Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Poraďte prosím co si eshop může dovolit a co ne

no vidite, treba jsme pomohli...
31. 10. 2013 10:40:58
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960732
Napsal Radek O.;1015862
no vidite, treba jsme pomohli...
Možno je predajca tu a číta to :-)
31. 10. 2013 10:42:30
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960731
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 10:43:02
a to si pište že o zápornou recenzi a diskuze mají postaráno,takto vytočená jsem již dlouho nebyla tak aby nás nebylo víc.
Každopádně všem ještě jednou díky!
---------- Příspěvek doplněn 31.10.2013 v 10:51 ----------
ale oni si nedají pokoj, email co mi přišel
"Lhůta slouží právě k vyzkoušení, avšak nemělo by se jednat o opotřebení, které bude zřejmé. Pokud se jedná o vyndání z obalu, tam je to bez problému, pokud už se použije, neměl by kupující vracet zboží se známkami užívání, říká Jiří Žůrek z SOS. Neměl by nezní už moc jasně a jistě. Rozhodli jsme se proto oslovit některé přední internetové obchody působící na českém trhu, jak ony postupují v takových případech. Žádnou konkrétní citovatelnou odpověď jsme ale nezískali, protože všichni oslovení obchodníci upozorňují, že každý takový případ je třeba řešit individuálně."
Já už na to nemám...
31. 10. 2013 10:43:02
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960730
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 10. 2013 11:07:15
Ještě sem napište, kdy Vám vrátili peníze a kolik si odečetli za ten porušený obal. Podle způsobu vyjadřování to je nějaký amatér :-(
31. 10. 2013 11:07:15
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960729
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 11:12:04
ano, čekám co si na mě vymyslí až jim vůně dorazí, vypadá to že se jen tak nenechají... navíc mi odepisuje slečna nebo pán, ani nevím jméno podepisují se jako parfumeries
a mají emaily plné gramatických chyb..
No jak tak koukám tak asi i já ale jsem opravdu z nich úplně nanervy..
---------- Příspěvek doplněn 31.10.2013 v 11:18 ----------
viz přikldádám jeden z emailů :
Reagovala jsem , že jsem nikdy neměla problém s vrácením zboží nebo výměnou např. v eshopu krása.cz
"opakuji nas nezajima co ma krasa , mi jsme autorizovani prodejci escada v čr ! pokud je problem ve vuni zašlete knam mi ji předane na reklamaci oficialnimu dovozi do čr a ten vystavi papir dle posouzeni za vyrobce toto je řadny a jediny postup.
děkuji za pochopeni"
31. 10. 2013 11:12:04
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960728
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
31. 10. 2013 11:25:28
Osobně bych se s nimi už nebavil. Naposledy bych zopakoval, že odstupujete od smlouvy a chcete poslat do 30 dní peníze na ten a ten účet. A že pokud k tomu nedojde, obrátíte se na příslušné úřady. Poslal bych zboží a šmytec.
31. 10. 2013 11:25:28
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960727
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 11:31:03
Ano , tak jsem to napsala, uvidíme jak se zachovají.
31. 10. 2013 11:31:03
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960726
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 10. 2013 12:05:34
Napsal Migelie;1015826
já už nemám nervy, přeposílám Vám všem email co mi práve přišel od parfumeries.cz
"Jistě máte právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní s okamžitým vrácením peněz, pokud máte výrobek NEROZBALEN, NEPOŠKOZEN, NEPOUŽIT.
Máte snad výrobek nerozbalen?"
CO TED?? mě asi praskne cévka!
A mohla byste prozradit, kolik jste původně volbou nejlacinějšího vlastně ušetřila?
PS: V tom ešhopu jsou jinak totálně splachovací nebo totálně vypatlaní. Tedy alespoň s těmi, se kterými komunikujete. Zejména to neustálé hraní na reklamaci, to je fakt na pěst.
31. 10. 2013 12:05:34
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960725
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 12:10:50
Napsal JKHouba;1015928
A mohla byste prozradit, kolik jste původně volbou nejlacinějšího vlastně ušetřila?
PS: V tom ešhopu jsou jinak totálně splachovací nebo totálně vypatlaní. Tedy alespoň s těmi, se kterými komunikujete. Zejména to neustálé hraní na reklamaci, to je fakt na pěst.
ušetřila jsem cca 200 kč kdybych věděla jak to ale dopadne, raději si připlatím v jiném
31. 10. 2013 12:10:50
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960724
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
31. 10. 2013 12:18:15
Tady bych se Migelie zastal. Na Heurece má daný eshop hodnocení 98%, což samozřejmě není špatné, i když by se dalo polemizovat nad počtem recenzí - cca 589 celkem. Na druhou stranu 200 úspora na parfému není málo. Tedy bych jí "nelynčoval" za výběr, nemám dojem, že by nějak pochybyla :), tedy aspon do doby znalosti přístupu k odstoupení od smlouvy. Nebo se pletu?
31. 10. 2013 12:18:15
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960723
Migelie
Cituji: 14denní lhůta je jen pro vyzkoušení zboží. Zákonem daná 14denní lhůta je v případě nákupu prostřednictvím takzvané komunikace na dálku určena právě k tomu, aby se zákazník se zbožím seznámil a případně si vyzkoušel jeho funkčnost. Pokud mu nevyhovuje, má poté možnost zboží vrátit. Může si tedy zboží rozbalit, sestavit, vyzkoušet.
Nediskutujte dále s tímto prapodivným obchodníkem. Oznamte mu dopisem (nebo e-mailem), že v souladu s § 53, odst. 7 Občanského zákoníku v platném znění odstupujete od smlouvy uzavřené na dálku. Tečka.
Zabalte zboží a pošlete jim ho zpět. Do 30 dnů, jak již bylo zmíněno, vám musí obchodník vrátit peníze, i v případě, že jste zboží otevřela a vyzkoušela (což se u parfému tak nějak očekává). Zboží nesmí být ale využíváno přes míru - neprošlo by vám vrácení poloprázdné lahvičky, a vždy je lepší, když ho vrátíte v nepříliš poškozeném originálním obalu.
A příště se podobnému e-shopu zdaleka vyhněte.
31. 10. 2013 12:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960722
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 12:26:06
Jelikož jsem již vůni měla zabalenou,a připravenou k odeslání, poté co mi od prodejce chodily tyto emaily jsem jí raději rozbalila a nafotila obsah lahvičky a v jakém stavu jí posílám a i balení, jelikož mám takový pocit že nyní prodejce bude oponovat i tím kolik obsahu ubylo anebo že bylo špatně zabaleno a obal se poničil.
Již jsme s mailováním skončili , balíček dnes odesílám a budu čekat na vyjádření.
Postoupila jsem tak jak jsem měla, emailem jsem odeslala odstoupení od smlouvy a raději přibalila i do balíčku dle Vašich rad.
Budu informovat jak vrácení proběhlo,všem moc díky
31. 10. 2013 12:26:06
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960721
JKHouba
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 10. 2013 12:42:56
Napsal astrolog;1015939
Tady bych se Migelie zastal. Na Heurece má daný eshop hodnocení 98%, což samozřejmě není špatné, i když by se dalo polemizovat nad počtem recenzí - cca 589 celkem. Na druhou stranu 200 úspora na parfému není málo. Tedy bych jí "nelynčoval" za výběr, nemám dojem, že by nějak pochybyla :), tedy aspon do doby znalosti přístupu k odstoupení od smlouvy. Nebo se pletu?
To ano, nemám zájem ji nějak linčovat, jen mě zajímalo, kolik byl rozdíl. 2 stovky už jsou dost, to souhlasím. Zejména, když má eshop ještě spoustu kladných recenzí. Tady chybu u ní nijak nevidím taky.
31. 10. 2013 12:42:56
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960720
Migelie
verified
rating uzivatele
31. 10. 2013 12:49:39
Nevím asi jsem jediná kdo s nimi má problém, nebo lidi drží jazyk za zuby skrze nízkou cenu, nebo si nedokážu nijak jinak vysvětlit , že se se mnou přou o rozbalenou vůni, jako by se jim to opravdu nikdy nestalo a hájí se tím že lze zboží vrátit a jedině ho jakoby reklamovat u nich uváděný jako jediný postup jak lze problém vyřešit.
31. 10. 2013 12:49:39
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960719
Mil4n
verified
rating uzivatele
3. 11. 2013 05:04:48
Náhodou jsem narazil na toto vlákno, nečetl jsem ho celé, ale takové chování eshopu mě vždy vytáčí, tak bych k tomu rád něco napsal, ať jste v obraze...
Dle zákona máte právo do 14 dnů od udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy. To je v praxi naplněno projevením vůle odstoupit od kupní smlouvy, to je rozhodující okamžik, tj. když napíšete mailem, že odstupujete od kupní smlouvy a za další týden pošlete výrobek (klidně po uplynutí 14denní lhůty), je vše v pořádku. Pokud to řešíte emailem, odstoupení od kupní smlouvy bych jim psal s kopií zpět na sebe, tj. pak v případě nějakých problémů můžete prokázat, že jste jim opravdu psala. Kdyby jim to spadlo do spamu nebo tvrdili, že jim email nepřišel atd., to už je jejich starost - Vy jste zákonnou povinnost splnila.
Mimochodem vrátit se nedá zboží, které by někdo vytvářel na zakázku pro vás nebo zboží podléhající rychlé zkáze - např. jídlo, to je pochopitelné.
To, že musí být zboží vráceno nepoužité, nepoškozené, to je pěkná hloupost. Spousta prodejců si to opravdu myslí, ale není to tak. Můžete vrátit klidně půlku parfému, ale prodejce je oprávněn Vám při vracení peněz odečíst částku, kterou potřebuje na to, aby uvedl zboží do původního stavu, tj. pokud byste spotřebovala půlku parfému, může Vám teoreticky účtovat polovinu částky a třeba něco za opětovné potažení celofánem. To je spíše teoretický postup, ale tak je to v souladu se zákonem. V krajním případě se tato částka může rovnat až ceně zboží.
Mimochodem (s tímto tedy nesouhlasím, ale je to tak) prodejce má povinnost vrátit Vám kompletní cenu včetně poštovného, které jste platila při zasílání směrem k Vám. Na úhradu poštovného, kdy jim zboží vracíte, nárok nemáte.
Být Vámi, určitě bych po uzavření celé věci kontaktoval ČOI. Myslím, že to bude stačit i emailem a přeposlal bych jim celou tu komunikaci s nimi, protože Vám tvrdili (a mají to i v obchodních podmínkách), že zboží musí být nepoužité, což není pravda a porušují tímto zákon.
ČOI daný subjekt prověří a bude Vás informovat o tom, že jim např. udělili finanční pokutu. Výši pokuty Vám ale nesdělí, to již nesmějí.
Snad to aspoň trošku pomůže a držím palce.
3. 11. 2013 05:04:48
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-prosim-co-si-eshop-muze-dovolit-a-co-ne/strana/3/#reply960718
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit