Zadejte hledaný výraz...

Poštovné a balné

Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
25. 12. 2012 19:05:05
Radši projeď nějaký diskuze a zjisti, proč ta hra nejde. Určitě se najde nějaká oprava. Teda pokud nemáš nějaký ban za cheaty.
25. 12. 2012 19:05:05
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845569
Jiří Adámek
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
25. 12. 2012 19:24:57
Na veskery software se vztahuje vyjimka. Po poruseni plomby/celofanu nelze zbozi vratit. A ani neznam prodejce, ktery by to umoznoval.
Reklamovat lze maximalni fyzicke medium. Za hru jako takovou pak uz nese odpovednost vyrobce/distributor hry.
25. 12. 2012 19:24:57
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845568
lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 12. 2012 20:24:31
Napsal dave67;886241
Nechci Vám kazit radost, ale rozbalenou PC hru nebo jakejkoliv jinej software nelze vrátit. Jak by to u nás vypadalo, kdyby to šlo ? Hru dohraju, knížku si přečtu a do 14 dnů vrátím ?
Právě, že hru nedohraju! Jak jsem psal již v prvním přízpěvku hra nejde spustit jde nainstalovat a po instalaci updatu mi hra hlasí data corrupted. A updaty musíš nainstalovat jinak tě to nikam nepustí. Já nechci peníze jen chci hrát hru, kterou jsem si řádně a s předstihem zakoupil.
25. 12. 2012 20:24:31
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845567
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 12. 2012 20:47:20
Napsal lotrpic;886286
Právě, že hru nedohraju! Jak jsem psal již v prvním přízpěvku hra nejde spustit jde nainstalovat a po instalaci updatu mi hra hlasí data corrupted. A updaty musíš nainstalovat jinak tě to nikam nepustí. Já nechci peníze jen chci hrát hru, kterou jsem si řádně a s předstihem zakoupil.
Taky bych ti nerad kazil radost, ale rozhodně se nediv, pokud ti prodejce odmítne reklamaci. On má samozřejmě povinnost řešit problém s balením, poškozeným médiem (CD/DVD), ale pochybuji, že zodpovídá za to, že hra nefunguje - to může být sice způsobeno chybou softwaru, ale mnohem pravděpodobněji je to konfigurací tvého PC, problémem s jiným softwarem, atd. (tudíž by chyba nebyla ve hře).
Pokud ti to nefunguje, doporučuji prohledat internet - on Google dost často ušetří dost času, problémů i peněz. Pokud ti to znalost jazyka dovoluje, tak se zaměř především na anglická fóra - tam je toho nejvíce. A v neposlední řadě je tady podpora výrobce hry, kam by tě jistě odkázal prodejce ihned po zamítnutí reklamace ;-)
PS: Ona i pouhá reinstalace hry může problém odstranit.
25. 12. 2012 20:47:20
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845566
Dominik Hašek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
25. 12. 2012 23:35:25
Je zvláštní, že se pořád snaží stavit SW na stejnou rovinu jako ostatní "zboží", ale to že pokud mi hra z nějakého důvodu nejde, nebo nevyhovuje, je už můj problém (protože prachy maj, tak jim můžu políbit zadek) jim už nevadí ...
25. 12. 2012 23:35:25
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845565
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
25. 12. 2012 23:48:45
Jestliže ti hra nejde, prodejce ti ji vymění, ale pouze za stejnou, musiš mu poslat org. hru, je možné že je chyba na disku
25. 12. 2012 23:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845564
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
26. 12. 2012 08:46:19
Napsal krnac;886361
Jestliže ti hra nejde, prodejce ti ji vymění, ale pouze za stejnou, musiš mu poslat org. hru, je možné že je chyba na disku
Možná ano, ale to nejspíše bude záležet jen na náladě prodejce. Navíc pokud hra přestala fungovat až po updatu z internetu (tedy po zásahu uživatele), tak asi není moc co řešit, protože chyba s velkou pravděpodobností na disku nebude.
26. 12. 2012 08:46:19
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845563
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
26. 12. 2012 09:47:01
ale ano, prodejce mu jí jistě rád vymění, není to pro něho žádný problém, jestli se bude chyba znova vyskytovat po updatu, tak bohužel smolík a prodejce je z toho venku, není to jeho věc. Dotyčný poté bude muset hledat v komunitě nebo kontaktovat přímo výrobce hry, prodejce s tím nemá nic společného.
1) Medium a obal nesmý být poškozeny (nevztahuje se na pečeť a celofán)
2) Hru ti vymění za stejnou verzi, není šance že by ti dal hru jinou, nebo že by ti vrátil peníze, u softwaru opět bez šance, jakmile je to rozbalené.
3) prodejce zajímá jenom vizuální poškození, chyba soft. a nekompatibilita ho nezajímá a pošle tě oprávněně do háje.
26. 12. 2012 09:47:01
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845562
lotrpic
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 12. 2012 09:38:47
Nedívejte se na to jako prodejci z e-shopu podívejte se na to mýma očima jako zákazník. Objednám si PC Hru hru si řádně zaplatím. Zaplatím i poštovné to chápu. Nainstaluji hru. Po spuštění hry to chce stáhnout a nainstalovat několik verzí updatu. U 5 updatu mi to píše, že data jsou poškozená a já nemohu nic. Nechci vrátit peníze chci jen funkční hru a tak se ptám. Když budu muset vracet hru kdo bude platit poštovné? Hra je nefunkční né mou vinou.
27. 12. 2012 09:38:47
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845561
iLama.cz
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 12. 2012 09:48:33
Tak než budeš kontaktovat prodejce, kontaktuj technickou podporu dané hry s tím, že jsi si hru koupil a proč ti nefunguje po updatu z internetu.
Jinak co se týče poštovného, v případě vracení zboží je povinností prodejce ti proplatit i poštovné, které jsi ty jakožto zákazník byl nucen zaplatit.. Samozřejmě poštovné ti proplatí až na základě doručené hry a například naskenovaného útržku z pošty :)
27. 12. 2012 09:48:33
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845560
lrs
verified
rating uzivatele
27. 12. 2012 10:48:01
ilama: v případě vracení zboží se vrací plná kupní cena včetně poštovného. Poštovné za vrácení zboží se ale neproplácí, neplést tyto dvě věci.
27. 12. 2012 10:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845559
Jan Menšík
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 12. 2012 11:06:25
Přátelé, zde nejde o vrácení zboží dle § 53 občanského zákoníku, protože to není u software přípustné.
Jde ale o reklamaci, respektive o rozpor s kupní smlouvou. Tedy prodejce nedodal zboží, jaké měl (program nejde použít). Protože se jedná o reklamaci předpokládám v prvních 6 měsících od koupě, důkazní břemeno nese prodejce.
Lotrpic tedy může v klidu reklamovat a prodejce musí případně dokázat, že je zboží v pořádku a chyba je na straně zákazníka (nekompatibilní počítač, sdílění CD key, atd.).
27. 12. 2012 11:06:25
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845558
lrs
verified
rating uzivatele
27. 12. 2012 11:36:24
U software je samozřejmě vrácení také možné, nevím, proč by to nebylo přípustné. Nesmí být ale porušen originální obal. Jinak se zbytek souhlas.
27. 12. 2012 11:36:24
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845557
iLama.cz
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 12. 2012 11:42:20
Irs - sorry má chyba, špatně jsem to pochopil.. I když pokud vím, tak velké eshopy proplácí i tuto částku :)
27. 12. 2012 11:42:20
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845556
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 12. 2012 11:47:59
Napsal ninja;886738
Přátelé, zde nejde o vrácení zboží dle § 53 občanského zákoníku, protože to není u software přípustné.
Jde ale o reklamaci, respektive o rozpor s kupní smlouvou. Tedy prodejce nedodal zboží, jaké měl (program nejde použít). Protože se jedná o reklamaci předpokládám v prvních 6 měsících od koupě, důkazní břemeno nese prodejce.
Lotrpic tedy může v klidu reklamovat a prodejce musí případně dokázat, že je zboží v pořádku a chyba je na straně zákazníka (nekompatibilní počítač, sdílění CD key, atd.).
S první částí souhlasím, ale ke druhé mám výhrady - on to může sice reklamovat, ale problém je, že datový nosič poškozen není a to samé platí o jeho obsahu. Problémy nastanou až s instalací updatů - tedy se zásahem uživatele.
lotrpic: Proč raději místo zkoušení ochoty obchodníka nevyužiješ mé rady a neprohlédáš internet včetně podpory hry, což už jsem ti doporučoval před 2 dny.
I když to budu brát ze tvého pohledu, uznám, že nemáš funkční hru, prodejce bude mít dobrou náladu, uzná reklamaci a pošle nové balení stejné hry... Nenapadlo tě ale, že i v tomto případě ti hra fungovat nebude, protože to budeš pořád instalovat na stejném PC se stejnými parametry?!
Co takhle ušetřit čas (i nervy) sobě i prodejci, zkusit hru reinstalovat, pohledat na netu podobné problémy (jistě něco najdeš!) a případně kontaktovat podporu? To ti pomůže jistě mnohem více a rychleji než nějaká reklamace ;-)
Hodně bych se divil, pokud by něco z toho nezabralo (samozřejmě pokud budeš hledat usilovně) a ty bys opravdu musel reklamovat. Rozumný člověk by nejprve vyzkoušel, co zmůže sám, než se pustí do tahanice s reklamací...
PS: Jen bych doplnil, že nevlastním žádný e-shop a nemám nic s prodejem her. Jen se tě tou skepsí snažím odradit od komplikovaného řešení a nasměrovat tě na mnohem rychlejší, efektivnější a taky do jisté míry nezávislé na cizích lidech.
27. 12. 2012 11:47:59
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-a-balne/strana/2#reply845555
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit