Zadejte hledaný výraz...

Poštovné za nevyzvedlou zásilku

Jak by jste vymáhaly na klientovi poštovné a náklady na dopravu při nevyzvednutí balíku, při dodržení dodací lhůty z mé strany?
Je to vůbec realné i když na to mám nárok podle obchodních podmínek?
Dík za názory.
5. 3. 2009 21:26:39
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251988
Vojtěch K.
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 3. 2009 21:29:25
Bohužel nijak, tohle je největší problém :-(
5. 3. 2009 21:29:25
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251987
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 3. 2009 21:35:05
Je tu o tom jedno hodně dlouhé téma. Hledej
5. 3. 2009 21:35:05
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251986
corncrace
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
5. 3. 2009 21:54:09
Napsal Souki;230995
Je tu o tom jedno hodně dlouhé téma. Hledej
ani bych nehledal, je to zbytečné, s těmi penězmi se rozluč, pro tvoje dobré jméno (jako e-shopu) je to lepší
pokud mi někdo chce vrátit zboží, většinou mu sám navrhnu at připíše i cenu poštovného na vrácení, že mu ji zaplatím, většinou to nechtějí;)
:smoking:
5. 3. 2009 21:54:09
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251985
sefler: jak by si vymáhal na e-shopu poštovné z reklamce zboží ? stejná otázka, stejná odpověď prostě to nejde.
5. 3. 2009 22:40:47
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251984
Zbynek Subert
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 3. 2009 23:00:27
:smoking:pokud e-shop funguje jak má, tak ho přeci nemůže pár nevyzvednutých balíků zruinovat, ne? .... a jestli se ti vrací každej druhej balík, tak je asi chyba někde jinde
5. 3. 2009 23:00:27
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251983
Zatím se mi to stalo jen párkrát, ale přímo nesnášim, když mi někdo tvrdí, že si to neobjednal. Přitom veškeré údaje včetně telefonního čísla sedí a posíláme e-maily o potvrzení a odeslání objednávky, takže stačí dát vědět, že jde třeba o omyl atp. Takovéhle lidi je lepší evidovat nebo rovnou banovat podle IP.
Naopak se mi asi 2x stalo, že zákazník tvrdil, že ztratil OP nebo mu ukradli peněženku, to jsem bral vždy v pohodě, i když to asi taky byly kecy, ale oba dva zákazníci cca do měsíce objednali znovu a v pohodě.
Jinak nevíte, jestli když ty vracený balíky rozváží pošta, jestli něco vrací? Mám pocit, že ten frajer co mi to vozí, si to nechává pro sebe. Ne že by to byly závratný částky, ale přijde mi to dost drzý.
5. 3. 2009 23:21:29
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251982
Napsal Zer0;231097
Zatím se mi to stalo jen párkrát, ale přímo nesnášim, když mi někdo tvrdí, že si to neobjednal. Přitom veškeré údaje včetně telefonního čísla sedí a posíláme e-maily o potvrzení a odeslání objednávky, takže stačí dát vědět, že jde třeba o omyl atp. Takovéhle lidi je lepší evidovat nebo rovnou banovat podle IP.
Naopak se mi asi 2x stalo, že zákazník tvrdil, že ztratil OP nebo mu ukradli peněženku, to jsem bral vždy v pohodě, i když to asi taky byly kecy, ale oba dva zákazníci cca do měsíce objednali znovu a v pohodě.
Jinak nevíte, jestli když ty vracený balíky rozváží pošta, jestli něco vrací? Mám pocit, že ten frajer co mi to vozí, si to nechává pro sebe. Ne že by to byly závratný částky, ale přijde mi to dost drzý.
Pokud je to dobírka, tak ti pošta vrací doběrečné, což u obchodního balíku aktuálně dělá 22,- Kč. Není to sice závratná částka, ale po poště to vždycky chci.
5. 3. 2009 23:43:32
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251981
Martin Knor
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
6. 3. 2009 00:16:06
Napsal TutorialsBot;231054
sefler: jak by si vymáhal na e-shopu poštovné z reklamce zboží ? stejná otázka, stejná odpověď prostě to nejde.
Na to bacha, zákazník má právo na uhrazení nákladů spojených s reklamací ze zákona.
6. 3. 2009 00:16:06
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251980
petrk
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
6. 3. 2009 06:44:02
Drobet mimo tema, ale taky se to týká pošty. Zákazník si objedná u mě zboží, zásilka odejde, ale zákazník mezi tim odjede někam mimo poštu takže se mi zásilka vrátí, pak píše že o to zboží má zájem. Jak to řešíte, pošlete mu to za tu cenu původní nebo připočtete ještě jednou náklady na odeslání?
6. 3. 2009 06:44:02
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251979
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 3. 2009 09:00:58
požadovat úhradu za expedici nevyzvednuté zásilky? proč ne? dlouho jsem byl proti, nyní to již nějaký čas praktikuji a osvědčuje se to - zákazníka o možnosti vymáhání expedičních poplatků při nevyzvednutí či ještě "lépe" odmítnutí zásilky informujeme, pokud s tím souhlasil, není na tom nic neetického - vzhledem k tomu, že se nám zákazníci neztrácí, to patrně většina lidí bere, námitky typu, že když budu někoho otravovat, ať mi zaplatí náhradu poštovného, protože si nezvyzvedl zásilku, ztratím ho jako zákazníka propříště, po letech podnikání už neberu, takového zákazníka ztratím milerád, on asi málokdo stojí o zákazníky, kteří jednou přeberou zásilku, pak dvakrát ne, počtvrté se začí uráčí přebrat atd.
6. 3. 2009 09:00:58
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251978
Napsal petrk;231213
Drobet mimo tema, ale taky se to týká pošty. Zákazník si objedná u mě zboží, zásilka odejde, ale zákazník mezi tim odjede někam mimo poštu takže se mi zásilka vrátí, pak píše že o to zboží má zájem. Jak to řešíte, pošlete mu to za tu cenu původní nebo připočtete ještě jednou náklady na odeslání?
Určitě bych požadoval náhradu, lidi to většinou pochopí bez problémů.
6. 3. 2009 09:09:48
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251977
mate: A jakým způsobem/formou pak poštovné vymáháte? Je to účinné?
6. 3. 2009 09:11:17
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251976
Napsal mat;231243
požadovat úhradu za expedici nevyzvednuté zásilky? proč ne? dlouho jsem byl proti, nyní to již nějaký čas praktikuji a osvědčuje se to - zákazníka o možnosti vymáhání expedičních poplatků při nevyzvednutí či ještě "lépe" odmítnutí zásilky informujeme, pokud s tím souhlasil, není na tom nic neetického - vzhledem k tomu, že se nám zákazníci neztrácí, to patrně většina lidí bere, námitky typu, že když budu někoho otravovat, ať mi zaplatí náhradu poštovného, protože si nezvyzvedl zásilku, ztratím ho jako zákazníka propříště, po letech podnikání už neberu, takového zákazníka ztratím milerád, on asi málokdo stojí o zákazníky, kteří jednou přeberou zásilku, pak dvakrát ne, počtvrté se začí uráčí přebrat atd.
Souhlas. Jakým způsobem je informuješ? Před objednávkou. nebo po objednávce? Jak vymáháš tu částku za expedici?
Přijde mi dost na nic někomu volat at mi pošle 100 kč na účet za nevyzvednutý balík....
6. 3. 2009 22:23:08
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251975
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 3. 2009 09:33:12
Napsal Zer0;231248
mate: A jakým způsobem/formou pak poštovné vymáháte? Je to účinné?
ale já jsem nenapsal, že ho vymáháme, napsal jsem, že na tu možnost zákazníky upozorňueme v nákupním řádu a v emailu o expedici... ono to bohatě stačí na většinu... a abych se dohadoval s nějakým vysírkou? To ne...
7. 3. 2009 09:33:12
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-za-nevyzvedlou-zasilku/#reply251974
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit