Napsal kevco;1348414
Jediné s čím mě mohou napadnout je to, že live podpora není pro freehosting ale není zde napsané, že se nemůže řešit doména, protože na ní nezáleží jestli je na free hostingu nebo na profi. Dnes mi bylo řečeno, že si nemohu přenastavit DNS záznamy, protože mám freehosting přitom včera mi bylo řečeno, že stačí zažádat na e-mailu, což jsem také udělal a poslal jsem jím všechny údaje, které potřebují. Zlatý wedos, kde celá tato operace trvá pár minut a ne se všeho doprošovat. Není mi dvakrát příjemné všechno kolem řešit. Potřebuji tu doménu nahodit co nejdřív, ať tam můžu nahrát to, co potřebuji a pokud má člověk čekat snad ještě po vánocích, než mi smažou jeden záznam z DNS, tak je to padlé na hlavu. Nechápu proč ve free hostingu nemohu nastavit jiný DNS záznam, vždyť já ten jejích free hosting ani nepotřebuji. Zajímavé je, že ta podpora rozumí kompletně celému problému ale všechno hodí na kolegu, který když se zeptám jakou má pracovní dobu, ať vím kdy zhruba očekávat odpověď, tak se vždycky odhlásí z chatu. Kdyby napsal cokoliv jiného, tak to vezmu ale nechápu proč se odpojí? Možná jsem zákazník, který jím leze na nervy ale být tam já, tak se snažím, ať takový člověk jako jsem já, je dobře informovaný a nemusím pak od něj čekat každý den další dotazy. Ty konverzace jsou velice strohé a myslím si, že by mi na e-mail neodpověděli už vůbec.
Domenu mas uz reglou, tak vem authid a pryc s ni nekam kde si to muzes spravovat bez omezeni ... co jeste resis ? :)
23. 12. 2016 18:20:07