký konkretni text uvádíš v emailu o expedici? Udelam to take tak , potreboval bych inspiraci.
už neuvádím žádný text, ani nemám speciální bod v nákupním řádu - vymáhání expedičních nákladů je krok špatným směrem... lepším krokem bylo malé zdražení;) náklady na vratky se pokryjí, člověk není za pitomce a navíc se odfiltrují zákazníci, kteří by si nechali pro korunu koleno vrtat (ti jsou nejčastějšími nevyzvedávači).
19. 3. 2009 18:54:10
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/strana/2#reply251965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit