Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Píší vám někdy zákazníci, že Vaše zboží je drahé?

moje zkušenost jako zákazníka:
V mém oblíbením eshopu jsem našel tretry, ale neměli je skladem.
Vygooglil jsem však pár jiných eshopů a v jenom mě potvrdili, že je mají skladem.
Dopravu a zboží měli drahé a hlavně se jednalo o loňský model. Tak jsem jim navrhl, že by mohli dát slevu a že mám vážný zájem.
Slevu dali rozumnou, tak jsem zboží vzal a to i přesto, že bylo pořád dražší.
13. 3. 2014 18:25:00
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004038
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
13. 3. 2014 18:57:04
Já mám zkušenost s TS Bohemia. Napíšeš obchodníkovi seznam e-shopů, kde to mají levnější a většinou slevu dají. Sice to nemusí být nejlevnější, ale vždy byli ochotní a vstřícní. Napsali například můžeme dát takovouto slevu X procent a hotovo. Berte nebo ne, což se mi zdá jako fér přístup. Nikoho nenutí, ale ani nepošlou do háje když chce slevu.
Bacon: To by mě taky asi naštvalo. Člověk tam nemusí jít cíleně, prostě de i náhodou kolem e-shopu, kde má objednané zboží, tak si to chce vyzvednout, aby nemusel chodit 2x a kvůli tomu, že to nějakej jouda neschválil, tam musí jít až druhý den či za pár hodin.
Nechápu k čemu je nutné nějaké schvalování, když to na té pobočce fyzicky je. Zásoby mají být evidovány na pobočkách online, systém má zboží na x hodin/dnů bloknout a je to. Až klient dojde, člověk na pobočce nastaví ze stavu blokované na prodané. Jediné co jouda na pobočce musí udělat je, že až mu dojde email s objednávkou, tak to dá bokem do igelitky, aby to neprodal jinému (a nastaví v systému o x kusů méně). Ale asi to mají vyřešení nějak lépe :-D
13. 3. 2014 18:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004037
TondaP
verified
rating uzivatele
16. 3. 2014 23:39:30
Cele je to o pruznosti dodavatelu. Jsou firmy, ktere uz proste prerostly samy sebe, plachti z podstaty a zakazniky povazuji za obtizny hmyz. Je na zakaznicich, zda takove firmy budou podporvat nebo je nechaji padnout - ale stejne jako v parlamentu se vzdy najde dost nadsencu pro lemply s hezkym plakatem... Lidi se proste este musi hodne naucit nenechat si kalet na hlavu :)
Treba ten electrowolrd je podle zdejsiho popisu presne v tomhle stadiu - nevim, nenakupuju tam - nejsou schopni povazovat sve kamenne prodejny jako soucast jednolitych sluzeb zakaznikum. Uplne stejne absurdni jednani ma moutfield, kde to naopak overene mam - zatimco na eshopu funguje doprava zdarma, z prodejny nikoliv a jeste se prodavaci na prodejne ofrnuji, kdyz se pred nimi eshop zmini.
16. 3. 2014 23:39:30
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004036
Ja340
verified
rating uzivatele
17. 3. 2014 08:36:36
nesouhlasím. Vždy jsem v elektroworldu dokázal zákazníkovi vysvětlit proč to prostě nemůže dostat za internetovou cenu, většina to pochopila, pár jich odešlo a pár si to hned objednalo přes freewifi co byla na prodejně a počkali hodinku než to přišlo na kasu ze systému.
A to že chceš využít všechny služby kamenné prodejny a všechny výhody internetového obchodu je logické, ale né rentabilní.
17. 3. 2014 08:36:36
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004035
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 3. 2014 08:38:48
Napsal Já;1068240
nesouhlasím. Vždy jsem v elektroworldu dokázal zákazníkovi vysvětlit proč to prostě nemůže dostat za internetovou cenu, většina to pochopila, pár jich odešlo a pár si to hned objednalo přes freewifi co byla na prodejně a počkali hodinku než to přišlo na kasu ze systému.
A to že chceš využít všechny služby kamenné prodejny a všechny výhody internetového obchodu je logické, ale né rentabilní.
Tak nám to vysvětli :)
17. 3. 2014 08:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004034
kuvik
verified
rating uzivatele
20. 3. 2014 10:12:58
Kazdy prodejce ma jinou filozofii a ma jinak diverzifikovane naklady/prijmy, pripadne dalsi byznysy, z kterych neco dotuje. Nekdo marketinguje to, ze ma ceny stejne na prodejne jak na eshopu, protoze ma smesny najem, v prodejne sedi on, nebo jeho rodina a ma nizke naklady a vyssi marze. Jiny ma prodejnu drazsi, protoze ji zivi vyhradne z prodeju na prodejne, ktera ma sve vyssi naklady oproti eshopu, clovek si to tam muze prohlednout, poradit se atd.
Spis je nekdy usmevny fakt, ze kdyz je i prodejce obcas kupujicim, chova se uplne stejne, jak se chovaji kupujici, ktere jako prodejce nesnasi a idealne by je bazooku odstreloval rovnou pred vchodem do kramu.
Taky bojuju s kuzvenim cen. Lidi srovnaj podle ceny, kouknou, kdo ma osobni odber, nebo dodani idealne na druhy den a nic jineho je nezajima. Kdyz to zbozi kupuju, delam to uplne stejne, protoze nemam sanci ziskat jinou pridanou hodnotu, krom zaplaceni a odeslani a dlouheho cekani.
20. 3. 2014 10:12:58
https://webtrh.cz/diskuse/pisi-vam-nekdy-zakaznici-ze-vase-zbozi-je-drahe/strana/2/#reply1004033
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit