Zadejte hledaný výraz...

Platí stále podle nového zákoníku lhůta 30 dnů pro reklamační řízení?

Vít Jurásek
verified
rating uzivatele
(56 hodnocení)
10. 11. 2015 10:32:33
Jak je to teď podle aktuálních zákonů s reklamačním řízením?
Funguje stále lhůta těch cca 30 dnů, do které musí reklamaci vyřídit?
Pokud ji nevyřídí, je možnost nechat si vrátit peníze?
Díky za konstruktivní příspěvky.
10. 11. 2015 10:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/plati-stale-podle-noveho-zakoniku-lhuta-30-dnu-pro-reklamacni-rizeni/#reply1152134
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 11. 2015 10:48:55
Do 30 kalendárnych dní musí byť reklamácia vybavená (ak to vychádza na sviatok alebo víkend počíta sa nasledujúci pracovný deň). Reklamáciu môže vybaviť kladne alebo záporne. Ak to predajca nestihol do 30 dní je to jeho problém a ty máš možnosť požiadať o vrátenie peňazí.
10. 11. 2015 10:48:55
https://webtrh.cz/diskuse/plati-stale-podle-noveho-zakoniku-lhuta-30-dnu-pro-reklamacni-rizeni/#reply1152133
Kerik
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 11. 2015 08:34:54
Lhůta platí, není však v občanském zákoníku ale v zákoně na ochranu spotřebitele. A jak uvádí Kubo01, není tam automatická povinnost vrátit peníze, ale váže se na jednání spotřebitele, konkrétně odstoupení od smlouvy
11. 11. 2015 08:34:54
https://webtrh.cz/diskuse/plati-stale-podle-noveho-zakoniku-lhuta-30-dnu-pro-reklamacni-rizeni/#reply1152132
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit