Zadejte hledaný výraz...

Poštovné a balné

lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2012 14:43:27
Když si něco objednám z e-shopu a zboží je poškozeno né mou vinou. Zboží chci vrátit, ale nevím jak je to s poštovným a balným platím jej já nebo e-shop?
25. 12. 2012 14:43:27
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845584
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
25. 12. 2012 14:59:19
Platíš ty
25. 12. 2012 14:59:19
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845583
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 12. 2012 15:04:35
to není tak úplně pravda. Může zboží reklamovat, v takovém případě si zboží musí vyzvednout prodejce/servis, pakliže bylo zasláno a ne koupeno v kamenném obchodě.
25. 12. 2012 15:04:35
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845582
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2012 15:06:23
Píše vrátit, takže zpětné poštovné platí on.
Ale otázka není úplně jasná, není zřejmý jestli se ptá na poštovné směrem k němu nebo směrem do eshopu při vracení.
25. 12. 2012 15:06:23
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845581
DreaMySVK
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 12. 2012 15:10:09
Pri oprávnenej reklamácií hradí všetky náklady vrátane nákladov na prepravu predajca.
25. 12. 2012 15:10:09
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845580
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 12. 2012 15:11:12
Ano i ne. Platit poštovné si musí směrem zpět k prodejci, přičemž ten vrátí původní plnou cenu včetně poštovného (směrem k zákazníkovi). Toto platí při odstoupení od smlouvy.
Pokud je zboží poškozené, lze toto reklamovat přímo u prodejce, který dále reklamuje u dopravce, protože smlouvu s ním uzavřel on sám. V takovém případě by to zákazníka nemělo stát ani korunu.
25. 12. 2012 15:11:12
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845579
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
25. 12. 2012 15:11:57
Ja vzdy kdyz reklamoval, poslal jsme zbozi dopravci a ten poslal nove vymenou. Mel jsem pravo na poplatek za dopravu ? Aj. Stovka v haji.
25. 12. 2012 15:11:57
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845578
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 12. 2012 15:14:10
Napsal Ignawin;886216
Ja vzdy kdyz reklamoval, poslal jsme zbozi dopravci a ten poslal nove vymenou. Mel jsem pravo na poplatek za dopravu ? Aj. Stovka v haji.
koupíš si na netu žehličku, ona nejde, tak ji pošleš na pobočku PPL, a PPL ti pošle novou?
25. 12. 2012 15:14:10
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845577
Oskar
verified
rating uzivatele
(32 hodnocení)
25. 12. 2012 15:17:21
Argh. Ano, dopravci. Komu jinému ? :)
25. 12. 2012 15:17:21
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845576
lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2012 15:41:06
Jde o PC hru. Díky updatu z internetu nemohu hrát multiplayer a dokonce ani single player. Tudíž chci hru vyměnit za jinou totožnou. Platím poštovné a balné já když budu posílat hru zpět nebo eshop?
25. 12. 2012 15:41:06
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845575
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 12. 2012 15:47:36
ked vracias tovar, je jedno z akeho dovodu, platis postovne ty pretoze si sa rozhodol pre takyto sposob dorucenia. ak by si dany tovar odniesol osobne, platis si sam benzin/listok na mhd. taktiez ty si zaplatil za nejaku dopravnu metodu(napr kurier) a tato sluzba ti aj bola poskytnuta, takze nevidim dovod preco by ti mal predajca preplatit cenu postovneho nas5 k nemu. samozrejme spravny predajca by ti uz mal poslat vymeneny tovar na svoje naklady, aj ked nemusi, pretoze preprava je samostatna sluzba, on ti ruci iba za tovar.
to moj laicky pohlad na vec a prakticka skusenost.
25. 12. 2012 15:47:36
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845574
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 12. 2012 16:22:02
Napsal lotrpic;886221
Jde o PC hru. Díky updatu z internetu nemohu hrát multiplayer a dokonce ani single player. Tudíž chci hru vyměnit za jinou totožnou. Platím poštovné a balné já když budu posílat hru zpět nebo eshop?
V tomto případě byses mohl hádat do nekonečna, jestli má zboží vadu nebo ne. A ta ti nejspíš nebude uznána, protože prodejce za takovou věc prostě nemůže, hra jinak funguje. Takže v tvém případě můžeš využít práva k odstoupení od smlouvy a zboží vrátit (pakliže se ještě vejdeš do časového limitu). Poštovné k prodejci zaplatíš ty. Prodejce (eshop) ti MUSÍ vrátit plnou cenu + poštovné, které naúčtoval směrem k tobě. Pokud jsi hru rozbalil nebo zboží nějak jinak poničil sám (poškozený obal, DVD, apod.), tak ti prodejce může vrácení zboží zamítnout, případně snížit vrácenou částku o určitou část - vzhledem k míře poškození.
---------- Příspěvek doplněn 25.12.2012 v 16:22 ----------
Napsal node;886223
ked vracias tovar, je jedno z akeho dovodu, platis postovne ty pretoze si sa rozhodol pre takyto sposob dorucenia. ak by si dany tovar odniesol osobne, platis si sam benzin/listok na mhd. taktiez ty si zaplatil za nejaku dopravnu metodu(napr kurier) a tato sluzba ti aj bola poskytnuta, takze nevidim dovod preco by ti mal predajca preplatit cenu postovneho nas5 k nemu. samozrejme spravny predajca by ti uz mal poslat vymeneny tovar na svoje naklady, aj ked nemusi, pretoze preprava je samostatna sluzba, on ti ruci iba za tovar.
to moj laicky pohlad na vec a prakticka skusenost.
jenže tak to není. Alespoň v ČR. Přečti si můj příspěvek výše.
25. 12. 2012 16:22:02
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845573
DreaMySVK
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 12. 2012 17:08:29
Napsal node;886223
ked vracias tovar, je jedno z akeho dovodu, platis postovne ty pretoze si sa rozhodol pre takyto sposob dorucenia. ak by si dany tovar odniesol osobne, platis si sam benzin/listok na mhd. taktiez ty si zaplatil za nejaku dopravnu metodu(napr kurier) a tato sluzba ti aj bola poskytnuta, takze nevidim dovod preco by ti mal predajca preplatit cenu postovneho nas5 k nemu. samozrejme spravny predajca by ti uz mal poslat vymeneny tovar na svoje naklady, aj ked nemusi, pretoze preprava je samostatna sluzba, on ti ruci iba za tovar.
To nie je pravda. Predajca, tak ako píšeš, ručí za svoj tovar po dobu trvania 2 ročnej záruky. Ak v tejto dvojročnej lehote uplatníš záruku oprávnene, je povinnosťou predajcu od teba tovar prevziať, vyriešiť vadu a tovar ti naspäť doručiť. Všetko na náklady predajcu. Je jedno, že vyzdvihnutie vybavuje iná firma (v tomto prípade pošta). Predajca je povinný uhradiť všetky náklady vrátane prepravy.
Ak je tvoja reklamácia neoprávnená, prepravu ti naúčtuje.
25. 12. 2012 17:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845572
dave67
verified
rating uzivatele
25. 12. 2012 17:14:02
Nechci Vám kazit radost, ale rozbalenou PC hru nebo jakejkoliv jinej software nelze vrátit. Jak by to u nás vypadalo, kdyby to šlo ? Hru dohraju, knížku si přečtu a do 14 dnů vrátím ?
25. 12. 2012 17:14:02
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845571
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
25. 12. 2012 17:19:05
Napsal dave67;886241
Nechci Vám kazit radost, ale rozbalenou PC hru nebo jakejkoliv jinej software nelze vrátit. Jak by to u nás vypadalo, kdyby to šlo ? Hru dohraju, knížku si přečtu a do 14 dnů vrátím ?
záleží na obchodních podmínkách a prodejci samém. Mnozí prodejci nabízí i v eshopech "bazarové" zboží, kam se tyto věci dávají. A proč ho vlastně berou? No protože je lepší udržovat si spokojené zákazníky než většině nevyhovět, protože jednak ti konkrétní již nepřijdou zpět a také nedoporučují shop dále. Někdy je třeba něco obětovat.
25. 12. 2012 17:19:05
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/#reply845570
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit