Zadejte hledaný výraz...

Pomoc s reklamací

MNejedly
verified
rating uzivatele
13. 4. 2013 00:34:27
Zdravím.
K Vánocům jsem dostal tablet koupený přes aukro.
Tablet se asi po měsíci užívání zničil. Obrátil jsem se na prodejce, probrali jsme co s tabletem je a prodejce napsal, že nebudeme dávat tablet nikam do servisu, že si psal s dodavatelem z Číny a že v rámci záruky posílá nový displej. Po necelých dvou měsících čekání displej konečně dorazil do ČR a přišly další výmluvy ohledně celnice. Nakonec prodejce napsal, že mi displej odeslal v úterý 2.4.. Po týdnu čekání jsem mu napsal, jestli by mi alespoň napsal podací číslo, že balík nepřišel. Prodejce napsal, že není v kanceláři a podací číslo pošle dýl.. a od té doby nekomunikuje.
Opravu už mi došla trpělivost. Co by jste dělali vy ?
13. 4. 2013 00:34:27
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-reklamaci/#reply890228
Burak
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 4. 2013 07:39:20
Napsal MNejedly;936477
Opravu už mi došla trpělivost. Co by jste dělali vy ?
Nenakupoval bych čínské šmejdy od českých šmejdů na Aukru
13. 4. 2013 07:39:20
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-reklamaci/#reply890227
Michal Pešat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 4. 2013 09:27:38
k tomu se hodí ta aukce vedle :D http://webtrh.cz/220447-cnshop-prodam-automaticky-shop-000
13. 4. 2013 09:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-reklamaci/#reply890226
Macecha
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
13. 4. 2013 09:35:51
no dlouhé čekací lhůty nejsou nic výjmečného, u čínského tabletu z aukra bych se zárukou ani nepočítal, ponaučit dárce... to už je lepší si tablet koupit v nějakém spolehlivém čínském obchodě, a ještě levněji
blbý je, že prodejce mlží a blbě komunikuje,
13. 4. 2013 09:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-reklamaci/#reply890225
MNejedly
verified
rating uzivatele
13. 4. 2013 11:04:45
Myslíte si že ČOI nebo aukro něco zmůže ?
13. 4. 2013 11:04:45
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-reklamaci/#reply890224
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit