Zadejte hledaný výraz...

Poštovné a balné

lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 12. 2012 13:43:56
Napsal ilama;886715
Tak než budeš kontaktovat prodejce, kontaktuj technickou podporu dané hry s tím, že jsi si hru koupil a proč ti nefunguje po updatu z internetu.
Jinak co se týče poštovného, v případě vracení zboží je povinností prodejce ti proplatit i poštovné, které jsi ty jakožto zákazník byl nucen zaplatit.. Samozřejmě poštovné ti proplatí až na základě doručené hry a například naskenovaného útržku z pošty :)
Děkuji přesně tohle jsem chtěl slyšet :)
---------- Příspěvek doplněn 27.12.2012 v 13:47 ----------
Napsal VTKale;886753
S první částí souhlasím, ale ke druhé mám výhrady - on to může sice reklamovat, ale problém je, že datový nosič poškozen není a to samé platí o jeho obsahu. Problémy nastanou až s instalací updatů - tedy se zásahem uživatele.
lotrpic: Proč raději místo zkoušení ochoty obchodníka nevyužiješ mé rady a neprohlédáš internet včetně podpory hry, což už jsem ti doporučoval před 2 dny.
I když to budu brát ze tvého pohledu, uznám, že nemáš funkční hru, prodejce bude mít dobrou náladu, uzná reklamaci a pošle nové balení stejné hry... Nenapadlo tě ale, že i v tomto případě ti hra fungovat nebude, protože to budeš pořád instalovat na stejném PC se stejnými parametry?!
Co takhle ušetřit čas (i nervy) sobě i prodejci, zkusit hru reinstalovat, pohledat na netu podobné problémy (jistě něco najdeš!) a případně kontaktovat podporu? To ti pomůže jistě mnohem více a rychleji než nějaká reklamace ;-)
Hodně bych se divil, pokud by něco z toho nezabralo (samozřejmě pokud budeš hledat usilovně) a ty bys opravdu musel reklamovat. Rozumný člověk by nejprve vyzkoušel, co zmůže sám, než se pustí do tahanice s reklamací...
PS: Jen bych doplnil, že nevlastním žádný e-shop a nemám nic s prodejem her. Jen se tě tou skepsí snažím odradit od komplikovaného řešení a nasměrovat tě na mnohem rychlejší, efektivnější a taky do jisté míry nezávislé na cizích lidech.
Hledal jsem, ale nic podstatného jsem nenašel.
27. 12. 2012 13:43:56
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/3#reply845554
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 12. 2012 14:12:03
Napsal lotrpic;886776
Hledal jsem, ale nic podstatného jsem nenašel.
Tak napiš o jakou hru jde a co je tam přesně za problém (jestli to píše nějaké errory, ...) ;-)
A na podporu jsi psal?
27. 12. 2012 14:12:03
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/3#reply845553
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 12. 2012 20:14:08
VTKale: Koupí hry si přeci nekupuji pouze fyzické médium, ale software. Pokud hru nainstaluji dle instrukcí v návodu na počítač, který splňuje minimální požadavky, je nefunkčnost problém prodejce.
Nicméně souhlasím že nejdříve je dobré řešit nefunkčnost s technickou podporou.
27. 12. 2012 20:14:08
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/3#reply845552
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 12. 2012 20:38:37
Napsal ninja;886922
VTKale: Koupí hry si přeci nekupuji pouze fyzické médium, ale software. Pokud hru nainstaluji dle instrukcí v návodu na počítač, který splňuje minimální požadavky, je nefunkčnost problém prodejce.
Nicméně souhlasím že nejdříve je dobré řešit nefunkčnost s technickou podporou.
To ano, ale pořád je tu ta věc s updatem a nikde jsem tu nečetl, že by to zkoušel na minimálně dvou PC. Pak by se o reklamaci samozřejmě mluvit dalo, ale vyzkoušet to na jednom PC, nereinstalovat to a ani se nesnažit kontaktovat podporu, která je přesně pro tyto situace určená, tak podle mě na uznání reklamace ani nemáš nárok (z "hlediska spravedlnosti") :-D
27. 12. 2012 20:38:37
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/3#reply845551
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit